quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat het goeddeels een pose is.
Overigens ook op FOK! bestaat een hoekje waarin die highbrow cultuur (met toefjes hedonisme) een eigen plekje heeft gekregen. Moet je maar eens de LPTserie volgen in TTK..
Want B. zat sowieso al naar Bert en Ernie te kijken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het is ongelooflijk hoe makkelijk ons kind zich schikt naar onze levens.
We hebben een reputatie verworven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:17 schreef Frollo het volgende:
Ja mensen, we worden in de gaten gehouden.
[..]
Ik wist niet dat je een Ryan3-watcher was, Frollo!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:17 schreef Frollo het volgende:
Ja mensen, we worden in de gaten gehouden.
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef mane het volgende:
Ik zag zojuist een bbc-documentaire via uitzendinggemist met Joanna Lumley die naar Noorwegen is gegaan om een oude droom van haar te laten uitkomen. Zulke prachtige beelden van het Noorderlicht dat ik ontroerd raakte. Nu weet ik dat ook ik dat in het echt moet zien voordat ik tevreden kan sterven. Dat wordt dus het voornemen voor de komende jaren.
Dat je je daar al mee bezig houdt, RaisinGirl, je bent 35....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef mane het volgende:
Ja, tevreden sterven lijkt me een mooi elitair voornemen, Ryan.
Nee, ik zou niet weten of naar het noorderlicht reizen highbrow is...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef mane het volgende:
Naar het Noorderlicht reizen, is ook nog eens heel highbrow, natuurlijk... Ja toch?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef broer het volgende:
[..]
Want B. zat sowieso al naar Bert en Ernie te kijken?
Mijn vader heeft het gedaan met zijn beste vriend toen die liefdesverdriet had. Daar heb ik nog mooie foto's van, die reis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef mane het volgende:
Naar het Noorderlicht reizen, is ook nog eens heel highbrow, natuurlijk... Ja toch?
Idem!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Ringo het volgende:
Allemaal een mieters tof onwijs cool 2011 vol élitaire geneugten en highbrow lollercopterz &zo.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Ringo het volgende:
Allemaal een mieters tof onwijs cool 2011 vol élitaire geneugten en highbrow lollercopterz &zo.
Je mag B. wel meenemen als dat mijn kansen op een rappe bevalling vergroot.quote:
Ohja, da's een lastig punt. Hij mag niet meer dan één biertje drinken. Ik heb immers een chauffeur nodig.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Gellius het volgende:
Puik plan, C. B, you game? 's Brakkig hoor, aan het begin van de bevalling. Maar eenmaal in de ambulance ben je er zò doorheen.
Vind 'm wel charmant, eigenlijk. En voor 'n nerd is ie echt veel te joviaal.quote:
Geouwehoer ja, oprecht maar geouwehoer.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Het is altijd zo'n deceptie, een ouwehoerende kunstenaar.
Geweldig zeg!quote:
No Beam. (quote:
1:6.42. Als ik de quadropole polariteiten goed heb staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Z het volgende:
En hoe verhoudt die zich ten opzichte van de actuele hoogte in Rotterdam.
Dit is eng. Ik had exact dezelfde associatie.quote:
Katten hebben iets met ammoniak. En eierkoeken worden met ammoniak gemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef Z het volgende:
Onze kat wordt hysterisch (enthousiast) van eierkoeken. Hij begint dan te kwijlen en krijgt ene bizar manische blik in z'n ogen. Verder voel ik je pijn ook.
Waarom wachten tot thuiskomst? Je had 't ook terplekke op de grond kunnen gooien en erop stampen. De kassamiep had waarschijnlijk gevraagd, "wat doet u nu?"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:19 schreef Ringo het volgende:
Thuisgekomen heb ik het pak met de vier eierkoeken rechtstreeks de vuilnisbak in geflikkerd. Zal de wereld leren wat zónde is.
-zip-quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef k_man het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met posts leeg editten? is dat de trend voor 2011?
Dat is toch wel één van de beste running gags uit de modewereld naast Paris Hilton, Karl Lagerfeld en Lady Gaga.quote:
Misschien. Maar het is ook lastig om niet thuis te kunnen internetbankieren. Er moeten toch de nodige rekeningen worden betaald. En geen e-mail is ook een handicap.quote:
Nou ja, in die weken heb ik nou net vrij, in verband met de verhuizing. En om één rekening te noemen: de verhuizer wil betaling binnen 7 dagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef mane het volgende:
Je email kun je op je werk toch wel lezen? En anderhalve week niet internetbankieren is natuurlijk geen probleem als je geen achterstand hebt met het betalen van rekeningen..
Ik heb een hele tijd geen internet gehad thuis, maar dat was praktisch gezien nauwelijks een probleem.
Dat valt volgens mij al snel tegen. Ik kan op dit woonadres een stuk of 10 'zien' en die zijn allemaal beveiligd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef k_man het volgende:
Er is vast wel een buurman met een onbeveiligd draadloos netwerk.
Draadloos aan de nieuwe eettafel. Met een espresso uit de nieuwe keuken. Dat moet dan nog maar een weekje langer wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ringo het volgende:
Het ergste aan geen internet thuis is het verlangen naar internet thuis. Het is echt een verslaving. Wellicht dat na enkele weken of maanden e.e.a. voor praktische problemen zorgt, maar een weekje moet volgens mij toch lukken.
Ja, ik ben een uitstervend ras.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef zodiakk het volgende:
Lienekien, er zit niks anders op dan je lot accepteren. Je draait namelijk gewoon de gevangenis in als je rekeningen niet op tijd betaalt.
Da's nou weer net een service die mijn provider niet biedt. Terwijl ze altijd erg goed scoren in de klanttevredenheidsonderzoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien, van welke provider heb je straks internet? Ik kreeg bij mijn verhuizing van KPN een Dongel te leen. Niet iets waarmee je lekker uitgebreid gaat zitten internetten, want daar is het veel te traag voor, maar om net even die dingen te doen die je noemt is het heel geschikt.
Vandaag 'eerste' werkdag gehad. Ik ben geen fan van blokuren met 30 eersteklassers.
Als ze zo jong zijn hebben ze toch hopelijk wel enig ontzag voor de juffrouw? Of zijn het vmbo'ers? In dat geval: maandelijks onaangekondigde So's!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag 'eerste' werkdag gehad. Ik ben geen fan van blokuren met 30 eersteklassers.
Amateurtje. Ik had zulke docentes met hun oso's. Allemaal overspannen geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef Thisbe het volgende:
Als ze zo jong zijn hebben ze toch hopelijk wel enig ontzag voor de juffrouw? Of zijn het vmbo'ers? In dat geval: maandelijks onaangekondigde So's!
Je krijgt een één!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef beeer het volgende:
Amateurtje. Ik had zulke docentes met hun oso's. Allemaal overspannen geworden.
The Horror!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ringo het volgende:
Het ergste aan geen internet thuis is het verlangen naar internet thuis. Het is echt een verslaving.
Bij deze opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.
Ik douche elke ochtend met koud water.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.
Verdomd, zeg. Dat zijn echt er echt heel veel. Je zou er paranoïde van worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef Mainport het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel no lifers dit gekwebbel volgen
Aan het eind van het topic altijd bijna drieduizend views - voor een slowchat
Ik vind het best. Maar in welk restaurant serveren ze dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef DO2 het volgende:
Ik stel voor;
een wet die iedereen verplicht om dagelijks 'n portie Panda Bear tot zich te nemen.
Nou, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn we grotendeels zelf hoor, lijkt me.
Je kunt ook gewoon de auto-update op 5 seconden zetten, dan slijt je F5-toets minder hard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef Spektor het volgende:
Ik loop hier de hele dag te F5'en, sorry.
Dat heeft toch geen enkele romantiek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de auto-update op 5 seconden zetten, dan slijt je F5-toets minder hard.
Inderdaad. Bovendien levert het zo nog eens wat gespreksstof op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele romantiek?
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele romantiek?
Hm. Ik denk zelf dat ik per topic nooit meer dan 50 pageviews genereer. Als je dan 10 actieve users hebt met dezelfde hoeveelheid pageviews per topic dan zit je nog maar op 500 pageviews per topic. TTK zit op het tienvoudige. Dat zou betekenen dat je per actieve user 500 pageviews zou generen per topic. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zit gewoon een leger lurkende fuckers mee te lezen met ons gekwebbel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het komt doordat deze slowchat wat langzamer loopt. Daardoor krijg je nu eenmaal meer views van de slowchatters zelf.
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef Gellius het volgende:
En Dwerg natuurlijk. Goed, het post niet veel, maar hij leest vast et een religieuze ijver mee.
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef Ringo het volgende:
Frollo heeft zijn fans, DO2 zijn groupies, ik mijn haterz. En zo wacht ons allen eeuwige roem, niet noodzakelijkerwijs vergezeld van liefde en rijkdom.
Sow. Idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:57 schreef Gellius het volgende:
In willekeurige volgorde en ik vergeet vast mensen:
01. Z
02. Zodiakk
03. Claudia_x
04. Frollo
05. Lienekien
06.Ringo
07. Mane
08. Spektor
09. DO-2
10. A_R
11. Devils&Dust
12. K_man
13. broer
14. NoCigar
15. Shady Lane
16. Beeer
17. Thisbe
18. Mainport
19. IR_baboon
20. Gellius
Een spuit in beide benen heeft-i gehad. En een pleistertje op ieder been. Gewone saaie bruine.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef mane het volgende:
Heeft ie al een mooie rode krul gekregen? En een stickertje?
En nu nog een bemoedigend verhaal graag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Da's rottig, Z. Ik ken het verhaal van een kindje dat de eerste maanden school elke nacht gillend wakker werd. De illusie van onbezorgde kindertijd is dan wel ver te zoeken.
Ik vond het keileuk op school.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
En nu nog een bemoedigend verhaal graag.
Accepteer de realiteit nou eens. Het leven is geen feest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk moet je nog niet gaan wanhopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Z het volgende:
Natuurlijk moet ze gewoon wennen en ik weet zeker dat het goed komt. Het is gewoon niet leuk als je kind blijk geeft het niet leuk te vinden en verandert in een bang meisje. Ze moet gewoon de regels, het ritme en de regelmaat te pakken krijgen en dan komt het vanzelf wel goed.
Iets tegen Z? Wat lul je nou weer, Gellius?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je tegen Z vandaag toch, Liene?
Ik herinner me inderdaad vrijwel niets van de kleuterschool. Wel van de eerste klas lagere school. Dat ik het leren schrijven ontzettend saai vond en uit verveling achterstevoren ging schrijven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Z het volgende:
Ik geloof nauwelijks dat je je dat kan nog goed kan herinneren.
Klopt, ik moest het teruglezen in mijn dagboek van destijds.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Z het volgende:
Ik was niet dat kind met die nachtmerries. Maar ik weet nog wel dat ik geen zin had in de kleuterschool en dat ik de eerste ochtend daar een potje heb zitten janken. Verder had ik meestal de gezonde tegenzin, en dat lag dan vooral aan 'gedoe', want in leren was ik wel goed en dat vond ik ook leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Z het volgende:
Oh, dat heb ik ook wel. 'Ben ik zo naief dan, dat ik met de beste wil van de wereld niet zie dat de overheid slecht en niemand te vertrouwen is?', denk ik dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Ringo het volgende:
Na een comment van beeer begin ik altijd te twijfelen aan mijn eigen verstandelijke vermogens.
Als je iets maar hard en vaak genoeg roept dan gaat het volk er vanzelf in geloven hé.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel. 'Ben ik zo naief dan, dat ik met de beste wil van de wereld niet zie dat de overheid slecht en niemand te vertrouwen is?', denk ik dan.
Maar het komt waarschijnlijk gewoon door de stelligheid waarmee de bewering wordt gedaan.
Ze vindt de jongens stom!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Thisbe het volgende:
Ruggegraat Z! Dan komt het vanzelf goed.
En ze moet het aanleggen met het stoerste jongetje van de klas, heb ik destijds ook gedaan.
Voordat ik dat in mijn agenda zet, wil ik graag even weten wie 'ze' precies zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Lienekien het volgende:
En de rottigste dag van het jaar nadert met rasse schreden. Ze hebben berekend dat dat 19 januari is.
Wacht even, het is maandag de 17e, vermoed ik. Het heet officieel 'blue monday'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef broer het volgende:
[..]
Voordat ik dat in mijn agenda zet, wil ik graag even weten wie 'ze' precies zijn.
Ja, deze maand voor het eerst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Is dat sinds kort, dat zij er een column in heeft? Ik vrees dat de OT de laatste keer ongelezen op een stapel is gekomen
Na mijn eerste schooldag kwam ik huilend thuis omdat ik niks geleerd had.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
Het lijkt me niet leuk om je kind zo achter te laten. Ik heb al moeite met het kinderdagverblijf waar Ivan straks heengaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Z het volgende:
Natuurlijk moet ze gewoon wennen en ik weet zeker dat het goed komt. Het is gewoon niet leuk als je kind blijk geeft het niet leuk te vinden en verandert in een bang meisje. Ze moet gewoon de regels, het ritme en de regelmaat te pakken krijgen en dan komt het vanzelf wel goed.
Hm, en ze is twee dagen geleden bevallen!quote:
Hé, dat wist ik nog niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, en ze is twee dagen geleden bevallen!
Dank! Het is misschien wel spannender dan de eerste keer. Weten wat er gaat komen zit me een beetje in de weg, heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ha!
Ik zal aan je denken. En ik hoop op snel en goed bericht!
In het kader van de bemoedigende woorden: de tweede bevalling gaat vaak gemakkelijker dan de eerste. Dat zal geen nieuws voor je zijn, maar toch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Het is misschien wel spannender dan de eerste keer. Weten wat er gaat komen zit me een beetje in de weg, heb ik gemerkt.
We gaan min of meer gelijk op. Aaf is in december 2009 bevallen van een zoon, en we waren allebei in januari 2010 uitgerekend. Volgens Hanneke Groenteman heeft ze dinsdag een dochtertje gekregen.quote:
Heb je Hanneke zelf gesproken, dan? Want op haar blog zie ik het nog niet staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We gaan min of meer gelijk op. Aaf is in december 2009 bevallen van een zoon, en we waren allebei in januari 2010 uitgerekend. Volgens Hanneke Groenteman heeft ze dinsdag een dochtertje gekregen.
Het is elke dag een ritueel van jewelste om te ontharen en m'n nagels bij te werken, want de bevalling zou toch maar eens inzetten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Thisbe het volgende:
Dat het maar een vlotte bevalling mag worden Claudia. Meisjes doen over het algemeen niet zo moeilijk. Vergeet niet om je nagellak mee te nemen: dan kun je daarna lekker je nagels bijkleuren.
Verkeerde quote.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is elke dag een ritueel van jewelste om te ontharen en m'n nagels bij te werken, want de bevalling zou toch maar eens inzetten!
Op de foto's van de eerste bevalling zie ik er niet uit, maar op mijn nagels valt niets aan te merken!
Ze heeft het aan RTL Boulevard gemeld. Het stond gister op de website van RTL Boulevard; ik kwam erachter doordat het in Beroemd & Zwanger in SHO stond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je Hanneke zelf gesproken, dan? Want op haar blog zie ik het nog niet staan.
Het is geen grapje. En het is natuurlijk volstrekt idioot, maar zolang de bevalling nog niet heeft ingezet behoud ik graag wat menselijke waardigheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Lienekien het volgende:
En ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van niet.
Ik las de pre-edit versie ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is geen grapje. En het is natuurlijk volstrekt idioot, maar zolang de bevalling nog niet heeft ingezet behoud ik graag wat menselijke waardigheid.
Dat is iets wat mij nogal persoonsgebonden lijkt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En is me van die ene bevalling die ik mocht meemaken ook wel bijgebleven dat de bevallige het nog best heel lastig vond om niet de controle te hebben over een aantal zaken.
Ja, dat klopt. Anderen zijn er weer juist heel goed in om het allemaal maar te laten gebeuren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Spektor het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij nogal persoonsgebonden lijkt?
Wij hebben alleen de zaterdag VK. Daar ben ik haar nog niet in tegengekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Z het volgende:
Aaf lummelt toch alleen maar over haar zwangerschap. in de VK althans.
Nee dat is ook echt niet leuk. En dan vond ik het op de crèche nog wel meevallen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt me niet leuk om je kind zo achter te laten. Ik heb al moeite met het kinderdagverblijf waar Ivan straks heengaat.
Dat is niet waar. Ze heeft juist verbazingwekkend vaak níet over haar zwangerschappen en het prille ouderschap geschreven. En ik vind dat het haar siert dat ze dat deel van haar leven ook bij haar columns betrekt. Wat is dat toch voor iets idioots, dat je column 'uit het leven gegrepen' moet zijn maar je dat soort dingen beter dood kunt zwijgen (vooral als vrouw)?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Z het volgende:
Aaf lummelt toch alleen maar over haar zwangerschap. in de VK althans.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef Thisbe het volgende:
En dan de hamvraag: welke kleur nagellak doe je op Claudia?
Ik stem voor rouge noir van Chanel. Tijdloze klassieker, en een prima kleur nagels om in de bovenarm van de verloskundige partner te zetten.
Hoeveel controle je bereid bent uit handen te geven is bovendien onlosmakelijk verbonden met de hoeveelheid pijn die je hebt. Het is een schamele troost, maar ik weet nu dat een bevalling zo hels kan zijn dat dat wel goedkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Spektor het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij nogal persoonsgebonden lijkt?
Het is vooral een klacht van een vriend van mij die bij de VK werkt. Van mij mag ze schrijven wat ze wil. Wat voor de een redelijk is is voor de ander te veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze heeft juist verbazingwekkend vaak níet over haar zwangerschappen en het prille ouderschap geschreven. En ik vind dat het haar siert dat ze dat deel van haar leven ook bij haar columns betrekt. Wat is dat toch voor iets idioots, dat je column 'uit het leven gegrepen' moet zijn maar je dat soort dingen beter dood kunt zwijgen (vooral als vrouw)?
Ach, ABC staat bekend om haar geneuzel. In haar Folia-tijd ging het altijd over haar knipperlichtrelatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef Z het volgende:
[..]
Het is vooral een klacht van een vriend van mij die bij de VK werkt. Van mij mag ze schrijven wat ze wil. Wat voor de een redelijk is is voor de ander te veel.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:30 schreef Ringo het volgende:
Maandenlange voorbereiding, maar die laatste momenten zijn het engst. En hoe dan ook ga je nat.
Desalniettemin, vrees niet en
[ afbeelding ]
Met of zonder nagellak.
Zoals ik nu ook -toevallig- aan het lurken ben. Schrijf mij maar in voor 7/2 = 3,5 lurk per topic!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hm. Ik denk zelf dat ik per topic nooit meer dan 50 pageviews genereer. Als je dan 10 actieve users hebt met dezelfde hoeveelheid pageviews per topic dan zit je nog maar op 500 pageviews per topic. TTK zit op het tienvoudige. Dat zou betekenen dat je per actieve user 500 pageviews zou generen per topic. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zit gewoon een leger lurkende fuckers mee te lezen met ons gekwebbel.
En dat ik na mijn trouweloze gehoer in AEX nog herinnerd wordt hier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef Spektor het volgende:
Ik als vaste lezer weet ook moeiteloos nog wat namen op te lepelen: Pope, Vlens, LXIV, JAM.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lak m'n nagels niet meer sinds ik weer gewoon zelf de afwas moet doen.
Hoe is het in het Amersfoortse? Of was je nu van job c.q. leven veranderd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Thisbe het volgende:
Soldaat. Het doet me deugd je weer te zien!
Huishoudhandschoenen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan stop ik nog liever gewoon met eten.
Waar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Nou, er zijn veranderingen op til! Een andere baan wordt het sowieso.
Hoepel nou eens een eind op. DO2!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef DO2 het volgende:
Oh, maar ik vind het ook best wel fijn dat jij er bent, hoor, Lien.
Dat je niet denkt dat dat niet zo is, he.
Want dat is niet zo, dat dat niet zo is. Dus.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, DO2, we zijn allemaal ook ontzettend blij dat jij er bent.
Jaaa.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef k_man het volgende:
Ik vind jullie allemaal toppertjes. Grouphug!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef k_man het volgende:
Ik vind jullie allemaal toppertjes. Grouphug!
En is het gezellig voor die kat als je hele dagen van huis bent?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om een kat te nemen. Het is altijd zo stil in huis als ik thuis kom.. Zag een mooie op het site van het asiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |