quote:
En de meest bekende:quote:
iemand die Tim niet waardeertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon een verkapte dagbagger geworden, rot op met je kuttopic.
jij,Denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef SawIt het volgende:
Wie stemt voor een deel 4 geopend door Dalando?
Ik!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef SawIt het volgende:
Wie stemt voor een deel 4 geopend door Dalando?
Inmiddels al driekwartier mee bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
wie doet er mee aan....
Postcount opkrikken?![]()
Wat, een fanshop?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
[..]
De oprichter van deze fanclub en de eigenaar van de officiële tim-elzinga fanshop.
nee? link?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hadden jullie Tims foto's al gezien?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
[..]
De oprichter van deze fanclub en de eigenaar van de officiële tim-elzinga fanshop.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tim-elzinga het volgende:
Voor mij is het genoeg geweest, ik houd er mee op.
Is er iemand geïnteresseerd in een klein verhaaltje achter deze troll, of is deze bevestiging genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tim-elzinga het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in een klein verhaaltje achter deze troll, of is deze bevestiging genoeg?
Wat... Is Tim niet echt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tim-elzinga het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu wil ik ook alles weten. Wat is het originele account? Waarom? Hoe? Vertel!
Ja, we hebben het nu pas door zeg.quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef willemwaus het volgende:
AP en ik verdienen de eer, troll spotte we vorige maand al
In bijna elk topic hebben we geflamed en 20duizend keer gezegd, leuke troll nu opkankeren, maar niemand reageerde echtquote:
Daar mogen jullie nog even naar gissenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat is nu je originele account?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat is nu je originele account?
Jongeh, SWJ, je bent het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Stuur me gewoon even een pm met daarin wat je originele account is
Anders moet ik weer helemaal aan een FA gaan vragen om je door de kloonscan te halen en zo .... heel gedoe weer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ken je niet maar erg leuk gedaan allemaal
We kunnen er nu een spel van maken wie er achter jou zit, ik denk Wendy van Dijk
We kunnen er nu een spel van maken wie er achter jou zit, ik denk Wendy van Dijk
Doe maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Stuur me gewoon even een pm met daarin wat je originele account is
Anders moet ik weer helemaal aan een FA gaan vragen om je door de kloonscan te halen en zo .... heel gedoe weer.
Dan gaan we d'r maar vanuit dat het toch Wendy is, nietwaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben voor dat het niet openbaar wordt gemaakt wie Tim is
Ik heb de hele soap niet meegekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan gaan we d'r maar vanuit dat het toch Wendy is, nietwaar?
Waarom is Tim dan wel grappig en porsche niet? Geloof d'r geen kut vanquote:
Verkapte 'kijk mij eens stoer weten wie het is' post.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ik weet wie het is, wordt me een hoop duidelijk
Hij was het zelf al die tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens stoer weten wie het is' post.
Vermoedelijk welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij was het zelf al die tijd.
Normaal is SwJ bij alle trolls en kut topics van, OK en slotje.
Volgens mij heb ik hem dat amper zien doen bij Tim-Elzinga topics
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens stoer weten wie het is' post.
Eigenlijk vind ik SwJ ook niet grappig ( no offense, is iets persoonlijks)quote:
Je kent mij helemaal niet persoonlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik SwJ ook niet grappig ( no offense, is iets persoonlijks)
Dus die is het volgens mij ook niet.
Hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kent mij helemaal niet persoonlijk
SwJ , eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kent mij helemaal niet persoonlijk
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor jong. Vergelijk de tijdstippen van tim's posts eens met de tijdstippen van wat slotjes in ONZ.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SwJ , eerlijk zeggen.
Volgens mij was jij het
Dat was me teveel moeite, dit leek me makkelijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor jong. Vergelijk de tijdstippen van tim's posts eens met de tijdstippen van wat slotjes in ONZ.
Gespeels.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
Tim gebruikte het woord interpunctie, SwJ kent dit woord niet eens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
Tim gebruikte het woord interpunctie, SwJ kent dit woord niet eens.
of hoe heette ze...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
SwJ, komop, Tim was m'n leven
Ik heb nachten lang gehuild toen ik hoorde dat ie met Marloes had
Moet ik nou eerlijk zijn, of je grapje meespelen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je hebt het net opgezocht.
Does it make a difference?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Moet ik nou eerlijk zijn, of je grapje meespelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Monopolyquote:
Ik weet niet of ik je geloof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Oké mensen. Genoeg geweest. Ik ben het.
Naast mijn andere kloon Lindgrøn en mijn gewone account heb ik wat tijd vrijgemaakt voor tim-elzinga. Het viel volgens mij niet op, ik heb me er niet erg mee bemoeit met mijn andere accounts. Dit verklaart ook mijn tijdelijke minderpost periode. Ik hoop dat jullie niet boos zijn groetjes.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Naast mijn andere kloon Lindgrøn en mijn gewone account heb ik wat tijd vrijgemaakt voor tim-elzinga. Het viel volgens mij niet op, ik heb me er niet erg mee bemoeit met mijn andere accounts. Dit verklaart ook mijn tijdelijke minderpost periode. Ik hoop dat jullie niet boos zijn groetjes.
OOOHHH!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
haha ik weet het
Het is een oude bekende
Ah, die goede oude Kikkerlikkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
haha ik weet het
Het is een oude bekende
WIE IS HET NOU, ZEG HET !!!!!!!1!!!!!1!!1!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent erbij
(SwJ is het niet maar heeft er wel mee te maken)
Vertel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Anon4c het volgende:
Tim, besef je dat je zojuist een leven van een 12 jarige persoon genaamd Tim Elzinga helemaal kapot heb gemaakt
Sommige dingen hoeven niet geweten te worden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Vertel?
Enne, @ Degenen die het 'weten': kom maar op. Ik ben benieuwd.
Zoekt die later zijn naam op in google, Komt die op FOK! terechtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Vertel?
Enne, @ Degenen die het 'weten': kom maar op. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook weer aandacht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik weet het ook. Thanks anonieme DM'er!
IEDEREEN WIL HET WETEN, WAAROM HIJ NIET?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven niet geweten te worden?
Hoe weet hij dit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent erbij
(SwJ is het niet maar heeft er wel mee te maken)
Hij is hetzelf, dan weet je het wel ja..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
haha ik weet het
Het is een oude bekende
Tevens wel dit ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
Leuk gedaan 'Tim', het was aardig geloofwaardig.
en pm mij aub wie je echt bent, ik wil het ook weten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
Leuk gedaan 'Tim', het was aardig geloofwaardig.
en pm mij aub wie je echt bent, ik wil het ook weten
quote:
Wanneer komt het openbaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef tim-elzinga het volgende:
Tenzij BunnyCookii of Onufriev nu heeft gepraat weet niemand wie ik ben..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ik denk dat het Het_Fenomeen is, als ik naar een paar posts hier kijk:
[..]
IEDEREEN WIL HET WETEN, WAAROM HIJ NIET?
Omdat het soms beter is dat mensen het niet weten
[..]
Hoe weet hij dit?
Omdat ik aan DM doe
[..]
Hij is hetzelf, dan weet je het wel ja..
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jouwOf bevestig je hiermee stiekem toch iets ?
aan jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jouwOf bevestig je hiermee stiekem toch iets ?
Ik kan je garanderen dat het een bekende fokker isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Tim Elzinga gewoon ook echt een willekeurige Tim Elzinga is die ons voor de neuk houd door te doen alsof hij een 8 jarige autist is.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat het geen Paul is!
Omwille van principiële redenen, dan had ik het namelijk minder grappig gevonden.quote:
Waar blijft mijn pm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alleen belangrijke mensen krijgen dat soort geheimen
ga eens wegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is apij4125
Dat is nu wel duidelijk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is apij4125
Dat is nu wel duidelijk
Je moet AP gewoon negeren dan gaat ie automatisch stoppenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is apij4125
Dat is nu wel duidelijk
Helemaal goed, en met het verklappen van dit geheim heb je weer een 2 jarige ban gewonnen. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is apij4125
Dat is nu wel duidelijk
quote:
Hoe weet jij het zo zeker, en waarom wil je het niet vertellen?quote:
Via DM en van tim mag ik het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Hoigast het volgende:
[..]
Hoe weet jij het zo zeker, en waarom wil je het niet vertellen?
Nee SwJ niet, zet ik al mijn stuivers op in...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
Misschien is het Tong80
Maar ik denk SwJ
En we zijn weer begonnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik ben geen kloon. Dit is mijn enige account.
Het gaat van kwaad tot erger ditquote:
Hiermee verlies je goodwill.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef tim-elzinga het volgende:
Want hij is het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Hoigast het volgende:
[..]
Hoe weet jij het zo zeker, en waarom wil je het niet vertellen?
Netjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef tim-elzinga het volgende:
Dat deed Tim zelf plotseling waarna ik daar op in heb gespeeld. Hij heeft mij toen overigens ook uit zijn vriendenlijst verwijderd.
4x:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Er is al 3x gevraagd of ik tim ben
Ik heb nooit beweerd dat ik bekend ben van FOK!.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
bekend van FOK!.... maar je hebt maar 1 account ?
je moet wel Eline of Roel zijn
[ afbeelding ]
Je bent HaJee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik bekend ben van FOK!.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het een bekende fokker is
Als je het weet is alles overduidelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dat mensen het nog niet weten.
Het is toch overduidelijk
Klopt, jij hebt het helemaal gesnopen gozert!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als je het weet is alles overduidelijk
Zeg het dan als het zo overduidelijk isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dat mensen het nog niet weten.
Het is toch overduidelijk
buiten bij mijn huis is al een 'wie is fokker tim-elzinga' rel aan de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef mc-Piel het volgende:
Deze topique loopt een beetje uit de hand, dalijk gaat men nog vechten enzo
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef tim-elzinga het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tim-elzinga het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver, ik dacht eerst dat het aight1 was omdat die weleens leek per ongeluk te reageren als hemzelf ipv als tim, maar daarna dacht ik met die foto's dat hij het echt was
IK WIL HET WETEN SPANNING AAAARGH
Hoe(!) kan ik bewijzen dat ik gewoon mezelf ben en niet een kloon van een ander?quote:
Pic. van jezelf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Hoe(!) kan ik bewijzen dat ik gewoon mezelf ben en niet een kloon van een ander?
Eerst met tim vertellen welke account jij bent, daarna met die andere account het komen bevestigen 14.gifquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Hoe(!) kan ik bewijzen dat ik gewoon mezelf ben en niet een kloon van een ander?
'' Meneer'' Mc-Pielquote:
toegevoegd, en nu???quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef tim-elzinga het volgende:
Je kan in een DM om mijn msn vragen in case you're interested.
Omdat eerwraakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo waarom wil niemand vertellen wie het is
Nou dan kan het mij wel worden vertelt, want niemand koestert wraakgevoelens tegen mijquote:
Dat denk jij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan kan het mij wel worden vertelt, want niemand koestert wraakgevoelens tegen mij
Waarom zou er iemand wraakgevoelens tegen mij koesterenquote:
Ik geef u beiden 10 seconden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Tim ga je nog zeggen wie je bent?
Anders doe ik het wel
Die zijn nu om, hup vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik geef u beiden 10 seconden.
Ok dan is het over. Sluit dit topic maar jongens. Tim heeft zojuist tegen antidood1 gezegd dat hij maar 1 acc heeft. Slotje erop en klaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:57 schreef antidood1 het volgende:
Tim heeft mij zojuist in vertrouwen verteld dat hij echt maar 1 account heeft.
preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ok dan is het over. Sluit dit topic maar jongens. Tim heeft zojuist tegen antidood1 gezegd dat hij maar 1 acc heeft. Slotje erop en klaar.
idd, er zullen altijd wel mensen blijven die stug vol blijven houden dat Tim een kloon is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Aan dit verhaal komt nooit een einde
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef antidood1 het volgende:
[..]
idd, er zullen altijd wel mensen blijven die stug vol blijven houden dat Tim een kloon is.
Je zou het ook gewoon kunnen vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Onufriev het volgende:
Hoezo wachten, hij gaat niet vanzelf vol
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Onufriev het volgende:
Hoezo wachten, hij gaat niet vanzelf vol
Wat moet ik vertellen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon kunnen vertellen
Wie tim eigenlijk isquote:
Ik geloof niet dat ie geen andere account heeft, of is het de holmaat van SWJ ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf al gedaan, al 3x ofzo
Klopt. Tim is een troll maar niet een kloon. Klaarrrrrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef eucalyptus het volgende:
Het begint nu uitgemolken te worden.
Gooi je tim nu in de prullenbak of hou je hem?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Klopt. Tim is een troll maar niet een kloon. Klaarrrrr
Dit dus. Je was trouwens wel een verdomd goeie troll!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gooi je tim nu in de prullenbak of hou je hem?
Meest verstandige keuze: Gewoon helemaal stoppen met FOK! als je leven je lief is!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:19 schreef tim-elzinga het volgende:
Ja ik twijfel wat. Ik post hierop (gewoon) door of ik maak een normaal account.
Beter maak je een nieuw accountquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:19 schreef tim-elzinga het volgende:
Ja ik twijfel wat. Ik post hierop (gewoon) door of ik maak een normaal account.
Ik niet, heb altijd al een sterk vermoeden gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie zijn er wel allemaal ingetrapt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |