SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef vosss het volgende:
Net wakker, moeten nog een berg zooi opruimen, allebei douchen, even bij ma langs en om 15:00 uur alweer in de kroeg zijn.
We mogen wel opschieten, ik moet ook nog eten ergens tussendoor.
dat hasse sjun jedoa jongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:08 schreef KingMalibu het volgende:
hehe, ziet er niet slecht uit voor een eerste keer
Ik zet je er inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:26 schreef KingMalibu het volgende:
Alleen, ik sta er nog niet bij? Is dat omdat ik inteelt ben? Of ben ik maar een aanhangsel hier!?
Thanks, broodjes komen uit de oven as we speakquote:
quote:
Kan altijd meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:41 schreef huize het volgende:
Punt 2 heb je toch al aardig onder de knie
En in de andere sc post je appelbeignets..quote:
toen had ik appelbeignets, die zijn nu op dus heb ik oliebollenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
En in de andere sc post je appelbeignets..![]()
GWEN MIJN KLEINE SHOPAHOLIC VREETZAKJEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
toen had ik appelbeignets, die zijn nu op dus heb ik oliebollen
I haz a no-buyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
GWEN MIJN KLEINE SHOPAHOLIC VREETZAKJE
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I haz a no-buy![]()
behalve donderdag
nagellak boeit me niet meer zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ga je noooooit volhouden.. die nieuwe OPI collectie komt ook nog he
flex werkers. Variable uren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is iemand hier lekker economisch ingesteld?
Ik moet een PO over flexibilisering op de arbeidsmarkt maar ik kan niet alles zelf bedenken
Make up over een tijdje ook niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nagellak boeit me niet meer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |