Aankomende nacht, van zaterdag op zondag dus, net als Peu zeiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik zeg zaterdagnacht, welke nacht denken jullie dan dat ik bedoel?
van zaterdag op zondagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik zeg zaterdagnacht, welke nacht denken jullie dan dat ik bedoel?
Ik dacht een Utrecht-TT eigenlijk..quote:
Het IS een Samzz naamtopicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht een Utrecht-TT eigenlijk..
Maar Samzz heeft de TT al geclaimd als Naamtopic..
Utrecht heeft trouwens maar 1 straat, De Straatwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat méén je niet![]()
Natuurlijk had ik dat wel door
quote:
Uhuh. Als ie in Antalya lag wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
ik woon toevallig wel in n hele chique laan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
Zelfs ik weet dat het niet waar isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, jij bent hier/daar eens geweest..
quote:DLAAN: EEN LAAN MET ALLURE!
De wijk was van oudsher een populaire en zelfs een beetje chique wijk op de zuidoever van de Maas. Nog steeds zijn de brede lanen, de ruime opzet, de ligging aan de haven en het Zuidplein de sterke punten van de wijk.
De lange Dlaan is zon brede, statige laan uit de jaren 30. Een laan met allure!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
lees dan op fundaik citeer:
[..]
"WAS van oudsher" nu niet meer dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En dan komen ze kijken, druipen ze meteen af.. Nee, fijn is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zuivere lucht ruikt naar wiet en shoarmaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"WAS van oudsher" nu niet meer dus
Edit - woon je dáár. fijne straatweet je wel hoe zuivere lucht voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |