Het rijmt op "zo loop jij de wereld rond"quote:
Ik weet het niet, maar op de een of andere manier ziet het er erg Vlemmixerig uit. Ben ik warm?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar op de een of andere manier ziet het er erg Vlemmixerig uit. Ben ik warm?
Ik was toen pas net op de wereld, wellicht dat jij het weet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Wat nu Paleis Soestdijk 2 is, was ook al in eighties een uitdragerij?
Het was vroeger een politiebureau dacht ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was toen pas net op de wereld, wellicht dat jij het weet?
Tussen de kaalkopjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was vroeger een politiebureau dacht ik.
-edit- en in een recent verleden ook weer even.
[ afbeelding ]
Lekker, flink inspannen op het ijs en dan een warme drank.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, dat was de laatste ronde.. 15Km rondjes is wel saai, maar de glüwein kan evengoed open..![]()
[ link | afbeelding ]
gelukkig Hondjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef hondjes het volgende:
Het is allemaal langs me heen gegaan.
Ik moest op moppie passen , omdat dochter met de baby in ziekenhuis zat.
Die kwam om half negen, dat er longfotos en lab onderzoeken waren gedaan.
Het blijkt gelukkig gewoon een virus te zijn., verder moest ze met een mondkapje enzo iets toedienen.
Om half twaalf heb ik zoon en ouders gebeld en zijn we naar bed gegaan, omdat we ons ook ziek voelden.
Nu groentensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |