Nu we het over zijn moeder hebben. Wedden dat hij er toen hij jonge was vast wel keer aan heeft gezeten. Alleen TS is het vergeten.... n00bquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Confession het volgende:
Voelt zacht/ rond , niet te omschrijven eigelijk.
Vraag je moeder ff.. miss wil ze mee werken.
B is gemiddeld!
Ik ben 16 en wil het gewoon uit nieuwsgierigheid wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe oud ben je en waarom wil je het weten?
We kunnen je vanalles wijsmaken , je zou toch echt de proef op de som moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef azaaza0909 het volgende:
[..]
Ik ben 16 en wil het gewoon uit nieuwsgierigheid weten
Of je hebt standaard koude handen als ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Frag_adder het volgende:
Naar mijn ervaring vinden de meeste vrouwen het wel lekker hoor
Volgens mij is het in NL toch echt C!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Confession het volgende:
Voelt zacht/ rond , niet te omschrijven eigelijk.
Vraag je moeder ff.. miss wil ze mee werken.
B is gemiddeld!
mm op internet staat idd dat sinds 2000 C gemiddeld is steeds groter worden..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Volgens mij is het in NL toch echt C!
Een appel ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Pakspul het volgende:
Het gevoel lijkt op dat van een appel, maar toch weer net niet.
'gemiddelde cupmaat 12 jaar'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
The average breast size in the U.S. is 35.9 inches, roughly equivalent to a 34B bra, which is the average bra size in America
En in Nederland:
Cup AA of kleiner 3%
Cup A 13%
Cup B 31%
Cup C 22%
Cup D 15%
Cup E of groter 16%
Edit: Gosh, onzekere meisjes allemaal: http://kexx.net/uploads/fok/cup.png
Bij nader inzien zouden het ook oude mannetjes kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'gemiddelde cupmaat 12 jaar'
Dat dacht ik ook elk weekendquote:Op zondag 2 januari 2011 06:44 schreef Woutjeh het volgende:
16 jaar?
Eerst volgend weekend uitgaan en dan kun je voelen.
Serieus antwoord: het voelt een beetje als de bovenkant van je bil.
Het stuk waar je nog wel genoeg vlees hebt zitten om een hand mee te vullen.
Wie zegt van niet is gewoon te dom om de juiste plek te vinden
Inderdaad zeg! Dit biedt masturbatie-mogelijkheden, ben zo terugquote:Op zondag 2 januari 2011 06:44 schreef Woutjeh het volgende:
16 jaar?
Eerst volgend weekend uitgaan en dan kun je voelen.
Serieus antwoord: het voelt een beetje als de bovenkant van je bil.
Het stuk waar je nog wel genoeg vlees hebt zitten om een hand mee te vullen.
Wie zegt van niet is gewoon te dom om de juiste plek te vinden
Zover als de eerste alinea ben ik nog nooit gekomenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Lees mijn reactie in het topic "versieren in de discotheek" in PUB.
hahaha geniaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Pakspul het volgende:
Het gevoel lijkt op dat van een appel, maar toch weer net niet.
Euh, 19. Met vriendin met D cup, mocht dat je ook interesseren.quote:
Kneedbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Euh, 19. Met vriendin met D cup, mocht dat je ook interesseren.
Ja goed, de buitenkant voelt niet als een zak, maar de "inhoud". Het is... kneedbaar.
Het is gewoon moeilijk uit te leggen.
De inhoud voelt aan als een zak en is kneedbaar? Zijn ze wel echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Euh, 19. Met vriendin met D cup, mocht dat je ook interesseren.
Ja goed, de buitenkant voelt niet als een zak, maar de "inhoud". Het is... kneedbaar.
Het is gewoon moeilijk uit te leggen.
quote:
Ja jezus, ik probeer dat kind ook alleen maar te helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
De inhoud voelt aan als een zak en is kneedbaar? Zijn ze wel echt?
Jij hebt een ballon met warme vla gevuld om het te testen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Wootism het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij voelt het ongeveer hetzelfde als een ballon gevuld met warme vla.
Yup, is ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij hebt een ballon met warme vla gevuld om het te testen?
Ah, oke. Nee, dan is het goed, zolang je het maar echt getest hebt en niet zo maar iets zegt.quote:
Hahaaa nee hoor. Het zou nog niet eens in mij opkomen om zomaar iets te zeggen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, oke. Nee, dan is het goed, zolang je het maar echt getest hebt en niet zo maar iets zegt.
Goedzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaaa nee hoor. Het zou nog niet eens in mij opkomen om zomaar iets te zeggen!
Ballon met warme vla.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Netsplitter het volgende:
Dus borsten voelen aan als een plastic zak??
Dat zeg ik, plastic zak.quote:
Verschilt per vrouw, denk ik. Ik voel er niet zo veel van, mijn vriend vindt het leuker dan ik. Ik word sneller opgewonden van andere dingen. Als hij te lang met m'n borsten speelt dwalen op een gegeven moment mijn gedachten af, dan moet ik echt tegen 'm zeggen dat ie beter even iets anders kan gaan doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef azaaza0909 het volgende:
vinden vrouwen het leuk als er met hun borsten "gespeeld" wordt?
Plastic zak kraakt en is niet elastisch.quote:
Een ballon is gemaakt van plastic.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Plastic zak kraakt en is niet elastisch.
Een gezonde borst kraakt niet.
Ik heb even gevoeld, maar ik vind het toch niet als een ballon voelen.. Maar ook niet als een plastic zakje. Lastig, lastig...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Plastic zak kraakt en is niet elastisch.
Een gezonde borst kraakt niet.
Ik denk dat dit toch de enige oplossing is. Dus jongetjes, toch allemaal maar een vriendin zoeken danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Een borst is een borst en is nergens mee te vergelijken omdat iedereen het net ff anders vind voelen.
Zo.
en als die geen borsten heeft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch de enige oplossing is. Dus jongetjes, toch allemaal maar een vriendin zoeken dan
Je vergeet de warme vla.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb even gevoeld, maar ik vind het toch niet als een ballon voelen.. Maar ook niet als een plastic zakje. Lastig, lastig...
Latexquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een ballon is gemaakt van plastic.
Hench, een plastic zak(je).
Dan ben je een hele goede begrijpende vriend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |