Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, want ben je overigens weer flink aan het posten vandaag. Je gaat gewoon over de 1000 heen vandaag.
Nu heb je er al minimaal
1 952 Stuart
Ja dat kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelen
Ik ga straks dan ook maar gewoon iets anders doen
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelen
Ik ga straks dan ook maar gewoon iets anders doen
Dat lijkt mij geen enkel probleem. Gaat je lukken Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.
Dat red je makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.
ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Jij ook Hey hey CC
Had geen zin om topic te sluiten
nu had bosje de eerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Jij ook Hey hey CC
Had geen zin om topic te sluiten
Jij ook hoiquote:
denk wel aan andere mensenquote:
haha dat is liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk wel aan andere mensen
mensen die je over een half uur ziet, die je smst dat je ze komt ophalen, en dan zeuren dat je niet begint met de beste wensen
Zie je godver over half uur, mondeling is beter dan sms.
Moet te doen zijn ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen enkel probleem. Gaat je lukken Bos
idd,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat is lief
Ja inderdaad, alsof dat ene half uurtje nog uitmaakt
Okee, het is wel een beejte postopkrikken nu, maar vandaag mag dat best. Morgen doe ik weer normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wij helpen je wel met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |