quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:52 schreef vanhal het volgende:
Ik heb net trouwens contact gehad met Denny van fok! (originele achrifjwijze is met kleine letter 'f'), het blijkt dat de klok van de server waar fok! op draait een minuut voor loopt tov de antoomklok in Heino. Mijn openingspost was dus volgens die antoomklok weldegelijk op 1-1-1 11:11.
jaloursquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef vanhal het volgende:
ach jullie zijn gewoon allemaal jalours
Het is jalaurs.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef vanhal het volgende:
ach jullie zijn gewoon allemaal jalours
Ach jij wil me gewoon palenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef Afketser het volgende:
Maar het idee van deze post is wel echt super!!
Je hebt niet betaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef vanhal het volgende:
trouwens, waarom doet me usericoon avatar het niet? Ziet iemand me vrachtwagen??
Ik zie de vrachtwagen wel hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef vanhal het volgende:
trouwens, waarom doet me usericoon avatar het niet? Ziet iemand me vrachtwagen??
zozoz dat is een mooie truck, wel merk?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef vanhal het volgende:
Vreemd ik zie een stel tieten.quote:
Nee je magnetronquote:
Of gewoon die grote knop op de magnetronquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef Spartagek het volgende:
ik denk dat alt-F4 sneller is ...
of CTRL-W als je IE gebruikt
Die van Lego ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef vanhal het volgende:
maar wie ziet me vrachtwagen wel dan???
Godverdomme, hoe oud ben je?quote:
succesvol?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:09 schreef LexiconDoll het volgende:
Eerste succesvolle troll van 2011.
ki ergre me ana ej manier van tiepen. Vlog een tiepkurzus.quote:
van wie ben jij een mismaakte kloon, ik wil het wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef vanhal het volgende:
ik wil gewoon me vrachtwage zien
messchien kan denny t weer maken?
quote:
waarom zou je je eigen user icon moeten zien dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef vanhal het volgende:
heh???
heeft denny dat neit goed gemaakd dan??
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:52 schreef vanhal het volgende:
Ik heb net trouwens contact gehad met Denny van fok! (originele achrifjwijze is met kleine letter 'f'), het blijkt dat de klok van de server waar fok! op draait een minuut voor loopt tov de antoomklok in Heino. Mijn openingspost was dus volgens die antoomklok weldegelijk op 1-1-1 11:11.
wat een verschil ineens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef vanhal het volgende:
heh???
heeft denny dat neit goed gemaakd dan??
Hij bedoelde een atoombom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef vanhal het volgende:
jah maar hij zegt dat fok een atoomklok heefd
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:48 schreef vanhal het volgende:
volgens mij snapen jullie dr niet veel van
Heel kort misschien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:48 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Vraag ik mij af. Zal je dat uberhaupt nog merken ?
Ok.quote:
quote:
Nee niet echt. Er zit nog een 0 tussen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Koekebla het volgende:
Ik ben jarig op 11-01-11, is dat ook niet even het vermelden waard?
Kan ik doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef Saekerhett het volgende:
O ja, je moet posten op 11-11-11 om 11:11:11. Vrij lastig, je moet dus zorgen dat je op de seconde nauwkeurig post.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan ik doen
NACHTBAGGER MET PINGUINS EN APPELTAART EN LAURA DEKKER : 0:00:00
Ik denk dat ze haar wachtwoord vergeten is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb je uberhaupt wel op opslaan gedrukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |