Nee hoor ik had expres gericht op een kleine ruimte net voor een boom (op ongeveer 12 meter afstand). Ik zag vervolgens een kleine wolkje stof de lucht in gaan, dus wist ik dat ik contact had gemaakt met de grond. Ik weet alleen niet of hij over de grond heen was gebonsd?/gegleden of of hij gewoon doorheen was geboord.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien had je niet ver genoeg gezocht naar de kogel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wilde ik typen.quote:
Hij kaatste tegen de grond, waardoor die een stukje hoogte won, hij had nog snelheid van het schot en vloog zo, een paar meter weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Weet iemand wat er met mijn kogel is gebeurd?Zo'n twaalf jaar geleden?
11,5 jaar geleden deed Peter R. de Vries toch een buurtonderzoek voor zijn programma in jullie buurt? Die reportage over Peter G. die doodgebloed op zijn dakterras werd gevonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Weet iemand wat er met mijn kogel is gebeurd?Zo'n twaalf jaar geleden?
maar waarom was hij niet terug te vinden? Hij was een grote als je naar de afbeelding nogmaals kijktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Hij kaatste tegen de grond, waardoor die een stukje hoogte won, hij had nog snelheid van het schot en vloog zo, een paar meter weg.
Heb je echt heeeeeel erg goed gekeken onder de struikjes, ik sluit ook niet uit dat ie (niet diep) maar wel onder de grond is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
maar waarom was hij niet terug te vinden? Hij was een grote als je naar de afbeelding nogmaals kijkt
Er waren daar geen struikjes, enkel die boom, overal wat gras, en een kleine kale plek zand dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Heb je echt heeeeeel erg goed gekeken onder de struikjes, ik sluit ook niet uit dat ie (niet diep) maar wel onder de grond is.
Ik vond het fascinerend hoe krachtig die dingen zijn. Niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef ukga het volgende:
wel eens met een m16, beretta 92 fs .44 en magnum 357 geschoten
maarja, wat wil je eigenlijk zeggen met dit topic?
als je in america bent moet je eens met een desert eagle .50 schietenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik vond het fascinerend hoe krachtig die dingen zijn. Niet voor te stellen.![]()
en ik geloof dat stukje niet over de M16. Tenzij je in het militair wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef ukga het volgende:
wel eens met een m16, beretta 92 fs .44 en magnum 357 geschoten
maarja, wat wil je eigenlijk zeggen met dit topic?
Vind je dit niet wat ver gezocht?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
11,5 jaar geleden deed Peter R. de Vries toch een buurtonderzoek voor zijn programma in jullie buurt? Die reportage over Peter G. die doodgebloed op zijn dakterras werd gevonden.
Counterstrike 1.6 jeweeetz. 1337quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef ukga het volgende:
[..]
als je in america bent moet je eens met een desert eagle .50 schieten
das helemal grof
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef ukga het volgende:
[..]
als je in america bent moet je eens met een desert eagle .50 schieten
das helemal grof
ik was in las vegas. daar kun je zelfs met een m249 SAW schietenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
en ik geloof dat stukje niet over de M16. Tenzij je in het militair was
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er waren daar geen struikjes, enkel die boom, overal wat gras, en een kleine kale plek zand dus.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
ik sluit ook niet uit dat ie (niet diep) maar wel onder de grond is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |