quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Meddo het volgende:
[..]
nu wel
[..]
maar natuurlijk heb ik dat
Ik ben het er niet mee eens en maak bezwaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Meddo het volgende:
[..]
nu wel
[..]
maar natuurlijk heb ik dat
Vandaag dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nog geen eerste aflevering van widm gezien waarin in aflevering 1 er iemand uit ging
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens en maak bezwaar.
En dat ga ik helemaal hoog op spelen als het nodig is.
Klaar.
Regels zijn regels.
Seizoen met Yvon.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nog geen eerste aflevering van widm gezien waarin in aflevering 1 er iemand uit ging
ik zou knetterhard zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jups.
Die wrijfhout heeft geluk dat ik zo aardig benPaar minuten voor tijd een voorspelling gedaan en in dit topic heeft ie niet gepost
De rechter zal deze post ook lezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals het er staat.
Ik ga naar zn huis en verander het in de computer.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lees de OP even en vul het stemformulier in![]()
Vandaag zal ik de fout/half ingevulde nog meetellen maar de volgende afleveringen niet meer.
Oh, ik las het fout.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
vandaag ging er niemand uit
Ik ben het er alsnog niet mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Meddo het volgende:
[..]
De rechter zal deze post ook lezen
[..]
Had het zelf ook gezien ja. Probeer nog iets in excel te vinden dat ie de nummering automatisch doet en dat ie mensen met dezelfde punten hetzelfde nummer geeftquote:
dat bestaat niet voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Had het zelf ook gezien ja. Probeer nog iets in excel te vinden dat ie de nummering automatisch doet en dat ie mensen met dezelfde punten hetzelfde nummer geeft
Het is een principe kwestie.quote:
Zet in kolom A de getallen 1 t/m 1000, dan doe je in B1 een 1, in B2 de formule: IF(C2 = C1; B1; A2) met C de kolom waarin de totaalscores staan, en dan kun je B2 omlaag slepen. Kolom B is dan de kolom met de nummering.quote:
Met dezelfde voorspelling?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
op wieisdemolgame.nl heb ik trouwens 20 punten gehaald
Mwa het boeit mij niet zo, ik had voor zelfde geld ook niet in dit topic gereageerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een principe kwestie.
Maar omdat het aflevering 1 is zal ik het door de vingers zien
Zo?
Maar ik ben het er nog steeds niet me eens!!!!!
Dank Uquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zet in kolom A de getallen 1 t/m 1000, dan doe je in B1 een 1, in B2 de formule: IF(C2 = C1; B1; A2) met C de kolom waarin de totaalscores staan, en dan kun je B2 omlaag slepen. Kolom B is dan de kolom met de nummering.
zo simpelquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zet in kolom A de getallen 1 t/m 1000, dan doe je in B1 een 1, in B2 de formule: IF(C2 = C1; B1; A2) met C de kolom waarin de totaalscores staan, en dan kun je B2 omlaag slepen. Kolom B is dan de kolom met de nummering.
graag gedaan hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zo simpelnooit bij stil gestaan... ben dan ook geen codenerd
Nu welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Meddo het volgende:
Ik heb er een ander plaatje neergezet
Zo klopt het toch?
GlowMouse hèquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Zomaar credits nemen voor iets wat ik bedacht.
Charts werken niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef Meddo het volgende:
ZooNu wachten op de afvaller
![]()
Aflevering 1:
97 voorspellers![]()
Mol
[ afbeelding ]
Winnaar
[ afbeelding ]
Verliezer
[ afbeelding ]
Afvaller
[ afbeelding ]
De uitslag komt straks in een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |