Ik had mijn ritme niet aangepast voor de top 2000quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook weer in een normaal ritme en aan het werk.
Het is ook niet alleen voor de top2000 maar ook voor kerst en O&N jeweet.. dat is ook altijd rond de top2000.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn ritme niet aangepast voor de top 2000
Ja, heb er van gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor de top2000 maar ook voor kerst en O&N jeweet.. dat is ook altijd rond de top2000.
Ow okay. Voor mij trouwens ook niet, ik moest gewoon werken. Maar man en kinderen hadden wel 2 weken vakantie... dus toch anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, heb er van gehoord
Maar ook daarvoor geen ritmewijzigingen hier
Nou, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Voor mij trouwens ook niet, ik moest gewoon werken. Maar man en kinderen hadden wel 2 weken vakantie... dus toch anders.
Morgen al? Beginnen ze niet pas de laatste 2 weken van December?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
morgen de aftrap voor de top 2011 ! hebben jullie je lijstje al klaar ?
Open dan morgen maar een editie 2011 topicquote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
Oeh, dat wordt weer impulsief veel te veel nummers opschrijven en vervolgens veel te lang afwegen & veel te weinig weer wegstrepen!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
He, bah....de top 2000
Elke keer diezelfde platen, geen Radiohead of Smiths, Adele zal wel weer veel te hoog staan, al dat gezeik over slechte platen die te hoog staan en goede platen die te laag staan.......Lol. Ja, Nederlandse nummers staan altijd veel te hoog, vooral van Boudewijn de Groot. Maar ja, we leven immers in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef cafca het volgende:
Ow, ik vergat nog de opmerking dat de stemmen helemaal niet meetellen, en dat het allemaal één grote farce is.
En toch weer stemmen
ja, het schijnt doorgestoken kaart te zijn ! volgens mij heeft iemand daar nog een fokcolumn over geschreven !quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef cafca het volgende:
Ow, ik vergat nog de opmerking dat de stemmen helemaal niet meetellen, en dat het allemaal één grote farce is.
En toch weer stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Lol Adele valt een beetje uit de toonquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik heb mijn lijstje al klaar:
1. Eagles - Hotel California
2. Queen - Bohemian Rhapsody
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Deep Purple - Child in Time
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6. Coldplay - Clocks
7. Adele - Make you feel my love
8. Pink Floyd - Wish you were here
9. Meatloaf - Paradise by the dashboard light
10. Alan Parsons Project - Old and wise
Heb ik in ieder geval het idee dat er naar me geluisterd is
Adèle en Coldplay eruit, dan klopt hetquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik heb mijn lijstje al klaar:
1. Eagles - Hotel California
2. Queen - Bohemian Rhapsody
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Deep Purple - Child in Time
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6. Coldplay - Clocks
7. Adele - Make you feel my love
8. Pink Floyd - Wish you were here
9. Meatloaf - Paradise by the dashboard light
10. Alan Parsons Project - Old and wise
Heb ik in ieder geval het idee dat er naar me geluisterd is