quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef Lutte het volgende:
Hooooi! Ik moet echt oppassen dat ik niet per ongeluk misklik en titels ga veranderen ofzo.
Ze is manser geworden door FOK! stond in haar speechquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef tdrone het volgende:
Lutte kan jij wel kwaad worden op mensen
Nokken met die slowchat!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef tdrone het volgende:
Lutte kan jij wel kwaad worden op mensen
Oef, daar gaat het al fout!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nokken met slowchat in een Slowchat?
Je weet het nooit met die korte pittige kapseltjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef tdrone het volgende:
Ach zo extreem veel zal er toch niet te modden zijn...
Misschien is een knutselwestrijd topic leuk??
Voorspellende gaven!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef iBenny het volgende:
Ik noemde Lutte al smurfje voordat ze blauw was
Einz Einz Einz Einz!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
01-01-2011 wordt een dag die ik nooit vergeten zal
Gaan we vandaag weer idioot doen op TC zodat ik weer even kan lachen?quote:
JWZ!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaan we vandaag weer idioot doen op TC zodat ik weer even kan lachen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf mn moeder aan het lachen door jou
Ik had TC aanstaan en toen ging jij zo draaien en ze ging helemaal stukquote:
Ze heeft het gezien?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had TC aanstaan en toen ging jij zo draaien en ze ging helemaal stuk
Zo je hebt je weer ingenesteld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Michhas het volgende:
Zo, nu ben ik er echt
Gedoucht, gegeten, jup, ik ben klaar om even te FOK!ken
Hoi allen
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo je hebt je weer ingenesteld?
Ja als ik constant lach gaan ze kijken wat er isquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja als ik constant lach gaan ze kijken wat er isen ik lachte zo hard dat ik te erg trilde om m weg te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |