Pas hiermee op...weet je dit heel zeker of denk je dat gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef Puntenslijpers het volgende:
Hey..
Ik heb op dit moment een meisje dat ik heb leren kennen die ik nu nog heel oppervlakkig ken.. maar ik ben wel van plan er achteraan te gaan en kijken of het klikt
Maar nu is het zo dat ik waarschijnlijk borderline heb en dat meisje ook.
En nu was mijn vraag of jullie wel eens een jongen en meisje met beide borderline hebben gezien? En of jullie weten of het haalbaar is? (dus wordt - en -, +? of wordt - en - een wereld oorlog?)
Ik heb nu al het gevoel dat ik haar wel perfect zou kunnen aan vullen. onder andere omdat zij volgens mij (en volgens andere om haar heen) heel erg een lieve zorgzame jongen nodig heeft.
En ja ik weet dat ik er het beste zelf achter kan komen maar lijkt me wel leuk om wat reacties te lezen over hoe jullie erover denken.
Alvast bedankt
Ik dacht dat jij into MILFs was?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef Puntenslijpers het volgende:
Hey..
Ik heb op dit moment een meisje dat ik heb leren kennen die ik nu nog heel oppervlakkig ken.. maar ik ben wel van plan er achteraan te gaan en kijken of het klikt
Ja ik ken haar sinds gister.. mijn probleem is wel dat ik een meisje veel te snel leuk vind en met haar wil afspreken en dingen doen (wat haar vaak afschrikt) maar op de een of andere manier zag ik wel in haar ogen dat ze een beetje bevestiging nodig heeft. En ik ben iemand die dat ook nodig heeft maar ik ben ook wel iemand die heel duidelijk kan vertellen wat ik voel en dus die bevestiging kan tonen. Voor de rest.. mja gewoon een voorgevoel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Pas hiermee op...weet je dit heel zeker of denk je dat gewoon
Haha.. ik ben wel 'into' meerdere dingen.. mag ik dan meteen niet meer daten?quote:
Waarom zou je hier nu in godesnaam druk over maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef Puntenslijpers het volgende:
Wie weet zoekt ze helemaal geen lieve, zorgzame jongen....dan zijn al die dingen die je probeert een beetje nutteloos moet ik zelf zeggen, alhoewel anderen het er misschien niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ja ik ken haar sinds gister.. mijn probleem is wel dat ik een meisje veel te snel leuk vind en met haar wil afspreken en dingen doen (wat haar vaak afschrikt) maar op de een of andere manier zag ik wel in haar ogen dat ze een beetje bevestiging nodig heeft. En ik ben iemand die dat ook nodig heeft maar ik ben ook wel iemand die heel duidelijk kan vertellen wat ik voel en dus die bevestiging kan tonen. Voor de rest.. mja gewoon een voorgevoel.
Maar wat bedoel je precies dat ik hiermee moet oppassen dan?
Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Puntenslijpers het volgende:Dude, ik wens je alle liefde van de wereld.quote:Haha.. ik ben wel 'into' meerdere dingen.. mag ik dan meteen niet meer daten?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Dat als je moeilijke momenten heb zij je juist niet kan steunen omdat zij dezelfde valkuilen heeft als jij.
Iemand met borderline kan soms situaties wat erger zien , dan ze zijn , als je dan iemand hebt die juist ook datzelfde probleem heeft, kan je juist die nuchterheid ontbreken en kun je juist een groter drama maken. Juist omdat je opdat zelfde niveau zit .
Het is zoals je zei soms kan het handig zijn , maar het kan ook 3 e wereldoorlogen veroorzaken omdat je elkaars zwakke punten versterkt.
Hmmm, zit wel wat in.. Ik hoop dat het anders uitpakt, dat we misschien elkaar veel beter kunnen begrijpen omdat we hetzelfde kunnen reageren op situaties en daarom elkaar beter kunnen accepteren hoe we zijn.. aangezien het vaak ook erg lastig is om als niet borderliner met een borderliner om te gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Dat als je moeilijke momenten heb zij je juist niet kan steunen omdat zij dezelfde valkuilen heeft als jij.
Iemand met borderline kan soms situaties wat erger zien , dan ze zijn , als je dan iemand hebt die juist ook datzelfde probleem heeft, kan je juist die nuchterheid ontbreken en kun je juist een groter drama maken. Juist omdat je opdat zelfde niveau zit .
Het is zoals je zei soms kan het handig zijn , maar het kan ook 3 e wereldoorlogen veroorzaken omdat je elkaars zwakke punten versterkt.
Bedankt ik hoop dat je wens uitkomtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Imzadi het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Dude, ik wens je alle liefde van de wereld.
Ik was gewoon even nieuwsgierig.
Mijn ervaring is idd dat je als niet-bl de moeite moet kunnen opbrengen om sterk te zijn voor de ander. Dat zal de een beter afgaan dan de ander... Maar lijkt me voor een ander persoon met bl die te kampen heeft met stevige stemmingswisselingen erg moeilijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan dr wel wat zinnigs over zeggen kom dr net zelf uit de eerste maanden was terrific je voelt elkaar aan eindelijk iemand met wie je wel jegevoelens kan delen en nooit ruzie altijd kleffe hap je zet elkaar allebei op een voetstuk en toen ineens was het ram bam uit en deugde er niks meer lekker zwart wit maar dat kwam ook wel door meerdere factoren het was ook een dubbele reboundquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef MotorCitySoul het volgende:
Daar is zo voor buitenstaanders weinig zinnigs over te zeggen, behalve dat het vast niet vlekkeloos zal verlopen. Temeer omdat het bij iedereen weer wat anders betekent om borderline te hebben.
De ene borderliner is de andere niet. Laat staan dat iemand iets zinnigs kan zeggen over 2 borderliners in combinatie.
Dat is juist wat ze niet nodig heeft, dat is een zwart gat in haar dat nooit genoeg gevuld zal zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef Puntenslijpers het volgende:
...
Ik heb nu al het gevoel dat ik haar wel perfect zou kunnen aan vullen. onder andere omdat zij volgens mij (en volgens andere om haar heen) heel erg een lieve zorgzame jongen nodig heeft.
...
Nou klinkt leuk, maar ik ken een vriend waar ik een hele tijd geregeld mee om ging, en als ik zo op wikipedia lees over narcistische persoonlijkheidsstoornis dan ben ik er voor 99% van zeker dat hij dat precies heeft.. en tussen ons botste het ALTIJDquote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is juist wat ze niet nodig heeft, dat is een zwart gat in haar dat nooit genoeg gevuld zal zijn.
Gevolg hiervan is dat je een "slaafje" wordt, jij stopt constant energie in haar, maar krijgt weinig tot niets terug.
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zou het beste zijn voor haarDat kan heel goed werken.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is juist wat ze niet nodig heeft, dat is een zwart gat in haar dat nooit genoeg gevuld zal zijn.
Gevolg hiervan is dat je een "slaafje" wordt, jij stopt constant energie in haar, maar krijgt weinig tot niets terug.
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zou het beste zijn voor haarDat kan heel goed werken.
Dat is jouw ervaring, maar dat betekent niet dat het altijd zo zal lopen wanneer 2 borderliners een relatie beginnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:54 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Ik kan dr wel wat zinnigs over zeggen kom dr net zelf uit de eerste maanden was terrific je voelt elkaar aan eindelijk iemand met wie je wel jegevoelens kan delen en nooit ruzie altijd kleffe hap je zet elkaar allebei op een voetstuk en toen ineens was het ram bam uit en deugde er niks meer lekker zwart wit maar dat kwam ook wel door meerdere factoren het was ook een dubbele rebound
Als een of meerdere psychiaters het er over eens zijn dat jouw gedrag en jouw symptomen het best passen bij een borderline persoonlijkheidsstoornis.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |