Omdat je zo lief keek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Das aardig, arriva rijdt gratis vandaag, gratis terug naar Utrecht dus: )
Yuki is mijn nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Maar, maar, maar. Het zou hoogverraad zijn als ik jou vertel wat ik weet van RZ!Dat kan toch niet?
Beginnen wij ons jaar met ruzie?
Ehm nee, bij anderen opruimen heb ik dan vandaag geen zin in, morgen ook niet overigensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je ook even bij mij opruimen dan?![]()
Gelukkig nieuwjaar trouwens
Ik hoef niet elk detail te weten, maar gewoon de hoofdlijnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie! Hoogverraad! Bakvis!![]()
Dus Yuki heeft jou verteld hoe het zit met RZ?
Nou, dat staat er toch. RZ wil zijn wapens nog niet neerleggen voordat de strijd afgelopen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoef niet elk detail te weten, maar gewoon de hoofdlijnen
Dit red je niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat staat er toch. RZ wil zijn wapens nog niet neerleggen voordat de oorlog afgelopen is.
quote:
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie! Hoogverraad! Bakvis!![]()
Dus Yuki heeft jou verteld hoe het zit met RZ?
Wat heb ik daar nu weer aan. Dan doe ik het morgen maar gewoon zelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, bij anderen opruimen heb ik dan vandaag geen zin in, morgen ook niet overigens
Ik weet al voldoende hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Zoek maar een andere bron.
Nou vooruitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij best.
Zijn we dan nog wel vriendinnetjes?
Nee alleen modder gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |