abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90728493
Laat je neuken door zoveel mogelik gasten dan heb je iig het idee dat je gewild ben.. Als je een foto naar me stuurt ben ik evt bereid om mezelf op te offeren
pi_90728807
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Laat je neuken door zoveel mogelik gasten dan heb je iig het idee dat je gewild ben.. Als je een foto naar me stuurt ben ik evt bereid om mezelf op te offeren
ts volgens mij een man
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:43:07 #28
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90728929
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef applecherry het volgende:

[..]

ts volgens mij een man
misschien hebben ze het over homosex })
pi_90729700
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien hebben ze het over homosex })
Geyl :9~
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90729930
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geyl :9~
nee.
pi_90730029
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef applecherry het volgende:

[..]

nee.
-O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90732027
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef applecherry het volgende:

[..]

ts volgens mij een man
wat een fail van mijn kant :')
pi_90767304
Gewoon bij een studie/studentenvereniging gaan. Goed voor je sociale contacten en dus ook voor je sociale vaardigheden.

In een winkel werken kan niet want je moet er goed uitzien en spontaan zijn? Smoesjes.
Je moet er misschien een beetje verzorgd uitzien en sociaal vaardig zijn maar dat is allemaal te regelen.

Zelfverzekerder worden gebeurt door gewoon veel actie te nemen. Werk aan jezelf en behaal je doelen. Werk naar iets toe, dat geeft voldoening.
Kudo's.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:49:19 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_90770472
Ga op een vechtsport, zoals judo. :Y Het mooie van een vechtsport is dat je veel weerbaarder wordt, en het een stoer imago heeft. Daarnaast zijn het individuele sporten, dus je kunt bij eventuele prijzen zelf de eer opstrijken. ^O^ Dat is een enorme streel op je ego kan ik je zeggen! :D

Daarnaast kun je lid worden van een studie- of studentenvereniging. :)
pi_90774511
Beste ts,
Het beste wat jij voor jezelf kan doen is contact opnemen met je huisarts
om daar een afspraak mee te maken.
Tijdens deze afspraak geef je je klachten aan en dat je volkomen vast zit in je leven en niet weet hoe verder?
Met een beetje geluk is er een praktijkondersteuner of psycholoog verbonden aan de huisartsenpraktijk en kun je daar met goede adviezen geholpen worden of anders zal je huisarts je doorverwijzen naar voor jou geschikte hulp.

Om het gesprek met je huisarts voor te bereiden zou je voorafgaand aan de afspraak, kunnen gaan oefenen in het benoemen van je klachten en de vragen die je moet gaan stellen.
schrijf ze op en herhaal ze regelmatig en neem het briefje mee naar de afspraak, voor als het je misschien toch niet lukt om het hard :@ op te vertellen.
Maar boven alles wees vooral eerlijk in het beantwoorden van de vragen van je huisarts en zet "je valse schaamte opzij" :)

En of je spontaniteit kunt aanleren? lijkt mij meer een oorzaak>>gevolg.
Zit je goed in je vel volgt spontaniteit/vrolijkheid meestal vanzelf, hoewel ik ook denk dat het een beetje in je karakter moet zitten.

Zou niet te lang wachten als ik jouw was, zonde van je jeugd en jonge leven, succes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')