FOK!ken > tv kijken > vuurwerk kijken > bij kennissen langs > FOK!kenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens? Die van mij zeer geslaagd![]()
Tuinfeest met bbq
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen komt de beat er nog door. Ojee, here we go!
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens? Die van mij zeer geslaagd![]()
Tuinfeest met bbq
Zo gaat 't hier wel vaker op feestjes, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last van
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaal.
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uur
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pas
Feest duurde tot 6u, niet heel lang losgegaan dus.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel te weinig! Naja, nog 15 minuten om nog even lekker los te gaan.
Inderdaadquote:
Ik ga de 4 uur durende Billy Hufter mix even luisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
InderdaadHierna Spotifyen of eens de DJ Sandstorm jaarmix luisteren.
Nice, dat zijn de betere tijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |