Ja maar ik vind het doodnormaal en echt de snelste ben ik ook weer nietquote:
Ja, ik vind het ook normaal en ben eigenlijk best wel absurd snel met typenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het doodnormaal en echt de snelste ben ik ook weer niet
haha okee veel succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij ookIk ben zat en ga zo door naar een feestje, even een kwartiertje pauze at my place
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij ook Stu![]()
Je hebt een kleurtjeNice
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:32 schreef vullis het volgende:
Het jaar kan niet beter beginnen, lieve vriendin dronken als een tor en straks nog giga sex
noiet echt neeeh vrouv ligt al een forsen tijd op bedquote:
maak r wakker danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noiet echt neeeh vrouv ligt al een forsen tijd op bed
jij bent ook nmie scoiaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:36 schreef vullis het volgende:
[..]
waarom wakker maken. gewoon nemen die handel
ik heb ook gen sekzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef vullis het volgende:
nope nieuwe jaar moet goed ingeluid worden kerel.
dat houd in drank en sex
bijna verplicht
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
had niet verwacht dat het nog zo druk zou zijn
ja gaat prima, ik moet niet te snel willen want da haat niet efhtquote:
beter langzaam en kellerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gaat prima, ik moet niet te snel willen want da haat niet efht
okeseksxe bvullisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:44 schreef vullis het volgende:
sorry mensen wordt bijna aan me haar van de pc getrokken dus moet er nu echt op.
sterkte voor de sexloze deze avond. ik ga eens koekeloeren of er nog vis gegeten is deze avond.
beter op leten iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog lekker op, maar stop met alcohol drinken, genoeg op en ik heb natuurlijk ook pillen waar ik rekeninign mee moet houden
Precies, over ca 8-9 uur neem ik ze weer in. Dan kan beter het alcohol al uit mijn bloed zijn het is toch 42 mg wat ik tot me neem.quote:
truste liefie, CU tomorrowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Badass motherfucker
ik ga nu slapen..truste
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Badass motherfucker
ik ga nu slapen..truste
Motherfucker? Niet motherfokker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Badass motherfucker
ik ga nu slapen..truste
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik ga pitten, veel plezier nog!
IN andere topics wel. Maar zet wel even een kop koffie. Lekker ontnuchterenquote:
Pech voor een ander als ze je irritant vinden hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IN andere topics wel. Maar zet wel even een kop koffie. Lekker ontnuchteren
Ja, begrijp ik eigenlijk ook nietquote:
dat geeft toch niet kerelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Bos81 het volgende:
Ja sorru was een beejte aan het zeuren om een tagje. Ben ook licht aangeschoten volgens mij.
En je hebt je tagjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Bos81 het volgende:
Ja sorru was een beejte aan het zeuren om een tagje. Ben ook licht aangeschoten volgens mij.
Ja, dat was dus een kwartier geleden alquote:
Happy New Yearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:36 schreef Tilboy het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat we nog veel mogen posten in dit topic!
AI, ik zal zo eens kijekn hoeveel ik er vandag al heb, zal ook wel al over de 100 zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was dus een kwartier geleden al
Dat gaat dan lekker snelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI, ik zal zo eens kijekn hoeveel ik er vandag al heb, zal ook wel al over de 100 zijn.
Ja, dit jaar ga ik ook eindelijk in de top 100alltimne komenquote:
Daar hoor jij ook bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit jaar ga ik ook eindelijk in de top 100alltimne komen
Ja. zeggen er meer. Zit er nu ongeveer 3000 vanaf. dus dat moet wel te deon zijn, met ca 60 gemiddeld per dag de laatste maadne.quote:
Gaat je makkelijk lukken manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. zeggen er meer. Zit er nu ongeveer 3000 vanaf. dus dat moet wel te deon zijn, met ca 60 gemiddeld per dag de laatste maadne.
Ja, en met een beejte mazzel deze maand al, maar dat is voor latere zorg.quote:
Gaat vanzelf goed komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en met een beejte mazzel deze maand al, maar dat is voor latere zorg.
Dag stuartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:23 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik neem alvast afscheid van dit topic. Beste wensen allemaal en voor nu welterusten
was al om 6 uur wakker door mn kat die kwam spokenquote:
Ik zou graag nog wat langer slapen maar dat lukt me nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was al om 6 uur wakker door mn kat die kwam spoken![]()
Jij ook trouwens
Je bent te druk?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zou graag nog wat langer slapen maar dat lukt me niet
Dat zal het zijn, ik ben altijd het eerste wakker, misschien heb ik niet veel slaap nodig?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat kan
Ligt ook aan je ritme volgens mij
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik ben altijd het eerste wakker, misschien heb ik niet veel slaap nodig?
Je bent wel een actieve fokster zegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik heb om 6 uur iets gekeken op tv daarna naar benden gelopen om te ontbijten en nu zit ik WEER als een droeftoeter op FOK!
ja kut moet dinsdag weer naar school.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je bent wel een actieve fokster zegMaar de vakantie is al bijna weer voorbij
heb ik dat weer gemistquote:
ElmoFan!quote:
Ja het gold alleen gisteren/vandaag vlak na oud en nieuw en het is nu afgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
heb ik dat weer gemist
[..]
ElmoFan!Jij ook!
De kleurtjestool is afgeslotenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
Achja, ik probeer het maar via dat ene topic als dat niet lukt jammer dan
Jammer, waarom word zoiets niet aangekondigd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De kleurtjestool is afgesloten
saai, had maar een nieuwjaarstopic geopend om 12 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer, waarom word zoiets niet aangekondigd?
Hoe was jullie oud en nieuw eigenlijk?
Ohwja, ik zie het, wtf?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
saai, had maar een nieuwjaarstopic geopend om 12 uur
Schijnbaarquote:
Ik heb ongeveer tot 2 uur op FOK! gezeten ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Schijnbaar..
Naja ik sliep gister al om half 1, heb gelukkig net de jaarwisseling meegekregen..
Had ik ook beter kunnen doen, denk dat dat gezellig geweest wat dan gisteravond!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer tot 2 uur op FOK! gezeten ofzo
Was heel gezellig met m'n virtuele vrienden![]()
wat heb jij dan gedaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Had ik ook beter kunnen doen, denk dat dat gezellig geweest wat dan gisteravond!
Bij "vrienden"van ons, maar die hadden voortdurend ruzie met elkaar dus wij zaten daar heel ongemakkelijk. En het was gewoon niet leuk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb jij dan gedaan?
Benny was dronken![]()
Ow dat is niet leuk neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Bij "vrienden"van ons, maar die hadden voortdurend ruzie met elkaar dus wij zaten daar heel ongemakkelijk. En het was gewoon niet leuk!
Ja dat dus..... Ik wil mijn oud en nieuw over doen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow dat is niet leuk nee
Gezellig ruziepotten met oud en nieuw
over 364 dagen mag jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat dus..... Ik wil mijn oud en nieuw over doen!
Dat duurt nog zo lang!quote:
Dan blijf ik gewoon doen alsof het vandaag 31 december 2010 is!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar...maar ik heb geen tijdmachine
Haha kan ook, gezellig nieuwjaar vieren met de FOK!squote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan blijf ik gewoon doen alsof het vandaag 31 december 2010 is!
haha ik las hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef ElmoFan het volgende:
Zo, even een mooi overzichtje gemaakt: Eerste onz-topics in 2011
Ja misschien welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha kan ook, gezellig nieuwjaar vieren met de FOK!s
Jeeej!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef ElmoFan het volgende:
het is nog niet echt druk, iedereen is aan het bijkomen van de kater, maar wel gezelligquote:
Ja dat komt vast wel goed......quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is nog niet echt druk, iedereen is aan het bijkomen van de kater, maar wel gezellig
......03 niemand met 01 !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef ElmoFan het volgende:
haha ook al een nieuwjaar slaper !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:58 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, ik was het ook niet want ik sliep al
ik had er ook pas 1 om 00.03quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:59 schreef Afketser het volgende:
[..]
Geen idee... ik denk nergens.... fokkers zijn te traag
Nouja, ik heb het net volgehouden tot half 1, maar het voelde niet als oud en nieuw.. Heb ook heel geen vuurwerk gezien enzo..quote:
Het duurt gewoon 00.02 om de post te verwerkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had er ook pas 1 om 00.03
Owww... hoe kan dat dan? Vierde je het in een bunker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het net volgehouden tot half 1, maar het voelde niet als oud en nieuw.. Heb ook heel geen vuurwerk gezien enzo..
FOK!kers wonen in een bunker , dat weet je tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
Owww... hoe kan dat dan? Vierde je het in een bunker?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOK!kers wonen in een bunker , dat weet je toch
de vrienden waar is was hebben een flat, en daaromheen alleen maar muur dus zag geen vuurwerk, alleen op tvquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
Owww... hoe kan dat dan? Vierde je het in een bunker?
Zijn daar serieus geen ramen of een balkon?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:03 schreef NBT het volgende:
[..]
de vrienden waar is was hebben een flat, en daaromheen alleen maar muur dus zag geen vuurwerk, alleen op tv
Oh vandaar... maar het klinkt wel veilig zo die muur om je heen. Jullie kon dus niks gebeuren!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:03 schreef NBT het volgende:
[..]
de vrienden waar is was hebben een flat, en daaromheen alleen maar muur dus zag geen vuurwerk, alleen op tv
Vertel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja we hebben meegedaan aan de kleurtjesactie
jawel maar dan kijk je tegen een ander flat gebouw aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zijn daar serieus geen ramen of een balkon?
Dat was vannacht na oud&nieuw enzo, die actie is helaas afgelopenquote:
ik ga vanmiddag die appelflap maar eens verorberen waar ik gisteren zo naar verlangde maar vergat op te etenquote:
Haha, okay. Ik was gewoon tot twee uur wakker hè!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat was vannacht na oud&nieuw enzo, die actie is helaas afgelopen
en je feedback topic loopt goed!
Potverdrie!! Toen lag ik al op 1 oorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat was vannacht na oud&nieuw enzo, die actie is helaas afgelopen
en je feedback topic loopt goed!
Ja ik ook heb gefokt enzo, en was om 6 uur weer wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Ik was gewoon tot twee uur wakker hè!!
En joaaah! PM persoon heeft het zelfs getwitterd.
Heej , je blauwe kleur is weg !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook heb gefokt enzo, en was om 6 uur weer wakker
ja echt tof! schiet mij maar lek als het er niet komt
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef Afketser het volgende:
[..]
Heej , je blauwe kleur is weg !!!
Gek ding. Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook heb gefokt enzo, en was om 6 uur weer wakker
ja echt tof! schiet mij maar lek als het er niet komt
nee ik ben totaal niet moe ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gek ding. Moet jij niet slapen?
En ik weet niet hoor... Maar ik krijg steeds meer hoop.
Wie weet ben je dalijk blauw.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik ben totaal niet moe ofzo
Ik krijg ook meer hoop ja
shit mn kleur is weg, begon net te wennen aan dat kleurtje
Nou, een oud gezicht eigenlijk. Ik was mijn paswoord lange tijd kwijt maar ik wilde het nieuwe jaar goed beginnen met mijn oude account!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:10 schreef Lutte het volgende:
Hee Afketser trouwens! Een nieuw gezicht?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet ben je dalijk blauw.
Weer een leuke reactie!
Okay, leuk! Nou, ik ben Lutte (Laura), aangenaam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nou, een oud gezicht eigenlijk. Ik was mijn paswoord lange tijd kwijt maar ik wilde het nieuwe jaar goed beginnen met mijn oude account!!!
Jaa... Ik heb echt zin om gewoon te beginnen. Als het er niet komt gaan we gewoon in LIF, OUD, UVT en K&W allemaal topics met knutseldingen openen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik las het, echt super dat er zoveel leuke reacties zijn
Ja, aangenaam!! Ik ben dus afketser en ben net het nieuwe jaar in gegaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, leuk! Nou, ik ben Lutte (Laura), aangenaam.
neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:14 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je bent verslapen en te laat bent ingelogd
Ik ging gewoon een oliebol halen en ineens is mijn coole tag wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kwijtgelopen in het oerwoud
Ik mis hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee
[..]
Ik ging gewoon een oliebol halen en ineens is mijn coole tag wegDat kleurtje kon me wel gestolen worden
Ik was vanacht wel groen, zoals een Bos hoort te zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef Afketser het volgende:
[..]
Had jij niet liever een bruin kleurtje gehad?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vanacht wel groen, zoals een Bos hoort te zijn
Dan had jij mijn aangevraagde kleurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chocolate-chick was net zo blauw als een aapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:13 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, aangenaam!! Ik ben dus afketser en ben net het nieuwe jaar in gegaan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:17 schreef Afketser het volgende:
[..]
Chocolate-chick was net zo blauw als een aap
VOlgens mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan had jij mijn aangevraagde kleurtje, donkergroen toch?
Ik zit te stuiteren door dat FB topic omdat ik zo blij voor je ben, na die stroeve start verdien je die leuke reacties welquote:
Jaaaa! En dan plus die mail van mij met betere uitleg en jouw mail en en en... Ik heb er vertrouwen in. En ik ben zo benieuwd naar de FOK!verkiezingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit te stuiteren door dat FB topic omdat ik zo blij voor je ben, na die stroeve start verdien je die leuke reacties wel
Paintquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef Afketser het volgende:
[..]
heej waar haal je die kerstmuts voor katten eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef Afketser het volgende:
[..]
heej waar haal je die kerstmuts voor katten eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZWEI!!EIN HERT MIT EIN GEWEI
Nou ik doe het je niet na hoor!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, mijn paintskills zijn echt de max. Maar dan gewoon niet.
Anders sla ik hem in elkaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ie er aan denkt.
Oehoehoeh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Anders sla ik hem in elkaar
Misschien kun je 'em alvast bewaren voor volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij mij volgend jaar een foto van je kat stuurt, paint ik er een mutsje op!
Ik ook niet, ik bibber helemaal en ik loop als een Malle op mijn schermpje te douwen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben hier echt aan het stuiteren nu en kan bijna niet meer typen
Ik vind het echt super voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bibber helemaal en ik loop als een Malle op mijn schermpje te douwen.
CC!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind het echt super voor je
[AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:35 schreef Afketser het volgende:
Wat is er aan de hand? Wat is er aan de hand?
Feedback aanvraag voor knutselforum en Danny reageert positiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:35 schreef Afketser het volgende:
Wat is er aan de hand? Wat is er aan de hand?
jepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:40 schreef Afketser het volgende:
Danny is toch best een aardige jongen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben nu nog drukker en heb er honger van gekregen, toch maar even kiwi eten
Versgeperst sinaassappelsap met citroenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eten, alleen lachen en huilen.
Das wel lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Versgeperst sinaassappelsap met citroen
wat hebbie gedaan dan? veel gezopen??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:58 schreef Michhas het volgende:
Hoi Lutte en CC
Mijn hoofd klaptuit elkaar
Dalijk word ik je jongste ooit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan krijg je een note van Lutte
Je moest de.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
Waarom schrijf je over jezelf in 3e persoon
alleen maar blauw hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:13 schreef tdrone het volgende:
Cc we komen straks nog in de minderheid als niet modjes
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:13 schreef tdrone het volgende:
Cc we komen straks nog in de minderheid als niet modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |