Een eigen ervaring ergens mee is niet per definitie een feit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen? Wat ik zeg is puur gebaseerd op feiten. Vergelijk het browsen op een Galaxy Tab eens met een iPad. Beide qua specs ongeveer even gelijk, maar je kan er niet omheen dat het op de GT allemaal wat houteriger gaat.
Dat heeft een reden, Android ondersteunt namelijk geen hardwarematige versnelling voor voor dit soort dingen. Om die reden is de Desire HD ook nog altijd minder vloeiend qua animaties dan de iPhone, ook al verschilt het qua pure rekenkracht bijna niks.
Omgekeerd geldt ook dat 720p .mkv-materiaal op de iPhone niet vloeiend loopt en op de Galaxy S wel.
Willen is een sterk woord... wat mickeyD zegt... soms moet je concessies doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen een tablet willen met een resistief scherm...
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef shiznuts het volgende:
› Het is wel touchscreen, het gaat dan echter niet om de 'capacitive'-vorm, maar de 'resistive'-vorm. Mijn vorige mobiele telefoon was bijvoorbeeld een Samsung SGH-i900 Omnia, ook met een resistive touchscreen. Deze werkt in tegenstelling tot capacitive touch niet op invloed van je vinger op het elektrostatische veld van het scherm, maar op uitgeoefende druk die gemeten wordt. Hier hangt het apparaat dan een positie aan vast die wordt doorgegeven en gebruikt wordt als navigatie.
› Omdat bij het uitoefenen van druk met een vinger, je vingertop een redelijk groot oppervlak kent, weet het apparaat niet goed waar je nu zit te drukken, vaak wordt er daarom gebruik gemaakt van een stylus: een plastic pennetje met een kleiner tipvlak. Vaak wil een nagel ook weleens helpen. Naast het feit dat resistive touch vrij onnauwkeurig is, wordt er fysiek ook veel verlangt van het scherm, waar deze soms niet op gebouwd is, hierdoor kunnen vervormingen en onnauwkeurigheden ontstaan waardoor het apparaat nog onnauwkeuriger wordt (bij mijn vorige telefoon het geval). Men kan het scherm dan uitrichten, maar dat heeft na verloop van tijd steeds minder effect.
› Erg belangrijk is het dus dat je een scherm hebt met capacitive touchscreen. Deze genereert een elektrostatisch veld rond het scherm die je eigenlijk al beïnvloed als je nog maar net boven het scherm zweeft. Hierdoor is het niet nodig hard te drukken en dus veel beter voor het 'overleven' van het scherm. Ook is deze manier veel accurater in het bepalen van je positie door er een lengte- en breedtewaarde = coördinaat aan te geven.
› Verder zijn alle goedkope tablets uit Azië natuurlijk massaproductieproducten en is er veel aandacht besteed aan een geinig en heel wat lijkend uiterlijk / plaatje / foto's op het internet dan aan de hardware en kwaliteit zelf. Aan de ene kant natuurlijk ook logisch, voor een dubbeltje kun je nu eenmaal niet eerste rang zitten.Ik ben trouwens wel erg onder de indruk van Apple. Niet zozeer hun producten, maar de touchscreens en dan heb ik het eigenlijk voornamelijk over de iPhone (4) zijn ongeëvenaard ten tijden van uitbrengen. Resolutie en precisie zijn erg bewonderingswaardig. Verder ben ik weinig onder de indruk van de hardware en het strategische spelletje. Ik ben geen fan van het erg gesloten Mac OS en mogelijkheden qua hardware/uitbreiding. Zeker het ontbreken van een USB-poort en het altijd moeten gebruiken van iTunes staat me niet aan. Aan de andere kant is het natuurlijk een prima apparaat voor mensen bij wie het wel precies in het straatje past. Een Archos 101 past bijvoorbeeld dan weer meer in mijn straatje.
Iemand die het even wil proberen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef -J-D- het volgende:
Mensen met een android-tab:
Kunnen jullie eens een stream proberen te openen op www.atdhe.net ?
Ben benieuwd of die te zien zijn op een tab.
Tel daarbij op dat Win7 eigenlijk niet echt (lees: echt niet) geschikt is voor goede touch invoer, en je hebt idd een duur tablet.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef mickeyD het volgende:
pandawill.com heeft weer een nieuwe tablet:
Zues Tab 9.7 Inch Windows7 Tablet PC 3G WCDMA IPS Capacitive Screen 16GB Atom Z515 Camera Silver
voor de "schappelijke" prijs van $599,99
de specs zijn wel okay, 1.2Ghz atom processor, echter de batterij gaat maar 2,5 uur mee
verder vinden ze het apparaat zelf het beste van het beste gezien wat text, ik vindt vooral de laatste zin erg "chinees" (m.a.w. t is duidelijk dat de gene die dit schreef geen engels begrijpt)
It's the best Win7 tablet PC
It's the best IPS Capacitive screen tablet PC
It's the most expensive X86 framework tablet PC
http://www.pandawill.com/(...)a-silver_p40778.html
Hmmmz, daar heb ik niet heel veel aanquote:Op zondag 2 januari 2011 14:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Geprobeerd op de pc maar daar krijg ik al een vage site te zien
Hier werken de linkjes van Justin.tv in ieder geval (Frasier bijv).quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef RobertNL het volgende:
Heb het getest maar mijn tab heeft geen flash, dus
Merci!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier werken de linkjes van Justin.tv in ieder geval (Frasier bijv).
Veetle heb ik niet geïnstalleerd en ben ik ook niet van plan uit te proberen.
De kwaliteit van de tablet. Alles werkt perfect en de bouw kwaliteit is robuust. Neemt niet weg dat een andere 7 inch tablet dit niet kanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
Wat is er trouwens zo bijzonder aan de Samsung Galaxy Tab in vergelijking met andere 7" tablets?
Behalve 3G en een belachelijk hoge prijs dan?
Nee, snap dan ook echt niet dat ie dan drie keer zoveel moet kosten als bijvoorbeeld de Archos 70 IT, die ook heel goed uit alle reviews komt.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
De kwaliteit van de tablet. Alles werkt perfect en de bouw kwaliteit is robuust. Neemt niet weg dat een andere 7 inch tablet dit niet kan
Ik vind 7 inch juist een groot voordeel, neem je makkelijk mee in je jaszakquote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef mr-green het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Alleen jammer dat het 7 inch is... Anders had ik gelijk besteld
Ik vind dat een tablet die meer kost dan een iPad, ook beter moet zijn dan een iPad. De Tab is gewoon niet zo smooth als je verwacht voor zo'n duur productquote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik begrijp het ook niet echt. Heb de Tab in de winkel geprobeerd, maar ja, het is een smartphone die een tablet probeert te zijn. Maar ja, dat gaat natuurlijk niet werken.Want zo handzaam is zo'n Galaxy Tab gewoon niet.
Daar kan ik het niet mee oneens zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Greveldinges het volgende:
[..]
Ik vind dat een tablet die meer kost dan een iPad, ook beter moet zijn dan een iPad. De Tab is gewoon niet zo smooth als je verwacht voor zo'n duur product
Misschien dat je even naar de specs van deze had moeten kijken...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef Greveldinges het volgende:
Ik had eerst het 63 euro ding, maar die is gevallen en het scherm is nu stuk... Ik heb daarom nu deze gekocht : http://www.chinavasion.co(...)-android-16-systerm/ . Krijgt op deze site best wel goede reviews, en is niet echt duur ofzo. Iemand ervaring met dit ding? Heb hem gisteren besteld, dus hoop dat ie er gouw is. Heb al vaker dingen besteld bij Chinavasion, en meestal is het er in een dag of 4-5
Ik heb die van mij in een paar dagen, en ik betaal zelf niet het hele apparaat, want ik bestel ook wat navigatiesystemen mee voor de handel, die ik voor meer verkoop dan waar ik ze zelf voor koop, dus de tablet kost voor mij niet veelquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef RvK het volgende:
[..]
Misschien dat je even naar de specs van deze had moeten kijken...
http://www.ever-buying.com/product33201.html
(- het streepje tussen ever en buying )
Maakt mij vrij weinig uit, gebruik toch liever een stylusquote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Markster het volgende:
een Resistief Scherm wil je toch gewoon niet, zeker niet op een tablet
Nee, dat 'wil' je inderdaad niet. Maar daar 'kun' je wel gewoon genoegen mee nemen. Niks mis mee, als je weet waar je aan begint en wat je dus verwachten kan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Markster het volgende:
een Resistief Scherm wil je toch gewoon niet, zeker niet op een tablet
Zijn ook speciale capacitive stylussen, hè.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Greveldinges het volgende:
[..]
Maakt mij vrij weinig uit, gebruik toch liever een stylus
Weet ik, maar die hebben toch vierkante punten? Dat lijkt me nogal irritantquote:Zijn ook speciale capacitive stylussen, hè.
Als je voor een een goedkoop resistief ding gaat ben je uiteindelijk toch goed duurder uit omdat je dan later weer gaat upgraden vanwege het 'net niet'. Goedkoop is duurkoop.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, dat 'wil' je inderdaad niet. Maar daar 'kun' je wel gewoon genoegen mee nemen. Niks mis mee, als je weet waar je aan begint en wat je dus verwachten kan.
[..]
Zijn ook speciale capacitive stylussen, hè.
Anders zijn ze wel inderdaad. Maar lijkt me prima genoeg werken...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Greveldinges het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hebben toch vierkante punten? Dat lijkt me nogal irritant
Tja, maar voor mij heeft het dan geen nut om een capacatief scherm te kopen, als ik toch een stylus wil gebruiken. Het kost alleen maar meer, en dan betaal ik voor functies die ik niet gebruik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Anders zijn ze wel inderdaad. Maar lijkt me prima genoeg werken...
Al heb ik júist een tablet genomen voor de toffe multitouchscreen fingerexperience.
Pinch-to-zoom alleen al
Ja. De ideale perfecte wereld is de cybernetische natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan zat iedereen 24/7 op fok/achter de pc/tablet, mooie boel zou dat zijn
pinch to zoom is op mijn Desire HD al geweldig, laat staan op een 7inch en grotere tabletquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Greveldinges het volgende:
[..]
Tja, maar voor mij heeft het dan geen nut om een capacatief scherm te kopen, als ik toch een stylus wil gebruiken. Het kost alleen maar meer, en dan betaal ik voor functies die ik niet gebruik.
Bij de mediamarkt in den haag hebben ze een test model staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
Pfff zit nu echt te twijfelen of ik de Archos 101 online bestel bij Conrad (leverbaar vanaf 4-1) of wacht tot hij in de winkel ligt met de kans dat dit nog wel even kan duren... (maar dan kan ik hem wel zelf testen)...
Ja, gooi 's maandags dat pak melk van vrijdags maar weg, want er is immers nieuwe en versere in de winkel.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef Microtubuli het volgende:
De Archos 101 is ondertussen alweer bijna verouderd met de aankomende tablets van de gerenommeerde fabrikanten.
Op je ZT 180?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef RobertNL het volgende:
Heb het getest maar mijn tab heeft geen flash, dus
Heb sindskort een ZT-180 en ik moet zeggen dat het voor een resistiefscherm toch nog erg prettig werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen een tablet willen met een resistief scherm...
Er is een nieuwe goedkoper nu dus op BIC.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef beeklaan het volgende:
Het 63 euro ding is idd in prijs gestegen. De zenithink 180 o.a. gedaald. BIC dan heh.
Ik had mijn bic-bestelling met epad binnen 2,5 week in huis. Was sneller geweest als ze het opgegeven adres hadden gebruikt, ipv mijn paypaladres...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef kotter het volgende:
Ik zou graag jullie mening en ervaringen horen.
Ik heb gisteren 3 epads besteld, 1 voor mijn vriendin, 1 voor mij en 1 voor iemand die er ook 1 wilt
Deze heb ik voor mijn zelf besteld:
http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html
Deze leek mij echt vet omdat hij gps had en ingebouwde internetaansluiting, en het menu e.d. ziet er ook heel vet uit.
en ik heb er 2 van deze besteld:
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Wat zijn een beetje de ervaringen? zit er nou wel of niet standaard adroid market op?
Ik lees dingen over ROMS en flashen maar dat zegt mij echt helemaal niets, is dat noodzakelijk of is het ook goed te doen met de standaard software.
Ik heb ze gewoon met de normale verzend methode besteld, heeft iemand enig iedee hoelang het ongeveer kan duren tot ik ze in huis heb?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet!
Als ik zoek op de market kan ik hem niet vinden. Maar aangezien android 2.2 in ontwikkeling is voor de zt-180 heb ik binnenkort toch flash?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Op je ZT 180?
Daar hoort het gewoon te werken.
Excuses voor double post.
Bij mij 12 december verzonden en 23 december binnenquote:Ik heb ze gewoon met de normale verzend methode besteld, heeft iemand enig iedee hoelang het ongeveer kan duren tot ik ze in huis heb?
Ik heb ook 2 van die beschermmapjes besteld met ingebouwd toetsenbord, er staat bij dat deze voor 10 inch zijn en die epads zijn 10,2 inch ik hoop dat dat geen probleem zal zijn.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet!
Ja hoe zit dat nou? Komen er nog nieuwe voorraden?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
Godver: [Archos 70/101] Levertijden topic
De Archos Internet Tablets zijn dus zo goed als niet te krijgen. Te populair kennelijk
Bij Conrad is de 101 leverbaar vanaf 17 januari en de 70 vanaf 25 januari.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Xu het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou? Komen er nog nieuwe voorraden?
De 16GB is wel direct leverbaar staat er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Conrad is de 101 leverbaar vanaf 17 januari en de 70 vanaf 25 januari.
Zeggen ze.
Ow ja, da's net de enige die ik niet gecheckt hebquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De 16GB is wel direct leverbaar staat er.
Ja, maar niet om op zoek te gaan naar tablets. Ben er geen tegengekomen.quote:Btw, was jij niet in Duitsland (tevens) om te kijken?
Je kan 'm ook direct via archos.com in Frankrijk bestellen, wellicht dat dat het snelste gaat. Maar dan kan je alleen met cc of pp betalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Xu het volgende:
Ik kan niet wachten voor de A70 IT
Letterlijk...
Ik zal dat zeker in gedachte houden, als ik hem morgen bij de dixons niet kan vinden!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm ook direct via archos.com in Frankrijk bestellen, wellicht dat dat het snelste gaat. Maar dan kan je alleen met cc of pp betalen.
Top dat je zoveel energie hierin steektquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Gestiech het volgende:
Archos 70 Review/Overview
[ afbeelding ]
Ik had het een tijdje geleden al beloofd. Hier dan toch de review / overview van de Archos 70. Ik ga uiteraard niet alle kenmerken van het apparaat behandelen. Het meeste is al uitgebreid in andere reviews terug te vinden. De onderwerpen die ik wil aanhalen zijn:
1. Allereerst: de omstreden kijkhoek
2. Accu-uithoudingsvermogen
3. Portability / draagbaarheid
De kijkhoek
Ik wilde dit onderwerp even als eerste behandelen omdat er sowieso eerder hier al naar gevraagd is, en omdat het een vrij omstreden punt schijnt te zijn van de Archos 70. Ik begrijp niet waarom, dat voorop gesteld. Ik kan een heel lulverhaal gaan houden, maar ik stel voor dat je eerst even onderstaande foto's bekijkt, die weliswaar hier en daar wat onder- of overbelicht zijn, maar toch een goed beeld geven van die kijkhoek.
Allereerst even het vooraanzicht, zoals je dus meestal naar je Archos 70 zult kijken:
[ afbeelding ]
Dan wat andere aanzichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral bij het van boven en van onder bekijken van het scherm treedt er wel ietwat verkleuring op. Het wordt een beetje flets. Ik vind het zelf niet rampzalig, en onder een kleine hoek heb je er geen last van. Van opzij is er sowieso nagenoeg geen sprake hiervan.
Accu-uithoudingsvermogen
Ondanks dat ik persoonlijk nog steeds van mening ben dat het eigenlijk belachelijk is hoe kort veel van onze moderne apparatuur maar op de accu kan functioneren, kan ik niet echt klagen over het uithoudingsvermogen van mijn Archos. Ik heb, na de Archos volledig op te hebben geladen eergisternacht, de Archos onderweg naar mijn werk gebruikt om muziek te luisteren, ik heb er wat mee geïnternet af en toe, ik heb er wat spelletjes op gespeeld, weliswaar allemaal niet zolang, maar toch. Op het moment is er nog 45% van de accu over. Dat vind ik lang niet slecht. Dit alles dan met de schermhelderheid op de middelste stand, en regelmatig wifi aan (80% van de tijd).
Wanneer je de Archos een hele dag intensief gebruikt zal hij 's avonds leeg zijn. Maar met intensief bedoel ik dan echt dat je er vrijwel constant mee bezig bent, en dat doe je meestal niet met een tablet
Portability / Draagbaarheid
Ook hierover ben ik zeer te spreken. Het is een licht apparaat. In gewicht amper zwaarder dan your average smartphone voor het gevoel (ik doe niet aan grammen en kilogrammen, het gaat immers om hoe het aanvoelt). Het scherm heeft een prima grootte voor gebruik onderweg, en is zeker niet te klein om een e-mail of forumbericht op te tikken. Typen met 2 duimen werkt ook erg prettig eigenlijk.
Sja, en het is natuurlijk gewoon geweldig dat je het volgende met dit apparaat kunt doen:
[ afbeelding ]
Ook nog even een korte opmerking over de bouwkwaliteit, als laatste. Ik vind de afwerking eigenlijk zeer goed, zeker voor de prijs van het apparaat. Hij ligt degelijk in de hand, nergens is iets op te merken van 'slordigheden' zoals dat bij bijvoorbeeld de smartphones van HTC weleens het geval is. Het enige dat mij opvalt is dat de kickstand niet zo stevig aanvoelt en een beetje 'klappert' in het gleufje waar die ingeklikt zit. Ik heb daar verder geen last van, en het doet voor mij ook niet echt afbreuk aan de kwaliteit. Ik merk dat de kickstand, ondanks dat deze (vooral door het lage gewicht ervan) niet stevig aanvoelt, wel stevig genoeg is, en heus niet snel zal afbreken bij normaal gebruik.
Decemberquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:54 schreef shiznuts het volgende:
De 1001... dat is toch een Peugeot?
De Archos 101 heb ik sinds 24 augustus.
Blijf het een mooi ding vinden.
[ afbeelding ]
VLC installeren? Of werkt dat ook al niet op die dingen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een goeie videospeler voor Android 2.1? Ik heb er nu een stuk of drie (ES Video Player, Movies en RealPlayer) maar in geen van allen kan ik het volume aanpassenBeetje onhandig...
ik denk, wat duur.. Blijkt dat ik heb zitten kijken naar een Archos 7 ipv 70.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Archos 70 IT maar besteld bij www.redcoon.nl - vind dat ik lang genoeg gewacht heb.
Totale kosten ¤ 258,48 en nu maar hopen dat ik 'm inderdaad binnen 8 dagen heb
Archos zelf heeft hem sinds vandaag ook niet meer op voorraad, nieuwe voorraad komt pas 2de helft januari helaas.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Gestiech het volgende:
Had je 'm niet beter bij Archos zelf kunnen bestellen, remlof? Ik had 'm in principe binnen een dag of drie, buiten het feit dat ik niet thuis was en met DHL moest bellen voor een herlevering
Ik wou persé met iDeal betalen. En Redcoon kon hem met die betalingsmogelijkheid het snelste leveren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Gestiech het volgende:
Had je 'm niet beter bij Archos zelf kunnen bestellen, remlof? Ik had 'm in principe binnen een dag of drie, buiten het feit dat ik niet thuis was en met DHL moest bellen voor een herlevering
Met een dual-core Cortex A9 processor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef rcco het volgende:
Archos faalt zo hard met de levering van die tablets.![]()
O, en Android 3.0 Honeycomb is speciaal voor tablets:
[ afbeelding ]
Video op Engadget: http://www.engadget.com/2(...)for-tablet-honeycom/
Hoop dat Honeycomb ook voor de Galaxy tab is bedoelt, ziet er netjes uitquote:
Leg eens uit waarom aub.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:44 schreef mickeyD het volgende:
zo te lezen wordt honeycomb de "vista" van android?
Omdat het niet draait op 99% van de huidige hardware?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef mime_negert het volgende:
[..]
[..]
Leg eens uit waarom aub.
omdat de systeemeisen zo hoog zijn dat bijna niets er nog mee om kan gaanquote:
Blijkbaar niet lang genoeg, hij is nu nog maar ¤247,48 in totaal bij http://www.redcoon.nl/quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Archos 70 IT maar besteld bij www.redcoon.nl - vind dat ik lang genoeg gewacht heb.
Totale kosten ¤ 258,48 en nu maar hopen dat ik 'm inderdaad binnen 8 dagen heb
Kut, je hebt gelijk, ze hebben 'm afgeprijsd van 250 naar 239quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Xu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet lang genoeg, hij is nu nog maar ¤247,48 in totaal bij http://www.redcoon.nl/
Ik heb hem gelijk besteld
Dat is eigenlijk waar ik m'n ipad voor gebruikte, voor buiten. Maar werkt vrij slecht met dat ding.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef mime_negert het volgende:
Nu ik er over nadenk; hoe vaak ga ik mijn tablet in direct zonlicht gebruiken?
Kan jij mij op de hoogte houden van je leveringsprocesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, je hebt gelijk, ze hebben 'm afgeprijsd van 250 naar 239
Ik heb net nog gecheckt en er staat nog steeds alleen maar:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan jij mij op de hoogte houden van je leveringsprocesIk ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze leveren
quote:BESTELVERLOOP
05.01.2011, 16:45 Uw bestelling is in behandeling
Gelukkig is dat ontkracht door google en wordt het gewoon cross platform, en geen dual core nodig ^^quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef rcco het volgende:
Archos faalt zo hard met de levering van die tablets.![]()
O, en Android 3.0 Honeycomb is speciaal voor tablets:
[ afbeelding ]
Video op Engadget: http://www.engadget.com/2(...)for-tablet-honeycom/
dat is niet waar hoor, bij mij gaat hij 5 meter omhoog door dikke betonnen muren en twee betonnen vloeren. Nog steeds goed bereik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Trivinity het volgende:
@RobertNL
Wat ik me afvroeg.
jij hebt de Epad toch?
Hoe goe is je wifi/wlan verbinding met die tablet?
Want op internet staan een aantal reviews waar uit komt dat hij niet meer dan 3 meter haald ofzo? En dat dan het internet hele lage snelheid heeft?
Kun je die vriend niet beter zelf laten kiezen wat hij wil?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Trivinity het volgende:
Zelf ben ik voor de verjaardag van mijn vriend ook opzoek naar een goed werkende en niet al te dure tablet.
Zou wel geweldig zijn, kan ik hem straks op m'n Galaxy Tab verwachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ontkracht door google en wordt het gewoon cross platform, en geen dual core nodig ^^
Ik heb een airport extremequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Gestiech het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan de router, dus daar is weinig over te zeggen.
Perfect, maar er is inderdaad 1 batch geweest met een WIFI chip die heel slecht was, ik zit hier zelf 15 meter van de router met een redelijk bereikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Trivinity het volgende:
@RobertNL
Wat ik me afvroeg.
jij hebt de Epad toch?
Hoe goe is je wifi/wlan verbinding met die tablet?
Want op internet staan een aantal reviews waar uit komt dat hij niet meer dan 3 meter haald ofzo? En dat dan het internet hele lage snelheid heeft?
Oke, maar heb jij er toen wat aan laten doen of was het bij jou geen probleem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Perfect, maar er is inderdaad 1 batch geweest met een WIFI chip die heel slecht was, ik zit hier zelf 15 meter van de router met een redelijk bereik
Internet zelf werkt naar mijn mening redelijk snel, snel genoeg om fatsoenlijk te internetten
Oke, haha dat is dan wel heel wat anders als wat ik op andere sites las.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef lekzzz het volgende:
[..]
dat is niet waar hoor, bij mij gaat hij 5 meter omhoog door dikke betonnen muren en twee betonnen vloeren. Nog steeds goed bereik.
Vlegelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef Trivinity het volgende:
[..]
(aangezien ik heb gezegd dat hij dat niet voor zijn verjaardag krijgt omdat ik al iets anders heb, maar dat is niet zo!)
Hahah aghja , anders blijftie er over door gaan snapje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Vlegel
In februari hebben we de MWC in Barcelona, hoop dat er dan al een paar op de CES aangekondigde tablets te koop zijn.
Dat is het ook. Je zult goed moeten kijken wat je hij er mee wil gaan doen en wat hij jij er aan uit wilt geven. Dan ga je kijken wat er in die prijsklasse in combinatie met de benodigde features beschikbaar is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef Trivinity het volgende:
[..]
Hahah aghja , anders blijftie er over door gaan snapje?![]()
Vind het echt lastig om een beetje betaalbare maar toch wel een goeie te vinden.
Ze zijn niet echt positief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
Grappig, gisteren een review van de Archos 70 IT op telegraaf.nl: Betaalbare tablet voor gevorderde gebruiker
Mwah, de voornaamste kritiek is dat niet alles zo uit de doos werkt. Maar dat had ik ook niet verwacht, vind het wel leuk om zelf een beetje te tweaken. Werk al meer dan 15 jaar met verschillende linux varianten, dus daar kan Android ook nog wel bij.quote:
Ja inderdaad. Het liefst willen we allebei een iPad maar daar heb ik het geld niet voor (maar ook niet echt voor over)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat is het ook. Je zult goed moeten kijken wat je hij er mee wil gaan doen en wat hij jij er aan uit wilt geven. Dan ga je kijken wat er in die prijsklasse in combinatie met de benodigde features beschikbaar is.
Zo heb ik een budget van +/- ¤ 500,- en wil ik minimaal het volgende:
• Honeycomb (het liefst geen eigen skin van fabrikanten)
• Tegra 2
• GPS
• USB aansluitingen
• HDMI output
• Scherm van goede kwaliteit en leesbaar in direct zonlicht
De Adam van Notion Ink komt in de buurt. Alleen ben ik nog niet overtuigd van de kwaliteit van het Pixel Qi scherm en vind ik het design niet mooi. Daarbij vind ik Genesis ook niets.
Waarschijnlijk moet ik mijn eisen bijstellen of nog een tijd wachten. Denk niet dat het laatste een optie zal zijn.
Ooh oeps,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef Gestiech het volgende:
multi-touch betekent dat het scherm op meerdere punten tegelijk aangeraakt kan worden en daar ook op reageert, niet dat het scherm op verschillende manieren aangeraakt kan worden
De Archos 70 IT hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef beeklaan het volgende:
Welke heb je op het oog?
Capactief vind je niet voor dat geld makkelijk.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef Trivinity het volgende:
-het liefst multitouch (mijn vriend is niet zo van de vinger touch en ik niet zo van de stylus)
Hihi zo ik ben lekker bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik zie de dubbelzinnigheid nu pas
En die ePad is ook wel een goeie dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef beeklaan het volgende:
Jep, kijk eens naar dat andere linkje, of anders deze: http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Die laatste kan met 15% korting als je nog nooit wat hebt gekocht bij BIC. Dan heb je hem voor zo'n 115 euro in huis
Login -> Mijn rekening -> profiel (klik) -> Financiële informatie -> Valutasaldi dan staat de wissel functie rechts in het schermquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef beeklaan het volgende:
Waar kan je die paypal koers van vandaag zien dan?
Vaak is het 3 a 4 procent onder huidige koers, heb je dat ook gewoon nu gedaan? Of staat het op de paypalsite ofzo?
De epad werkt nog super, nog niks tegen gekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef Trivinity het volgende:
Oja, jij had die ePad inderdaad.
Sorry heb er zoveel langs zien komen dat ik dat even was vergeten.
Klinkt wel goed, en nu (ruim 2 weken verder) werktie nog steeds super?
Nog geen tot weinig mankementen tegen gekomen?
Bij Androidtime vroeg ik gewoon om een plugje... heeft ie er voor niks bijgedaan. Toch aardig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef beeklaan het volgende:
Ohja, mocht je een epad uit het buitenland halen, vergeet dan niet om een VS naar EU stopcontact converter ding te kopen. Deze stop je tussen de stekker en het stopcontact (gewoon een verlengstekker) en kost 1 dollar.
Bij bic doen ze dat ook wel als je het bij paypal erbij zetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bij Androidtime vroeg ik gewoon om een plugje... heeft ie er voor niks bijgedaan. Toch aardig.
Hoe snel is die verjaardag? Vooral de gratis verzending kan zo een maand duren. En die webshops hebben er een handje in om een tot twee weken te wachten tot ze iets versturen. Dus bij haast kun je, denk ik, beter kijken of ze ergens in NL een Archos of POV binnen je budget op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Trivinity het volgende:
Vindt het alleen zo vervelend dat het niet echt hele bekende site is.
Van elektronicamarkt weet ik uit ervaring van kennissen dat de verzending goed is!
Maar is die pandawill ook wel betrouwbaar? en echt gratis verzending?
Laatste keer met Bic duurde het 10 dagen, vind ik niet al te lang.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoe snel is die verjaardag? Vooral de gratis verzending kan zo een maand duren. En die webshops hebben er een handje in om een tot twee weken te wachten tot ze iets versturen. Dus bij haast kun je, denk ik, beter kijken of ze ergens in NL een Archos of POV binnen je budget op voorraad hebben.
Was bij mij ook zo, maar toen te T&T werkte was hij er binnen 4/5 dagenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef kotter het volgende:
bij mij werd het na 3 dagen verstuurd, 4 dagen later en mijn track and trace werkt nog steeds niet.
bic
Maar ik lees dat je ZT-180 pas na een week of twee werd verstuurd omdat ze je order 'kwijt' waren.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laatste keer met Bic duurde het 10 dagen, vind ik niet al te lang.
Lang leve de CC en nog verzekerd ookquote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef beeklaan het volgende:
Vergeet niet dat het, bij een automatische overboeking van je bankrekening, 4 tot 6 werkdagen duurt voordat de chinezen je geld pas zien. Bij mij zelfs nog langer. Nu is die al een paar dagen onderwegHelaas doet de T&T het ook niet nee
Bij mij komt er dan dit te staan bij de hongkong post site:
OTHERS
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Or please provide the item number, enquiry reference number (if available), details of sender, addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office at (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Op BIC doet ie helemaal niets als ik track my order doe.
ik bestel a jaren via Chinese webshops zonder problemenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef beeklaan het volgende:
Aha!
Toch minder fijn bij van die Chinese webshops heh!
Gebruik deze site: http://track-chinapost.com/quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef beeklaan het volgende:
Vergeet niet dat het, bij een automatische overboeking van je bankrekening, 4 tot 6 werkdagen duurt voordat de chinezen je geld pas zien. Bij mij zelfs nog langer. Nu is die al een paar dagen onderwegHelaas doet de T&T het ook niet nee
Bij mij komt er dan dit te staan bij de hongkong post site:
OTHERS
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Or please provide the item number, enquiry reference number (if available), details of sender, addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office at (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Op BIC doet ie helemaal niets als ik track my order doe.
Wat bevalt je er eigenlijk niet aan? Aangezien het ding aardig wat tevreden gebruikers telt is het wel een veilige keuze. Zelf kies ik er ook niet voor maar ben er nog niet helemaal uit waarom niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:31 schreef Trivinity het volgende:
Ik ben niet erg onder de indruk van die Archos dus die valt sowiezo af.
Ik bestel via Paypal. Dat gaat ook wel snel en je kunt een 'dispuut' openen als de webshop niet levert of het artikel niet klopt. Het zit gekoppeld aan mijn CC maar weet niet of zo ook de verzekering daarvan kan aanspreken.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Lang leve de CC en nog verzekerd ook
Ik vind dit echt zo raarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
(nu heeft mn vriend wel gezegd dat mocht ik het niet helemaal redden met geld dat hij eventueel wat bij wil leggen, ookal weet hij nog steeds niet wat hij krijgt)
De Archos 7 heeft toch een capacitief scherm? Maar als je een 10" zoekt zal ie te klein zijn idd. (en momenteel niet echt leverbaar lijkt het)quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
Maar de andere versie vind ik er niet zo mooi uit zien. Vind sowiezo het scherm erg klein en het is een(niet gevoelig) resistief scherm.
Ik heb nu deze op het oog vanwege het capacitieve scherm en de aardig goede naam van de (al oudere) uitvoering met resistief scherm. De GPS optie vind ik wel handig omdat je hem dan als navigatiesysteem kunt gebruiken.quote:Maarja, jij bent dus ook nog steeds niet uit je keuze?
Mag ik vragen waar jij je oog op hebt laten vallen?
En wat je tablet moet hebben?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
Ik vind de Archos 101 er zeker wel mooi eruit zien en heeft ook wel interessante specs, maar deze is eigelijk net boven mn budget(nu heeft mn vriend wel gezegd dat mocht ik het niet helemaal redden met geld dat hij eventueel wat bij wil leggen, ookal weet hij nog steeds niet wat hij krijgt)
Maar de andere versie vind ik er niet zo mooi uit zien. Vind sowiezo het scherm erg klein en het is een(niet gevoelig) resistief scherm.
Maarja, jij bent dus ook nog steeds niet uit je keuze?
Mag ik vragen waar jij je oog op hebt laten vallen?
En wat je tablet moet hebben?
Ziet er inderdaad ook uit als een erg leuk dingetje! In de video in ieder geval.quote:
Yep.. maar dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het handzamer en 7" is voor mij groot genoeg als scherm. En 10" als navigatie op je dashboard is ook weer zoiets.quote:
Ik heb een Galaxy Tab en die is ook 7" het is net groot genoeg voor op het dashboard, groter zou ik niet willen ivm zicht e.d.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. maar dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het handzamer en 7" is voor mij groot genoeg als scherm. En 10" als navigatie op je dashboard is ook weer zoiets.(ik twijfel al of 7" niet te groot is daarvoor)
Interessant. Ik denk dat veel mensen die uitsluitend voor 10" gaan zich geen goede voorstelling van het formaat hebben gemaakt. Zelf heb ik hier ook een netbook met een scherm van 10" en dat vind ik toch een flinke lap om even wat dingen op internet op te zoeken of wat kleine apps te draaien. En het gewicht is inderdaad ook een issue. Mensen klagen bv. over het gewicht van de Ipad. Als je die langer vasthoudt schijn je het aardig te gaan voelen in je polsen/armen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
Hier wel een leuk (oud) artikeltje over 7" tablets: How 7-Inch Android Tablets Can Succeed
Is jou bestelling al verzonden? Die van mij namelijk niet en ik begin zeer te twijfelen of ze het op voorraad hebben de leveringstatus van de tablet verandert steeds.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net nog gecheckt en er staat nog steeds alleen maar:
[..]
Bij 'mijn gegevens' op de redcoon site is er nog niets veranderd aan de bestelstatus, nog steeds 'in behandeling'.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef Xu het volgende:
[..]
Is jou bestelling al verzonden? Die van mij namelijk niet en ik begin zeer te twijfelen of ze het op voorraad hebben de leveringstatus van de tablet verandert steeds.
Bij mij ook niet, maar ik bedoelde het product zelfquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij 'mijn gegevens' op de redcoon site is er nog niets veranderd aan de bestelstatus, nog steeds 'in behandeling'.
Ik vind juist een 10" scherm een voordeel. Op een 7" kun je een PDF die eigenlijk gemaakt is voor A4 nooit fatsoenlijk lezen. Dan kun je net zo goed je telefoon gebruiken, dat formaat is ook meer dan genoeg voor navigatie bijvoorbeeld. En gewicht: een boek is niet lichter, misschien nog wel zwaarder.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Ik denk dat veel mensen die uitsluitend voor 10" gaan zich geen goede voorstelling van het formaat hebben gemaakt. Zelf heb ik hier ook een netbook met een scherm van 10" en dat vind ik toch een flinke lap om even wat dingen op internet op te zoeken of wat kleine apps te draaien. En het gewicht is inderdaad ook een issue. Mensen klagen bv. over het gewicht van de Ipad. Als je die langer vasthoudt schijn je het aardig te gaan voelen in je polsen/armen.
Natuurlijk heeft een 10" formaat ook zo zijn voordelen.
Mwah, ik zie eigenlijk pas een voordeel vanaf 10" voor een tablet. Ook die e-readers zijn geschikt voor eBooks, en niet voor PDF-jes dus. (ja, ze kunnen ze vaak wel weergeven, maar niet in full colour en goed leesbaar, denk aan een tijdschrift)quote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Mwah, 7" is echt wel behoorlijk veel meer dan de 3" op je foon hoor. En de meeste e-readers zijn 6 of 7", da's ook niet zonder reden
Om mee te nemen heb ik een telefoon die op de momenten dat ik dat per se even nodig heb, voldoet als internet/mail/spelletjes/noem maar op device. En 7" in je binnenzak?? Past dat? Mijn Desire past er net in. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik wil dat ding veel mee gaan nemen, dus dan vind ik het wel fijn als ie in m'n binnenzak past. Heb bewust voor de 70 gekozen ipv voor de 101.
Wat een non-argument, dan heb je toch een verdomd klein tafeltje waar niet eens een boek op kan liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Dromer het volgende:
Een 7" tablet kun je makkelijker op tafel laten liggen dan een 10". Die neemt flink wat meer ruimte in.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat een non-argument, dan heb je toch een verdomd klein tafeltje waar niet eens een boek op kan liggen.
Dat kun je geen non-argument noemen aangezien ik niet argumenteer maar beweegredenen aangeef. Ook geef ik duidelijk aan geen uitgesproken voorkeur te hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat een non-argument, dan heb je toch een verdomd klein tafeltje waar niet eens een boek op kan liggen.
Alsof ik het al niet dacht, die flikkers!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij 'mijn gegevens' op de redcoon site is er nog niets veranderd aan de bestelstatus, nog steeds 'in behandeling'.
Nou mag ik verdomme weer een maand wachten!quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling AUF-R-2488913 bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 07.02.11
Zodra het door u gewenste artikel bij ons binnen is, zullen wij het naar het door u
opgegeven adres doorsturen. Natuurlijk ontvangt u dan direct per e-mail een bevestiging
van de verzending, zodat u meteen weet dat u uw bestelling spoedig in ontvangst kunt nemen!
Wij staan voor vragen graag tot uw beschikking onder telefoonnummer
0900-REDCOON (0900-7332666; 0,18 EUR/min.via het vaste net van KPN, tarieven
via mobiele telefonie kunnen afwijken).
Wij hopen op uw begrip en verblijven
met vriendelijke groeten,
www.redcoon.nl
E-Mail: service@redcoon.nl
Hotline: 0900-REDCOON (0900-7332666); 0,18 EUR/min.
Het artikel is heel scherpquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:42 schreef Xu het volgende:
[..]
Alsof ik het al niet dacht, die flikkers!
[..]
Nou mag ik verdomme weer een maand wachten!
Dan annuleer je toch de bestelling?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:42 schreef Xu het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of het kan vast wel, maar ik heb met paypal betaalt dus paypal nam al kosten (ong. 2% van waarde).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:53 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan annuleer je toch de bestelling?
Ik had vanmorgen dezelfde mail... Nou ja, nog maar even wachten dan, ding is toch nergens leverbaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:42 schreef Xu het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het niet meteen een killer willen noemen wanneer het apparaat zich onderscheid door (alleen) het scherm. Oh wacht, er zit ook een radio opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:22 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die notion ink, echt een killer i.v.m dat speciaal scherm. Ideaal om pdf'jes mee te nemen en daar aantekeningen op te maken. Ben benieuwd wanneer ze leverbaar zullen zijn....
Ik was eigenlijk op zoek naar een ereader met meer capaciteiten zoals makkelijk aantekeningen maken etc. Daar speelt deze handig op in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik zou het niet meteen een killer willen noemen wanneer het apparaat zich onderscheid door (alleen) het scherm. Oh wacht, er zit ook een radio op
Ik vind vooral het design tegenvallen, te grote randen om het scherm. En de interface vind ik eigenlijk ook niets.
Wat vindt je van de door hun ontworpen interface?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar een ereader met meer capaciteiten zoals makkelijk aantekeningen maken etc. Daar speelt deze handig op in.
Hoevaak ik wel niet in de trein in de zon heb gezeten en met mn jas de zon afdekken zodat je toch nog wat ziet. Het pixel Qi scherm brengt echt veel voordeel imho.
Idd nergens verkrijgbaar, maar ik ga toch mijn geld terug vragen denk ik, want http://azerty.nl/0-2335-343740/archos-70-internet-tablet-we.html biedt hem wel goedkoper aan, omdat er geen verzendingskosten worden gerekend!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen dezelfde mail... Nou ja, nog maar even wachten dan, ding is toch nergens leverbaar.
En dan kan je nog langer wachten voordat je 'm hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:16 schreef Xu het volgende:
[..]
Idd nergens verkrijgbaar, maar ik ga toch mijn geld terug vragen denk ik, want http://azerty.nl/0-2335-343740/archos-70-internet-tablet-we.html biedt hem wel goedkoper aan, omdat er geen verzendingskosten worden gerekend!
Ik zal van het weekend maar eens mijn geld terug vragen
Lijkt mij wennen, maar wel prettig werken. Overigens kan je ook het normale android homescreen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Wat vindt je van de door hun ontworpen interface?
Google heeft zelf de Nexus One en de Nexus S uitgebracht. Is Google dit ook van plan met tablets?
Ok, als jij weet dat het langer duurt, dan doe ik het wel nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan kan je nog langer wachten voordat je 'm hebt
Nee dat weet ik niet, maar ik heb geen zin om bestellingen af te zeggen als de levertijd iets langer wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Xu het volgende:
[..]
Ok, als jij weet dat het langer duurt, dan doe ik het wel niet
NRC is op mijn Galaxy Tab wel te verkrijgen en ook in de appmarket. VI is voetbal international? Die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef stoeltafel het volgende:
Heb nu al een lange tijd een ipad, ongeveer vanaf mei in Duitsland gehaald. Het werkt goed voor het surfen maar wordt echt gek van iTunes en het geen flash hebben. Er wordt wel beweerd dat flash geen gemis is maar veel sites draaien nog op flash. Soms is het zo erg dat ik iets online niet kan kopen/boeken vanwege flash.
Natuurlijk zijn er ook voordelen, zoals het digitaal bekijken van de NRC/VI. Zijn deze apps ook verkrijgbaar in de android market?
Als ik mijn ipad verkoop, welke tablat kan ik kopen wat erop lijkt maar met flash en zonder itunes?
Kwestie van tijd voordat android de grootste speler wordt, dus dan komen die apps vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef lekzzz het volgende:
[..]
NRC is op mijn Galaxy Tab wel te verkrijgen en ook in de appmarket. VI is voetbal international? Die kan ik niet vinden
Jammer dat sommige iOS apps simpel geport worden naar Android, een goed voorbeeld hiervan is de applicatie van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat android de grootste speler wordt, dus dan komen die apps vanzelf wel.
Heb zelf geen ervaring met android, maar werkt die app net zo goed als op de ipad?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Jammer dat sommige iOS apps simpel geport worden naar Android, een goed voorbeeld hiervan is de applicatie van de Telegraaf.
Ik zou het niet weten, heb namelijk geen iPadquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Heb zelf geen ervaring met android, maar werkt die app net zo goed als op de ipad?
Een Android telefoon kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef pdldave het volgende:
ik heb een iphone , had ik besteld via blijdatikbel.nl (via welovediscount.com voor de cashback) maar de batterij is werkelijk shit , ik kan in de trein vanaf amsterdam naar groningen de hele reis geen gebruik maken van internet, als ik dat zou doen ben ik bij zwolle al zover leeg dat ik moet stoppen als ik nog wil bellen, hoe en OF kun je dit oplossen?
Damn alleen al vanwege die 512gig geheugen en die hdmi uitgang begin ik te denken aan updatenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren maar even een product request bij bic gedaan voor deze tablet (upgraded zt-180)
Nu maar duimen dat ze hem voor een redelijke prijs kunnen toevoegen
upgrades t/o de 1e:
512 ram tegen 256 ram
4 gig flash tegen 2 gig
android 2.2 tegen 2.1
camera tegen geen camera
hdimi tegen geen hdmi
en de prijs lijkt op Ali express niet veel hoger als van de normale zt-180
Dat is wel erg snel. Heb je de gps oid aanstaan? Of misschien is je batterij gewoon brak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef pdldave het volgende:
ik heb een iphone , had ik besteld via blijdatikbel.nl (via welovediscount.com voor de cashback) maar de batterij is werkelijk shit , ik kan in de trein vanaf amsterdam naar groningen de hele reis geen gebruik maken van internet, als ik dat zou doen ben ik bij zwolle al zover leeg dat ik moet stoppen als ik nog wil bellen, hoe en OF kun je dit oplossen?
Ik hoop dat ze hem adden bij bic, igg snel verzonden en geen gezeur (over het algemeen)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Thomas B. het volgende:
Damn alleen al vanwege die 512gig geheugen en die hdmi uitgang begin ik te denken aan updaten
Binnen een dag zou ie er moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu zie ik dat ik niet de enigste ben hier die bij BIC heeft besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat hij binnen was?
Want kan namelijk echt niet wachten...
7 inch is prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef RobertNL het volgende:
Hoe groot moet/mag hij wezen.
7 , 8, of 10 inch
Bij mij 8 dagen vanaf verzending (check website)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef ItWasWritten het volgende:
Zojuist een Epad 10,1 inch besteld via BIC:
- 10" ePad 1GHz CPU WiFi MID Tablet PC Google Android 2.1
(Registered Air Mail(w/ Tracking No.))
Nu zie ik dat ik niet de enigste ben hier die bij BIC heeft besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat hij binnen was?
Die van mij is 2 dagen geleden verzonden,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Bij mij 8 dagen vanaf verzending (check website)
Ik heb toevallig gisteravond hetzelfde besteld.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef neo2000 het volgende:
Reden dat je in dollars af mag rekenen is omdat BuyInCoins dat als stabielere valuta ziet.
10 dagen bij mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef ItWasWritten het volgende:
Zojuist een Epad 10,1 inch besteld via BIC:
- 10" ePad 1GHz CPU WiFi MID Tablet PC Google Android 2.1
(Registered Air Mail(w/ Tracking No.))
¤185,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:57 schreef beeklaan het volgende:
Voor hoeveel heb je je zt180 eigenlijk verkocht op MP?
Ben benieuwd of het wat is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
¤185,
is dat aliexpress wat te vertrouwen als je een koper met paypal gebruikt of niet aan te raden?
Update: Gekocht, Dhl verzending een ZT-180 met hdmi, webcam, 4gig en 512 mb ram
Flash heb ik niet echt nodig, maar ik ga even wat reviews lezen, bedanktquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef RobertNL het volgende:
ZT-180rond de 115 euro, filmware upgrades door community + fabrikant
Helaas nog geen flash, code voor de arm 11 processors wordt wel aan gewerkt zover ik heb gelezen dus misschien komt deze optie snel beschikbaar.
www.slatedroid.com/zt-180
hoe?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef beeklaan het volgende:
Of je maakt twee accounts en doet de ene als recommender. Krijg je iets van 8 dollar tegoed daar. Kan je wel wat leuks van halen
Ik ben ook ngo even bij tweakers gaan vragen en daar zeggen ze dat hetcrap isquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef beeklaan het volgende:
Zoals ik zeg!
Doe anders maar gewoon beeklaan. Ben je gelijk van het gezeik af
Nee een freescale of heropadquote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef RobertNL het volgende:
Die raden je een Galexy tab aan of niet
Voor deze prijsklasse is het 1 van de besten :p + actieve filmware door de fabrikant
Heropad heeft zelfde cpu, ram en battertij, kwaliteit van de Zt-180 was eerst crap maar is erg verbeterd. Freescale heb ik nog niet gezien dus dat weet ik niet.quote:
ik denk nog evenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heropad heeft zelfde cpu, ram en battertij, kwaliteit van de Zt-180 was eerst crap maar is erg verbeterd. Freescale heb ik nog niet gezien dus dat weet ik niet.
nee, ze zeiden gewoon dat ik moest zoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:04 schreef beeklaan het volgende:
Heb jij toevallig linkjes van die heropad en freescale?
Ja inderdaad maar ik vind 4:3 niet zo super ;pquote:Op zondag 16 januari 2011 16:17 schreef beeklaan het volgende:
Heropad is gewoon de ZT-180 met GPS en camera? Die had ik wel gezien ja.
Freescale ziet er wel goed uit
http://www.tabletguide.nl/tablet/point-of-view-mobii-ii-7/quote:
Die hebben ze al een paar weken, heb er even mee gespeeld, maar vond het restrictive touchscreen toch niet echt lekker werken.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zie nu ook dat computerland een tablet voor 130 euro heeft, de point of view 7" mobii
http://www.computerland.n(...)80001165&cn=80001165
Is ie wel een beetje snel?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben ze al een paar weken, heb er even mee gespeeld, maar vond het restrictive touchscreen toch niet echt lekker werken.
ok, wat zou jullie advies zijn? ZT-180 of de POV 7" of het 63 euro dingquote:
Dat hangt van je budget af. Ik heb gekozen voor de Archos 70 IT, die wel wat duurder is maar wel hele goeie reviews krijgt en een capacitive touchscreen heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok, wat zou jullie advies zijn? ZT-180 of de POV 7" of het 63 euro ding
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt van je budget af. Ik heb gekozen voor de Archos 70 IT, die wel wat duurder is maar wel hele goeie reviews krijgt en een capacitive touchscreen heeft.
Bedankt, eigenlijk zoek ik er toch iets tussenin, tussen het 63 euro ding en de ZT-180quote:Op zondag 16 januari 2011 18:14 schreef RobertNL het volgende:
In je budget zou ik gaan voor de ZT-180 of the superdad, tenzij je een 7 inch wil daar heb ik me nog niet echt in verdiept.
Een freescale gaat niet lukken voor 130 euro verwacht ik.
de prijstopper heeft ook van het merk the point of vieuw een 10 inch padje. lijkt precies op de zt180, zelfde specs ook. het zou nog best eens de zelfde kunnen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zie nu ook dat computerland een tablet voor 130 euro heeft, de point of view 7" mobii
http://www.computerland.n(...)80001165&cn=80001165
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |