Ik ben heel erg verliefd op een dame uit mijn omgeving. Ik vind alles aan haar positief. Ze is zo mooi en lief. Ik kan wel uren over haar praten, niemand is zoals haar. Maar het probleem is dat ze mij niet ziet staan, en ik daar alles al voor heb gedaan. Voor haar deed en doe ik letterlijk alles.
In het verleden heb ik het erg verpest bij haar, ik ben iets te hard van stapel gelopen terwijl ze mij niet als vriend wilde. Daar heb ik heel erg spijt van, maar terugdraaien kan ik het niet. Een paar dagen geleden belde haar vriend me, die heeft me een [soort van] gewaarschuwd. Hij belde me boos agressief op en dreigde een beetje en ik heb beloofd haar met rust te laten. Toch heb ik ergens nog hoop maar ik durf zowieso geen contact meer met haar te zoeken.
Mijn zusje heeft mij ook wel is verteld dat ze altijd heel veel aandacht van mannen krijgt. Juist daarom snap ik ook niet waarom ze bij mij zo moet reageren en meteen haar vriend op me af moest sturen. Ik weet dat ik fout ben geweest en te hard van stapel ben gelopen en miss rare domme dingen heb gedaan maar waarom op deze manier handelen denk ik dan? Jammer vind ik zo iets. Het is een turks meisje (moslim) en mischien heeft dat met haar keuze te maken dat ze me niet wil leren kennen, of het heeft met mijn uiterlijk te maken want ze is een heel mooie meid en voelt ze zich te mooi voor mij? Haar vriend is ook het type die zich zelf heel goed verzorgd en goed kleed enz. Toch vind ik het heel heel jammer dat ze mij geen kans heeft gegeven en ik begin ook erg aan mezelf te twijfelen, ik word er onzeker van, ik ga mezelf allerlei dingen afvragen.. Ik ben al heel erg voor haar veranderd met mijn uiterlijk. Mijn moeder heeft me aangeraden om met een psycholoog te praten omdat ik soms heel depresief en verdrietig kan zijn maar dat wil ik niet.
Mijn liefde zit echt diep voor haar. Ik kan het gewoon geen plekje geven, elke dag denk ik weer aan haar. Ik weet dat ik haar MOET vergeten en mijn vraag is, hebben meer mensen hetzelfde probleem?
[ Bericht 44% gewijzigd door iwannabehigh op 02-01-2011 00:28:43 ]