Wij hebben alleen de zaterdag VK. Daar ben ik haar nog niet in tegengekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Z het volgende:
Aaf lummelt toch alleen maar over haar zwangerschap. in de VK althans.
Nee dat is ook echt niet leuk. En dan vond ik het op de crèche nog wel meevallen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt me niet leuk om je kind zo achter te laten. Ik heb al moeite met het kinderdagverblijf waar Ivan straks heengaat.
Dat is niet waar. Ze heeft juist verbazingwekkend vaak níet over haar zwangerschappen en het prille ouderschap geschreven. En ik vind dat het haar siert dat ze dat deel van haar leven ook bij haar columns betrekt. Wat is dat toch voor iets idioots, dat je column 'uit het leven gegrepen' moet zijn maar je dat soort dingen beter dood kunt zwijgen (vooral als vrouw)?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Z het volgende:
Aaf lummelt toch alleen maar over haar zwangerschap. in de VK althans.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef Thisbe het volgende:
En dan de hamvraag: welke kleur nagellak doe je op Claudia?
Ik stem voor rouge noir van Chanel. Tijdloze klassieker, en een prima kleur nagels om in de bovenarm van de verloskundige partner te zetten.
Hoeveel controle je bereid bent uit handen te geven is bovendien onlosmakelijk verbonden met de hoeveelheid pijn die je hebt. Het is een schamele troost, maar ik weet nu dat een bevalling zo hels kan zijn dat dat wel goedkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Spektor het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij nogal persoonsgebonden lijkt?
Het is vooral een klacht van een vriend van mij die bij de VK werkt. Van mij mag ze schrijven wat ze wil. Wat voor de een redelijk is is voor de ander te veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze heeft juist verbazingwekkend vaak níet over haar zwangerschappen en het prille ouderschap geschreven. En ik vind dat het haar siert dat ze dat deel van haar leven ook bij haar columns betrekt. Wat is dat toch voor iets idioots, dat je column 'uit het leven gegrepen' moet zijn maar je dat soort dingen beter dood kunt zwijgen (vooral als vrouw)?
Ach, ABC staat bekend om haar geneuzel. In haar Folia-tijd ging het altijd over haar knipperlichtrelatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef Z het volgende:
[..]
Het is vooral een klacht van een vriend van mij die bij de VK werkt. Van mij mag ze schrijven wat ze wil. Wat voor de een redelijk is is voor de ander te veel.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:30 schreef Ringo het volgende:
Maandenlange voorbereiding, maar die laatste momenten zijn het engst. En hoe dan ook ga je nat.
Desalniettemin, vrees niet en
[ afbeelding ]
Met of zonder nagellak.
Zoals ik nu ook -toevallig- aan het lurken ben. Schrijf mij maar in voor 7/2 = 3,5 lurk per topic!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hm. Ik denk zelf dat ik per topic nooit meer dan 50 pageviews genereer. Als je dan 10 actieve users hebt met dezelfde hoeveelheid pageviews per topic dan zit je nog maar op 500 pageviews per topic. TTK zit op het tienvoudige. Dat zou betekenen dat je per actieve user 500 pageviews zou generen per topic. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zit gewoon een leger lurkende fuckers mee te lezen met ons gekwebbel.
En dat ik na mijn trouweloze gehoer in AEX nog herinnerd wordt hier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef Spektor het volgende:
Ik als vaste lezer weet ook moeiteloos nog wat namen op te lepelen: Pope, Vlens, LXIV, JAM.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lak m'n nagels niet meer sinds ik weer gewoon zelf de afwas moet doen.
Hoe is het in het Amersfoortse? Of was je nu van job c.q. leven veranderd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Thisbe het volgende:
Soldaat. Het doet me deugd je weer te zien!
Huishoudhandschoenen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan stop ik nog liever gewoon met eten.
Waar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Nou, er zijn veranderingen op til! Een andere baan wordt het sowieso.
Hoepel nou eens een eind op. DO2!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef DO2 het volgende:
Oh, maar ik vind het ook best wel fijn dat jij er bent, hoor, Lien.
Dat je niet denkt dat dat niet zo is, he.
Want dat is niet zo, dat dat niet zo is. Dus.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, DO2, we zijn allemaal ook ontzettend blij dat jij er bent.
Jaaa.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef k_man het volgende:
Ik vind jullie allemaal toppertjes. Grouphug!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef k_man het volgende:
Ik vind jullie allemaal toppertjes. Grouphug!
En is het gezellig voor die kat als je hele dagen van huis bent?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om een kat te nemen. Het is altijd zo stil in huis als ik thuis kom.. Zag een mooie op het site van het asiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |