Prima, het bevatte alle ingrediënten die ik bij een goede jaarwisseling verwacht. En jij?quote:
Yup! Hoe laat ben je thuis denk je?quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, het bevatte alle ingrediënten die ik bij een goede jaarwisseling verwacht. En jij?
Wel goed. Wat miste er nog?quote:
Niet meer dan Kerst of oudjaarsdag. Gelukkig is het allemaal weer voorbij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Yuki het volgende:
Wat is nieuwjaarsdag toch altijd een stomme nietszeggende kutfeestdag
Geen idee. Ben nu op weg naar oma, oliebollenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup! Hoe laat ben je thuis denk je?
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt weet wat ik moet doen, vond Engel's idee van een filmpje wel een goed idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Yuki het volgende:
Idd!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer dan Kerst of oudjaarsdag. Gelukkig is het allemaal weer voorbij!
Gelukkig is het zaterdag maar lijkt het zondag!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Yuki het volgende:
Die woont twee huizen verderop toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Geen idee. Ben nu op weg naar oma, oliebollen
Vond het in de stad/kroeg wat minder. Maar gelukkig maakte toen ik thuis kwam een belletje dat wel weer goedquote:
Zullen we dat vieren?quote:
Spannende details over 'het belletje'.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Vond het in de stad/kroeg wat minder. Maar gelukkig maakte toen ik thuis kwam een belletje dat wel weer goed
Maar heb sowieso niet zo heel veel met de jaarwisseling/dergelijke feestdagen.
Wat is er?quote:
Hear, hearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig is het zaterdag maar lijkt het zondag!
Ik ben gewoon zo moedeloos van alle problemen.quote:
Een dronken collegaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spannende details over 'het belletje'.
Dan verzin je maar wat!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Een dronken collega
Dus weinig spannends aan
hey, 2011 zou een leuk jaar wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo moedeloos van alle problemen.
Thx, jij ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hear, hear
Gelukkig nieuw jaar iedereen
Hehe, same here. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx, jij ook.![]()
Heb echt zo'n zondagsgevoel. Moet mezelf er steeds aan herinneren dat het nog maar zaterdag is.![]()
Ja idd, tot de realiteit weer om de hoek kwam kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey, 2011 zou een leuk jaar worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |