abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90730168
Ik ben heel erg verliefd op een dame uit mijn omgeving. Ik vind alles aan haar positief. Ze is zo mooi en lief. Ik kan wel uren over haar praten, niemand is zoals haar. Maar het probleem is dat ze mij niet ziet staan, en ik daar alles al voor heb gedaan. Voor haar deed en doe ik letterlijk alles.

In het verleden heb ik het erg verpest bij haar, ik ben iets te hard van stapel gelopen terwijl ze mij niet als vriend wilde. Daar heb ik heel erg spijt van, maar terugdraaien kan ik het niet. Een paar dagen geleden belde haar vriend me, die heeft me een [soort van] gewaarschuwd. Hij belde me boos agressief op en dreigde een beetje en ik heb beloofd haar met rust te laten. Toch heb ik ergens nog hoop maar ik durf zowieso geen contact meer met haar te zoeken.

Mijn zusje heeft mij ook wel is verteld dat ze altijd heel veel aandacht van mannen krijgt. Juist daarom snap ik ook niet waarom ze bij mij zo moet reageren en meteen haar vriend op me af moest sturen. Ik weet dat ik fout ben geweest en te hard van stapel ben gelopen en miss rare domme dingen heb gedaan maar waarom op deze manier handelen denk ik dan? Jammer vind ik zo iets. Het is een turks meisje (moslim) en mischien heeft dat met haar keuze te maken dat ze me niet wil leren kennen, of het heeft met mijn uiterlijk te maken want ze is een heel mooie meid en voelt ze zich te mooi voor mij? Haar vriend is ook het type die zich zelf heel goed verzorgd en goed kleed enz. Toch vind ik het heel heel jammer dat ze mij geen kans heeft gegeven en ik begin ook erg aan mezelf te twijfelen, ik word er onzeker van, ik ga mezelf allerlei dingen afvragen.. Ik ben al heel erg voor haar veranderd met mijn uiterlijk. Mijn moeder heeft me aangeraden om met een psycholoog te praten omdat ik soms heel depresief en verdrietig kan zijn maar dat wil ik niet.

Mijn liefde zit echt diep voor haar. Ik kan het gewoon geen plekje geven, elke dag denk ik weer aan haar. Ik weet dat ik haar MOET vergeten en mijn vraag is, hebben meer mensen hetzelfde probleem?

[ Bericht 44% gewijzigd door iwannabehigh op 02-01-2011 00:28:43 ]
pi_90730281
Geen contact zoeken, afleiding zoeken en dan zul je er na een tijd wel overheen zijn.
pi_90730294
Is dit de zogehete Turkse meisje die je stalt terwijl ze al een Iranese vriend heeft?

:')

Oja, en mensen die zich naar een geloof willen bekeren alleen zodat ze de ware zouden kunnen krijgen :')
pi_90730334
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Shalimar het volgende:
Is dit de zogehete Turkse meisje die je stalt terwijl ze al een Iranese vriend heeft?

:')

Oja, en mensen die zich naar een geloof willen bekeren alleen zodat ze de ware zouden kunnen krijgen :')
Ga ayb weg als je niks serieus kan nemen
pi_90730468
Dude, hoe vaak moeten mensen op dit forum zeggen dat je verkeerd bezig bent, en het toch niks gaat worden tussen jullie 2.

Haar vriend heeft je al gebeld en NOG steeds blijf je maar doorgaan, nu vraag je er gewoon om.

Wat een gozer ook, alsof zij de enige meid in de wereld is waarop je verliefd zou kunnen worden :')
  zondag 2 januari 2011 @ 00:21:29 #6
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90730480
Liefde moet van 2 kanten komen. Als dat niet het geval, kan er nooit sprake van liefde zijn. Dan is het slechts onbeantwoorde verliefdheid.

Elke man met een beetje zelfrespect accepteert een Nee en zoekt verder.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90730492
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ga ayb weg als je niks serieus kan nemen
Denk je niet dat je al te lang serieus genomen wordt?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 2 januari 2011 @ 00:21:45 #8
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90730497
Open je hier nu al weer een topic over?

Trolls, man... trolls.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90730508
TS, je gedrag is doodeng :N
pi_90730518
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Denk je niet dat je al te lang serieus genomen wordt?
Ben nooit serieus genomen, mijn vraag is dus HOE VERGEET JE IEMAND.. hoef je geen vorige topics bij te halen
pi_90730533
Ik denk dat je moeder toch gelijk heeft, al vind je minder. Daar kan je dan met degene praten over wat er is en juist voorkomen dat het weer zo uit de hand loopt.

En verder inderdaad veel afleiding zoeken , en je eigen ding doen.
pi_90730536
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben nooit serieus genomen, mijn vraag is dus HOE VERGEET JE IEMAND.. hoef je geen vorige topics bij te halen
De tijd heelt alle wonden en wat formerjellybean zegt.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_90730561
Oh god, echt te triest voor woorden dit :')
  Boks-Chick zondag 2 januari 2011 @ 00:23:22 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90730562
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ze zijn anders heel relevant voor dit verhaal :*

En verder wat al gezegd is:
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef IrCute het volgende:
Geen contact zoeken, afleiding zoeken en dan zul je er na een tijd wel overheen zijn.
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef Eclaire84 het volgende:
Liefde moet van 2 kanten komen. Als dat niet het geval, kan er nooit sprake van liefde zijn. Dan is het slechts onbeantwoorde verliefdheid.

Elke man met een beetje zelfrespect accepteert een Nee en zoekt verder.
en in andere bewoordingen in je vorige topics.

Gewoon met rust laten.
lolwut
  zondag 2 januari 2011 @ 00:23:41 #15
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_90730577
Was jij niet die enge stalker TS?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_90730581
quote:
19s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ze zijn anders heel relevant voor dit verhaal :*

En verder wat al gezegd is:

[..]

[..]

en in andere bewoordingen in je vorige topics.

Gewoon met rust laten.
Heb maar 1 topic gehad..
  zondag 2 januari 2011 @ 00:23:55 #17
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_90730586
Vergeten doe je iemand niet 1 2 3. Hoe moeilijk het ook is, je zult gewoon moeten stoppen met contact zoeken, d'r foto's bekijken of via hyves een 'kijkje in haar leven' proberen te nemen. Dit zal vast niet in één keer lukken, maar je zult het toch echt moeten proberen. Iemand vergeten duurt lang, gun jezelf de tijd.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_90730653
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef SillyWalks het volgende:
Open je hier nu al weer een topic over?

Trolls, man... trolls.
Heb maar 1 topic gehad..
  Boks-Chick zondag 2 januari 2011 @ 00:26:22 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90730679
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb maar 1 topic gehad..
ik heb het ook over deel 2 en 3 mbt je stalking :).

Hey maar een remedie heb je hier recht voor handen. Doe zoals de meeste FOK!kers doen, gewoon veel FOK!ken, dan heb je geen tijd meer voor een leven en wen je vanzelf aan een leven zonder dat meisje *O*
lolwut
pi_90730754
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik heb het ook over deel 2 en 3 mbt je stalking :).

Hey maar een remedie heb je hier recht voor handen. Doe zoals de meeste FOK!kers doen, gewoon veel FOK!ken, dan heb je geen tijd meer voor een leven en wen je vanzelf aan een leven zonder dat meisje *O*
Haha, nee dat is geen optie. Fok jij ook veel als ik vragen mag? Nog 1 vraag. Kunnen die vorige topics mischien verwijderd worden? Daar staan namen in namelijk?
pi_90730785
Zoals al meerdere keren in je vorige topic was aangeraden, zoek een psycholoog en ga daar is meer praten want het is duidelijk dat er iets mentaal niet helemaal in orde met je is.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  Boks-Chick zondag 2 januari 2011 @ 00:32:22 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90730903
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha, nee dat is geen optie. Fok jij ook veel als ik vragen mag? Nog 1 vraag. Kunnen die vorige topics mischien verwijderd worden? Daar staan namen in namelijk?
ik FOK! wel te veel ja :')
Maar gelukkig heb ik nog genoeg tijd voor een leven O+
En nee, vorige topics worden niet verwijderd. BIj je registratie ben je gewaarschuwd dat je moet opletten wat je post.
lolwut
  zondag 2 januari 2011 @ 00:34:40 #24
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90731001
Op pagina 1 van het eerste topic van deze poster is hem al tig keer verteld dat ie fout zit en wat ie moet doen om er over heen te komen, maar hij leest daar gewoon langs en blijft zijn eigen visie doordrukken.

Hij wil niet geholpen worden, hij wil gewoon meelij opwekken.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90731019
Als meid met veel Turkse vriendinnen kan ik je al vertellen dat het niet gaat werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')