Ik ben een vechter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dat weet ik verder niet.. Maar eer.. Jezelf.. Enzo
ja, maar soms is het gevecht al afgelopenquote:
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar soms is het gevecht al afgelopen
Daar geloof ik niets vanquote:
oke. Maar denk aan jezelf iigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Maar denk aan jezelf iig
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Dan kan je nog steeds een bavaria gaan drinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Gedouchte, aangekleed, op de bank.
Ik kan de wapens niet neer leggen als ik het gevoel heb dat er nog te winnen valt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.
Je maakt het zo langdurig zwaar voor jezelf...
Ik hoop deze stijgende lijn vol te houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed begin van het nieuwe jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |