Voor de mensen die net als ik, na een week de top2000 hebben gehoord weer toe zijn aan iets experimentelere en/of iets donkere muziek, is er dus goed nieuws. Het programma X-Rated van Kink FM is namelijk uitgegroeid tot een volwaardige (internet) zender met 24 uur per dag de muziek die normaal gesproken te horen was in het programma. Naast Kink Classics, Kink Aardschok is er nu dus ook Kink X-Rated.quote:Het programma X-Rated is vanaf 1 januari 2011 meer dan een radioprogramma alleen. Vanaf dan is X-Rated namelijk een echt volwaardig internetradiostation binnen Kink: Kink X-Rated.
Kink X-Rated is het internetstation voor de liefhebber van experimenteel, industrial, ambient, avant-garde,electro, dark ambient, gothic, EBM, techno, dubstep, neofolk en electronics.
Sigor roz was wel een uitzondering, ze draaien ook wel erg veel hetzelfde valt me op na 4 dagen luisteren. Ik kan boards of canada 1969 en a beautifull place in the country nu wel dromenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Darkestrah het volgende:
Zit nu op school Sigur Ros te luisteren via het station. Af en toe een beetje grote verschillen tussen de nummers, maar dit soort dingen zijn natuurlijk wenselijk.
Heb wel het idee dat ze diverser worden vandaag een soort electro metal van Cadavarous condition erg verassend. Ik hou deze zender nog wel even volquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij zijn ze nog elke dag de playlist flink aan het bijvullen, als ik zo hoor van Bob Rusche op twitter. Zoiets moet natuurlijk een beetje groeien
oh das wel erg tof iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef bartrid het volgende:
...en zeker nadat ze mijn bandje een aantal keren gedraaid hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |