Ik vind het best. Maar in welk restaurant serveren ze dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef DO2 het volgende:
Ik stel voor;
een wet die iedereen verplicht om dagelijks 'n portie Panda Bear tot zich te nemen.
Nou, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn we grotendeels zelf hoor, lijkt me.
Je kunt ook gewoon de auto-update op 5 seconden zetten, dan slijt je F5-toets minder hard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef Spektor het volgende:
Ik loop hier de hele dag te F5'en, sorry.
Dat heeft toch geen enkele romantiek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de auto-update op 5 seconden zetten, dan slijt je F5-toets minder hard.
Inderdaad. Bovendien levert het zo nog eens wat gespreksstof op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele romantiek?
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele romantiek?
Hm. Ik denk zelf dat ik per topic nooit meer dan 50 pageviews genereer. Als je dan 10 actieve users hebt met dezelfde hoeveelheid pageviews per topic dan zit je nog maar op 500 pageviews per topic. TTK zit op het tienvoudige. Dat zou betekenen dat je per actieve user 500 pageviews zou generen per topic. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zit gewoon een leger lurkende fuckers mee te lezen met ons gekwebbel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het komt doordat deze slowchat wat langzamer loopt. Daardoor krijg je nu eenmaal meer views van de slowchatters zelf.
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef Gellius het volgende:
En Dwerg natuurlijk. Goed, het post niet veel, maar hij leest vast et een religieuze ijver mee.
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef Ringo het volgende:
Frollo heeft zijn fans, DO2 zijn groupies, ik mijn haterz. En zo wacht ons allen eeuwige roem, niet noodzakelijkerwijs vergezeld van liefde en rijkdom.
Sow. Idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:57 schreef Gellius het volgende:
In willekeurige volgorde en ik vergeet vast mensen:
01. Z
02. Zodiakk
03. Claudia_x
04. Frollo
05. Lienekien
06.Ringo
07. Mane
08. Spektor
09. DO-2
10. A_R
11. Devils&Dust
12. K_man
13. broer
14. NoCigar
15. Shady Lane
16. Beeer
17. Thisbe
18. Mainport
19. IR_baboon
20. Gellius
Een spuit in beide benen heeft-i gehad. En een pleistertje op ieder been. Gewone saaie bruine.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef mane het volgende:
Heeft ie al een mooie rode krul gekregen? En een stickertje?
En nu nog een bemoedigend verhaal graag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Da's rottig, Z. Ik ken het verhaal van een kindje dat de eerste maanden school elke nacht gillend wakker werd. De illusie van onbezorgde kindertijd is dan wel ver te zoeken.
Ik vond het keileuk op school.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
En nu nog een bemoedigend verhaal graag.
Accepteer de realiteit nou eens. Het leven is geen feest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
En nu nog een bemoedigend verhaal graag.
Ja, natuurlijk moet je nog niet gaan wanhopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Z het volgende:
Natuurlijk moet ze gewoon wennen en ik weet zeker dat het goed komt. Het is gewoon niet leuk als je kind blijk geeft het niet leuk te vinden en verandert in een bang meisje. Ze moet gewoon de regels, het ritme en de regelmaat te pakken krijgen en dan komt het vanzelf wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |