Ik ook niet. Die kudde olifanten zit nog steeds in m'n hoofdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay!![]()
Auw, ik moet niet fysiek te blij gaan doen..
Knieën zijn er ook om mee te lopen....niet om te (ver)neukenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Kut zo, ik heb mn knie verneukt vannacht
Ik hád geen hoofdpijn.. Nu ik een uurtje geslapen heb welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die kudde olifanten zit nog steeds in m'n hoofd
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hád geen hoofdpijn.. Nu ik een uurtje geslapen heb wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwam
Wauw, dat is een mooi compliment ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
Trouwens, erg leuk: iemand die ik nauwelijks ken maar wel mijn blog leest heeft een quote van mij op haar FB gezet. Ik heb haar niet op FB, hoorde dat dus via-via-via, maar ik ben vereerd dat ze iets dat ik heb geschreven zo mooi vind dat het in haar status mag.
Hier ook niet.. Ik had gewoon niet dat uurtje moeten gaan liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen kater. En al helemaal niet zoals de vorige keer dat ik bij MissB vandaan kwam
quote:
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, dat is een mooi compliment ja!
Mag ik vragen om een quote?
Dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Knieën zijn er ook om mee te lopen....niet om te (ver)neuken
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet men wel niet van me gaan denken!
Geen kwade gedachten over jou!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gewoon op je rug liggen en laten verwennenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?
Nee hoor gewoon de vrouw al het werk laten doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |