Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!quote:
Ah, okay dat zegt wel genoeg. Kevin is de webmaster van de Soulwax site, oid. Soulwax is ookquote:
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!
I Don't Like My hair NIET !
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Oef, goede vraag! Het is begonnen met Daniel Lippens die nu bij SlamFM zit. Volgens de Wiki ergens rond maart 2009.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.
Goed bezig, Duck.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!
Tot 12 uur toch? Gewoon nog even wakker blijven en daarna slapenquote:
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Dat idd, meer afwisseling.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens? Die van mij zeer geslaagd![]()
Tuinfeest met bbq
Klopt, heel veel van hetzelfde inderdaad en dan die knakker met zijn Engels geklets. Heb er niets mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |