O my fricking god. Hahahahahaha. Jij zou je trots voelen? Vind je het fijn als iemand je meisje zou stalken? Hahahahahaha.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar een andere vraag: als je een vriendin zou hebben, en die krijgt altijd wel aandacht van jongens, en dan draait er 1 jongen een beetje door. Wat zou jij dan doen?
Ik zou niks doen, ik zou me mischien wel trots voelen.
Ja ik ga haar ook vergeten, maar hoe? Mensen praten daar makkelijk over, maar dat is het echt niet. En het verotte is, ik kom haar binnenkort 2 keer tegen op de verjaardag van mijn zusje en op het feest van mijn zusje, en als ik haar zie, begin ik weer bij voren af aan. Ik MOET ook wel naar de verjaardag van mijn zusje, mijn familie is er dan ook.. Dus ja... moeilijkquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , en trouwens die vriend is echt niet blij dat je haar stalkt, en nee dat is geen aandacht. Dat is binnendringen in iemands leven die daar niet gevraagd om heeft en het is ook niet vleiend want op een gegeven moment word je argwanend en word je steeds banger dat diegene weer opduikt.
Haar vriend is niet blij dat je zoiets doet want die ziet dat en die ziet gewoon dat zijn meisje gekwetst word.
Je zegt van haar te houden als je echt van haar hield liet je haar met rust. Dit is gewoon ziekelijk als zelfs je moeder zegt een psycholoog dan is er echt iets mis hoor. Wake up and smell the coffee.
Ga dan gewoon naar een psycholoog, eikelquote:Op zondag 2 januari 2011 16:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ga haar ook vergeten, maar hoe? Mensen praten daar makkelijk over, maar dat is het echt niet. En het verotte is, ik kom haar binnenkort 2 keer tegen op de verjaardag van mijn zusje en op het feest van mijn zusje, en als ik haar zie, begin ik weer bij voren af aan. Ik MOET ook wel naar de verjaardag van mijn zusje, mijn familie is er dan ook.. Dus ja... moeilijk
Die van mij is heel aardig ik wou er ook nooit heen gewoon een normaal iemand die tips voor je heeft of zoek hulp in zo'n praatgroep doet mn exvriend ook al die meiden zitten achter m aan daar krijg je aandacht in overvloed ken je nog kiezen ookquote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een psycholoog, eikel
Heel serieus. Ik vraag heel normaal: wie heeft er tips om iemand te vergeten? Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan er iets over vertellen.. Kan wel helpen in mijn ogen, maar als iedereen steeds weer over mijn vorige topics begint, dan inderdaad niet neequote:Op zondag 2 januari 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
heel serieus waarom zoek je heil op een forum , over dit probleem ????
Je ziet toch wel in dat op een forum jou echt niet helpt, hier moet je gewoon echt begeleiding bij hebben en dat is toch echt een psycholoog.
Die tips zijn je al meer dan honderd keer aangeboden. Haal die betonnen bunker voor je hoofd vandaan en zoek professionele hulp, i.p.v. hier constant hetzelfde riedeltje te herhalen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel serieus. Ik vraag heel normaal: wie heeft er tips om iemand te vergeten? Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan er iets over vertellen.. Kan wel helpen in mijn ogen, maar als iedereen steeds weer over mijn vorige topics begint, dan inderdaad niet nee
Nee, je weet eigenlijk gewoon dat dit niet de plaats ervoor is. Je weet ook dat je veel te ver gegaan bent , maar je wil liever de makkelijke weg door op een forum te kijken, dan er daadwerkelijk iets aan te doen, door echt hulp te zoeken bij een professioneel.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel serieus. Ik vraag heel normaal: wie heeft er tips om iemand te vergeten? Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan er iets over vertellen.. Kan wel helpen in mijn ogen, maar als iedereen steeds weer over mijn vorige topics begint, dan inderdaad niet nee
Waarom haar vergeten?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als je geobsedeerd bent door iemand is dat niet mogelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom haar vergeten?
Zijn er geen manieren om leuk en normaal met haar in contact te komen?
Heb je al de posts van TS niet gelezen? Kans is HEEL klein dat dat meisje gewoon normale contact met hem wil.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom haar vergeten?
Zijn er geen manieren om leuk en normaal met haar in contact te komen?
Ja ga naar de huisarts en vertel je probleem hij kan je doorverwijzen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben heel erg verliefd op een dame uit mijn omgeving. Ik vind alles aan haar positief. Ze is zo mooi en lief. Ik kan wel uren over haar praten, niemand is zoals haar. Maar het probleem is dat ze mij niet ziet staan, en ik daar alles al voor heb gedaan. Voor haar deed en doe ik letterlijk alles.
In het verleden heb ik het erg verpest bij haar, ik ben iets te hard van stapel gelopen terwijl ze mij niet als vriend wilde. Daar heb ik heel erg spijt van, maar terugdraaien kan ik het niet. Een paar dagen geleden belde haar vriend me, die heeft me een [soort van] gewaarschuwd. Hij belde me boos agressief op en dreigde een beetje en ik heb beloofd haar met rust te laten. Toch heb ik ergens nog hoop maar ik durf zowieso geen contact meer met haar te zoeken.
Mijn zusje heeft mij ook wel is verteld dat ze altijd heel veel aandacht van mannen krijgt. Juist daarom snap ik ook niet waarom ze bij mij zo moet reageren en meteen haar vriend op me af moest sturen. Ik weet dat ik fout ben geweest en te hard van stapel ben gelopen en miss rare domme dingen heb gedaan maar waarom op deze manier handelen denk ik dan? Jammer vind ik zo iets. Het is een turks meisje (moslim) en mischien heeft dat met haar keuze te maken dat ze me niet wil leren kennen, of het heeft met mijn uiterlijk te maken want ze is een heel mooie meid en voelt ze zich te mooi voor mij? Haar vriend is ook het type die zich zelf heel goed verzorgd en goed kleed enz. Toch vind ik het heel heel jammer dat ze mij geen kans heeft gegeven en ik begin ook erg aan mezelf te twijfelen, ik word er onzeker van, ik ga mezelf allerlei dingen afvragen.. Ik ben al heel erg voor haar veranderd met mijn uiterlijk. Mijn moeder heeft me aangeraden om met een psycholoog te praten omdat ik soms heel depresief en verdrietig kan zijn maar dat wil ik niet.
Mijn liefde zit echt diep voor haar. Ik kan het gewoon geen plekje geven, elke dag denk ik weer aan haar. Ik weet dat ik haar MOET vergeten en mijn vraag is, hebben meer mensen hetzelfde probleem?
Ik weet wel hoe ze is. Mijn zusje heeft wel is over haar gepraat (toen ik nog niet verliefd was) en ik heb ook wel met haar gepraat over dingen! Ik kan toch wel zien hoe ze is: ik weet dat ze zowieso geen ''breezersletje'' is, ze is wel intelligent (dat merk je heel snel als je een gesprek hebt plus het niveau van iemand de school enzo), én praat niet zo op de harde manier, terwijl je niet weet wat er in mij omgaat. En ze gaat niet uit!! Tenminsten niet vaak!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Shalimar het volgende:
GOZER, nu wordt het te veel
Jij moet echt klappen krijgen zo te zien....je ZIET toch dat ze niks met jou wil? Hoe moeilijk is dat om te accepteren
Doe niet alsof je weet hoe zij is, want dat weet je niet....haar even zien betekend niet dat ze zorgzaam, lief, intelligent e.d is
Misschien is ze wel een breezersletje, hoe weet jij dat nou weer? Ga jij met haar op stap?
Ik wilde niet eens meer reageren, maar zulke mensen zoals jij zijn gewoon zo triest dat je het verdient om eens een lesje te moeten leren, op de harde manier
Wat oordeel, iedereen zegt dat je een psycholoog moet zoeken omdat jou geval echt niet normaal meer is, en dan probeer jij dat weer goed te praten a la oh jullie kennen mij niet eensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Chilled bedankt, maar ik ga echt niet naar een psycholoog. Ik ga zoals jij zegt niet meer op haar facebook kijken, althans ga het proberen, en ik ga ook veel leuke dingen doen. Ga dagjes weg met mijn moeder, zus, broertje en ook vrienden. Ik zit er ook over na te denken om op buitenlandse stage te gaan, ik denk/hoop dat ik op die manier niet meer zoveel aan haar ga denken en dat ik daar ook iets van leer en zelfverzekerder word.
Helaas ga ik haar morgenavond en 7 jan in de avond nog zien omdat mijn zusje morgen jarig is. Morgen komen de familie en goede vrienden, en vrijdag geeft ze een feest, dan is zij er ook, en ik ben bang dat als ik haar zie, ik weer helemaal gek word. Ik ben ook bang dat ze haar vriend mee neemt. Het is echt moeilijk en ik ben vaak verdrietig, heb ook heel vaak de drang om naar haar toe te gaan, naar haar werk, haar huis, naar fitness, of naar haar school of stageplek, maar ik weet dat het niet kan. Gisteravond wou ik nog langs haar huis rijden, gewoon om te kijken en net zat ik erover na te denken om een bloemetje voor haar te kopen en morgen langs te gaan op haar stageplek om sorry te zeggen, maar ik ga het niet doen hoor. Allemaal gedachten heb ik. Ik vind het ook jammer dat veel mensen meteen een oordeel trekken, terwijl ze echt niet weten hoe het voelt voor mij. Maar ik hoop dat mezelf bezig houden me ervan weerhoud om aan haar te denken en haar op te zoeken. Ik hoop dat ik haar ooit vergeet en dat ik ga lachen om wat er is gebeurd.
Ik ga ook niet meer achter haar aan, ik probeer haar juist te vergeten, maar hoe. Maar niemand schijnt dat te lezen.. Ja ik word niet zo snel verliefd op meisjes, dat is ook weer een probleem. En dit meisje is echt mijn type, she's one in a million zoals wel is gezegd word. Zoals haar zijn er niet veel én, iedereen is uniek/anders. Maar ik probeer haar dus te vergeten..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef DerptieDurp het volgende:
Ja dit doet mij wel denken aan iets wat psychisch niet helemaal in orde is. Ik heb vroeger ook wel eens de fout gemaakt om heel verliefd te worden en 10 keer afgewezen te worden, maar op een keer moet wel het besef bij je komen dat ze niks van je moet hebben en dat er genoeg andere dames zijn die leuk (zo niet leuker) zijn dan deze ene.
Doorgaan met contact zoeken en lastigvallen wordt doorgaans opgevat als stalkgedrag. En ik kan je vertellen dat DAT helemaal afstoot. Ik zou ook zoiets hebben van "wtf is die gast zn probleem?".
Heb je geen vrienden ofzo waarmee je uit kan gaan en nieuwe dames kan ontmoeten? Of andere leuke dingen die je gedachten ervan afhelpen? Als het echt heel moeilijk is zou ik maar even een afspraakje gaan maken met je huisarts.
Ja man, gepraat over dingenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze is. Mijn zusje heeft wel is over haar gepraat (toen ik nog niet verliefd was) en ik heb ook wel met haar gepraat over dingen! Ik kan toch wel zien hoe ze is: ik weet dat ze zowieso geen ''breezersletje'' is, ze is wel intelligent (dat merk je heel snel als je een gesprek hebt plus het niveau van iemand de school enzo), én praat niet zo op de harde manier, terwijl je niet weet wat er in mij omgaat. En ze gaat niet uit!! Tenminsten niet vaak!
Dat is niet waar, he? Vrijwel iedereen hier, de jongens EN de meisjes, weten wel hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben. Wij hebben er allemaal last van gehad. Weet je nog in mijn topic die eigenlijk niet over jou zou moeten gaan, heb ik mijn verhaal vertelt? Ik was zwaar verliefd op dat meisje en toen het uiteindelijk niks werd, heb ik zwaar aan geleden. Echt zwaar, je wil niet weten wat er allemaal was gebeurt. Maar ik kon wel accepteren dat ze me niet wilde hebben en ik ging haar niet stalken toen ze duidelijk tegen mij maakte dat ze niks meer wil.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Chilled bedankt, maar ik ga echt niet naar een psycholoog. Ik ga zoals jij zegt niet meer op haar facebook kijken, althans ga het proberen, en ik ga ook veel leuke dingen doen. Ga dagjes weg met mijn moeder, zus, broertje en ook vrienden. Ik zit er ook over na te denken om op buitenlandse stage te gaan, ik denk/hoop dat ik op die manier niet meer zoveel aan haar ga denken en dat ik daar ook iets van leer en zelfverzekerder word.
Helaas ga ik haar morgenavond en 7 jan in de avond nog zien omdat mijn zusje morgen jarig is. Morgen komen de familie en goede vrienden, en vrijdag geeft ze een feest, dan is zij er ook, en ik ben bang dat als ik haar zie, ik weer helemaal gek word. Ik ben ook bang dat ze haar vriend mee neemt. Het is echt moeilijk en ik ben vaak verdrietig, heb ook heel vaak de drang om naar haar toe te gaan, naar haar werk, haar huis, naar fitness, of naar haar school of stageplek, maar ik weet dat het niet kan. Gisteravond wou ik nog langs haar huis rijden, gewoon om te kijken en net zat ik erover na te denken om een bloemetje voor haar te kopen en morgen langs te gaan op haar stageplek om sorry te zeggen, maar ik ga het niet doen hoor. Allemaal gedachten heb ik. Ik vind het ook jammer dat veel mensen meteen een oordeel trekken, terwijl ze echt niet weten hoe het voelt voor mij. Maar ik hoop dat mezelf bezig houden me ervan weerhoud om aan haar te denken en haar op te zoeken. Ik hoop dat ik haar ooit vergeet en dat ik ga lachen om wat er is gebeurd.
De kans dat dat gebeurd is nihil....TS zal voor de rest van zn leven denken aan Megan Foxquote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef Eclaire84 het volgende:
Als TS verstandig is, mijdt hij het verjaardagsfeestje van zijn zusje. Zijn zus zal het echt wel begrijpen.
Maar hij wil haar heus voor haar innerlijk hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
De kans dat dat gebeurd is nihil....TS zal voor de rest van zn leven denken aan Megan Fox
Vandaar dat hij ook bij het feestje blijftquote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Maar hij wil haar heus voor haar innerlijk hoor
Straks lacht ze uit beleefdheid naar em...begint alles weer opnieuwquote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Vandaar dat hij ook bij het feestje blijft
Alleen de OP is al eng.quote:
Hahahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Straks lacht ze uit beleefdheid naar em...begint alles weer opnieuw
Klopt, maarja dat is nu al te laatquote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef Eclaire84 het volgende:
Die Turkse meid moet trouwens ook gewoon niet komen op dat feestje om verdere escalaties te voorkomen.
lol...quote:
Autisme is een vervelende aandoening.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Shalimar het volgende:
[..]
lol...
TS heeft echt genoeg serieuze reacties te horen gekregen, maar telkens wilt hij het maar niet accepteren en las hij gewoon erdoor heen
En ja, dan krijg je dit.......een andere topicnaam maar dezelfde toestand
Zoek een vriendin, zijnde niet dat Turkse meisje.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben niet autist, maar hebben jullie nog verdere tips?
Ook weer zo makkelijk gezegd! En mischien moet ik inderdaad niet naar die verjaardag toe gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zoek een vriendin, zijnde niet dat Turkse meisje.
Nee, wel een vraag.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben niet autist, maar hebben jullie nog verdere tips?
Ik vind dat overdreven.. zonder psycholoog kan het ook wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag.
Waarom ben je zo bang voor een psycholoog?
Je zegt anders wel dat het echt moeilijk gaat worden.....je klinkt alsof je een psycholoog voor jezelf bent lol..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven.. zonder psycholoog kan het ook wel.
Hoezo dat? Wat wil hij doen? Als hij nog een keer iets uitvreet komt dat vriendje van haar 'm wel bewerken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien word het toch eens tijd dat modjes hem en zijn topics in de gaten gaan houden , ben hier niet gerust op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |