Dan zit ik heftig te zoenen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je had nog ff drie minuten moeten wachten![]()
Maar niet met mijquote:
Ik ga met je mee doen. Althans...met de whiskyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
Edradour straight from the Cask 57 % ingeschonken.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga met je mee doen. Althans...met de whiskyEen Dalwhinnietje hier
Denk dat de mensheid tegen die tijd al uitgestorven is vanwege overbevolkingquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik ga even wat coquilles de pan in gooien.
Heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Mijn enige doelstelling in 2011 is mijn bachelor afronden
Het spreekt natuurlijk voor zich dat hetzelfde geldt voor jou en Mr. DE hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
Culliefjens!!! Dat t maar een goed jaar mag worden voor jullie allemaal. Met hopelijk veel lekkers, liefde, gezondheid , vriendschap en geluk.
Ik blijf niet bezig hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Een heel erg gelukkig 2011 toegewenst aan iedereen hier!
Idem voor jou en je mannetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
Culliefjens!!! Dat t maar een goed jaar mag worden voor jullie allemaal. Met hopelijk veel lekkers, liefde, gezondheid , vriendschap en geluk.
Lieve iSasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Een heel erg gelukkig 2011 toegewenst aan iedereen hier!
Gaan we filosofisch worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
Best raar, nooit staan wij stil bij een overgang van tijd behalve tussen jaren. Geen seizoensovergangen (behalve in de winter, dan rijden de treinen ineens niet meer), niet tussen dagen. Ach ja...
Hey grappig, die gedachte heb ik ook al jarenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
Best raar, nooit staan wij stil bij een overgang van tijd behalve tussen jaren. Geen seizoensovergangen (behalve in de winter, dan rijden de treinen ineens niet meer), niet tussen dagen. Ach ja...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik heb tenslotte nog even een paar grote zoetwatergarnalen met knoflook en cayennepeper de pan in gegooid.
Tot zover wat vreten van de buit van de Oosterse Super.
Nu weer gewoon over op ander snaaiwerk.
ff kijken of je pc wel het 5.1 ondersteundquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerste klusjes voor 2011 zijn uitgevoerdMijn stereo is weer aangesloten op mijn PC. Helaas lijkt een luidspreker overleden
Ik krijg mono-geluid. En mijn telefoon is netjes overgezet naar IP-telefonie
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff kijken of je pc wel het 5.1 ondersteund
Eh ben je er klaar voor?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Bloes, had je je streefgewicht nog gehaald?
Ik sta op 64.8 kg. Toen ik half mei begon met afvallen woog ik zo'n 76.5 en wilde ik op 1 januari 2011 62 kg wegen, dat komt dus aardig in de buurt, 11.7 kg eraf in iets meer dan 7 maanden
BMI voor het eerst sinds VWO ook weer op 'gezond'![]()
Goed werk, manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Bloes, had je je streefgewicht nog gehaald?
Ik sta op 64.8 kg. Toen ik half mei begon met afvallen woog ik zo'n 76.5 en wilde ik op 1 januari 2011 62 kg wegen, dat komt dus aardig in de buurt, 11.7 kg eraf in iets meer dan 7 maanden
BMI voor het eerst sinds VWO ook weer op 'gezond'![]()
+3 op min heelveel is niks hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ben je er klaar voor?
Ben sinds sept. +3
Maar ben blei voor jei![]()
En als de portomonnee iets minder centen heeft, eet je net zo lekker maar iets minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
Bij mij is er sinds september 4 af.
Maar dat is volkomen onbelangrijk. Ik blijf gewoon snaaien en lekker eten zolang de portemonnee nog een paar centen heeft.
En DH ook een goed 2011!
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Goed voor de portemonnee en voor de lijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:29 schreef PdeHoog het volgende:
En als de portomonnee iets minder centen heeft, eet je net zo lekker maar iets minder
Welterusten watje!quote:
Het zal niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:04 schreef Den_Haag het volgende:
Zit hier gewoon in een huis vol vrouwen!
zeker weten meeeeeggaaaadruk daar! leuk hoor! ik had de skihut on tour hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een slechte organisatie inderdaad. Blij dat het met jou goed gaat!
Ik ben al naar zoveel feesten geweest, maar zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig. Vanavond was het ook weer leuk en vol is vol gelukkig (wat helemaal niet zo vol was).
Trouwens, ik ben ook nog in de skihut geweest vanavond, jaja.Dat dat ooit nog mocht gebeuren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker weten meeeeeggaaaadruk daar! leuk hoor! ik had de skihut on tour hier
Dat zeg ik nu wel, maar ik was in Hoek van Holland op het beruchte strandfeest, bedenk ik me net.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef rijsttafel het volgende:
maar zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig.
Moggequote:Op zaterdag 1 januari 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Ochtendploeg meldt
Gelukkig nieuwjaar!
Wat een grappenmakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:26 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vanaf 9u niet meer geslapen. Er was hier een gek die om 4u, 5u, 6u en 8u weer moest knallen. Hele straat is rood, dat viel begin deze nacht nog wel mee.
Ja verder was het leuk, rustig maar gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat een grappenmakerflikken ze hier ook vaak, gelukkig nu niet meegemaakt.
Verder leuk gehad?
Komt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb mijn gewichtsdoelstelling dus mooi niet gehaald
Balen
Ah well... die 800 gram werken we de komende week wel weg
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
Komt goed. Iedere dag een uurtje extra lopen en het is eraf
.
Ah nu heb je weer een heel jaar om te proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb mijn gewichtsdoelstelling dus mooi niet gehaald
Balen
Ah well... die 800 gram werken we de komende week wel weg
Yesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah nu heb je weer een heel jaar om te proberen![]()
![]()
Mogguh DEquote:
Balen van de slechte organisatie FF.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef FutureFairytale het volgende:
oja mijn drank van vnv: 1 thee, 2 jus d'orange en 2 water
En DH, ik hou van je want je bent de enige man waar ik het bed ooit mee heb gedeeld waar ik nog steeds dol op ben op een vriendschappelijke manierquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En DH, ik hou van je want je bent de enige man waar ik het bed ooit mee heb gedeeld waar ik nog steeds dol op ben op een vriendschappelijke manier
Erwtensoep is het plan geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
En wat schaft jullie pot vanavond of zitten jullie allemaal nog bomvol na de kerst/oud en nieuwbachanalen?
ah ja tuurlijk! gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Erwtensoep is het plan geloof ikSamen met salades, dipjes en tapenades. Verjaardag van een vriendin iig
je gaat helemaal over op facebook?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb net in het kader van de grote schoonmaak fijn mijn Hyves-profiel opgedoekt
Ja. Was ik al. Ik kom nog zelden op Hyves. Alleen als mensen me daar gaan lopen respectenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je gaat helemaal over op facebook?
hyves is voor pubers en moeders die graag hun kinderen als profielfoto neerzettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Was ik al. Ik kom nog zelden op Hyves. Alleen als mensen me daar gaan lopen respectenEn diezelfde mensen heb ik op Facebook dus dat heeft dan weer geen zin.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hyves is voor pubers en moeders die graag hun kinderen als profielfoto neerzetten
Dat lees je altijd op Fok over hyvesquote:
quote:
Lekker! Begint de mr ook steeds meer te koken/bakkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef DarkElf het volgende:
en om t nieuwe jaar maar goed te beginnen bakt de mr nu een koffie/mokkacake om mee te nemen naar de buren![]()
Vanavond: knolselderijpuree, gewokte spuitjes, reebiefstukjes met rode wijn trompettes de morts-saus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
En wat schaft jullie pot vanavond of zitten jullie allemaal nog bomvol na de kerst/oud en nieuwbachanalen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Combinatie van hele dag werken, geen golfertje want geknal, smiddags al een wijntje, savonds anderhalf glas bubbels en een fles wijn erachteraan (hij was echt zó leeg![]()
)
Mwah, hij heeft altijd veel gekookt maar sinds een paar jaar is de lol er wel af. Maar af en toe zoiets bakken vind hij wel leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker! Begint de mr ook steeds meer te koken/bakken
lekker, minus de spruiten danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond: knolselderijpuree, gewokte spuitjes, reebiefstukjes met rode wijn trompettes de morts-saus.
Ja en na dit weekend probeer ik ook weer onder die 90 te gaan komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:43 schreef DarkElf het volgende:
![]()
lekker doorspoelen met thee en water vandaag
oh dat klinkt al een stuk beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef golfer het volgende:
Spruiten worden gewokt met balsamico en basterdsuiker, dus zijn dan lekker zoet/knapperig.
golfer lustte ook niet echt spruiten, maar op deze manier welquote:
that's the spirit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en na dit weekend probeer ik ook weer onder die 90 te gaan komen
yes I know, met lof is t lekker maar de mr vindt lof gewoon echt niets. Op welke manier ik t ook klaarmaak en heb al veel variaties geprobeerd (ook die) de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer lustte ook niet echt spruiten, maar op deze manier wel
Net als lof trouwens, dat kan ook op die manier.
heerlijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ohja, DE stoer dat je gegaan bent en wat is de sauna toch lekker he!
Erg goed, had nergens last van eigenlijk. Alleen om 12 uur buiten als het te dichtbij is vind hij het niet leuk. We hebben het geluk dat hij zijn eerste oud en nieuw in de puppytijd heeft meegemaakt en we hem toen konden aanleren dat het niet eng is.quote:
Oh wat goed, dus dat blijft wel hangen in die kleine hersentjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Erg goed, had nergens last van eigenlijk. Alleen om 12 uur buiten als het te dichtbij is vind hij het niet leuk. We hebben het geluk dat hij zijn eerste oud en nieuw in de puppytijd heeft meegemaakt en we hem toen konden aanleren dat het niet eng is.
Oe. Is die net zo goed als die goddelijke chcomoussetaartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef DarkElf het volgende:
en om t nieuwe jaar maar goed te beginnen bakt de mr nu een koffie/mokkacake om mee te nemen naar de buren![]()
helemaal niets!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat goed, dus dat blijft wel hangen in die kleine hersentjes
Ja Elf stoer van die sauna, en ach maar 2 mensen keken naar je litteken, die zijn het nu allang weer vergeten, of denk je dat ze daar de hele avond over hebben zitten praten? "Wat ik vanmiddag toch zag in de sauna![]()
![]()
"
Wat kan er gebeuren als mensen naar je kijken?
geen idee!!! ik laat t je morgen wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe. Is die net zo goed als die goddelijke chcomoussetaart
Jawel, maar een traumatische ervaring en het is mis, we houden hem dus wel veel binnen deze dagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat goed, dus dat blijft wel hangen in die kleine hersentjes
Hij vond vermoedelijk dat jij het beter kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft altijd veel gekookt maar sinds een paar jaar is de lol er wel af.
Dat ga ik een keer proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef golfer het volgende:
Spruiten worden gewokt met balsamico en basterdsuiker, dus zijn dan lekker zoet/knapperig.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee!!! ik laat t je morgen weten
Prosecco is ook erg lichte (waterige) bubbeltjeswijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Hier geen katerverschijnselen trouwens. Bier gevolgd door Prosecco werkt blijkbaar prima...
yep, heb altijd het gevoel dat ik daar na 4 flessen nog geen last van heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Prosecco is ook erg lichte (waterige) bubbeltjeswijn.
kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
Van Champagne alleen heb ik never een kater
Boerenkool!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond gaan we gezellig bij de buren bouillonfonduen, die hebben allerlei lekkers gehaald dus dat wordt vast een leuke avond.
Voor nu maar eens een stukje fruit.
/einde lief dagboek
ik begrijp hieruit dat de sauna goed bevallen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal niets!tis dus ook echt niets rationeels
en nu ben ik er doorheen
de mr en ik hadden het zelfs over een saunaabo nemen ofzo als huwelijkscadeautje oid
Het was hier om 00.00 weer helemaal open getrokken en we konden als vanouds van het vuurwerk van heel Wierden/Almelo en omstreken genieten aangezien we iets buitenaf zatenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef z80 het volgende:
De beste wensen en een goed Nieuwjaar gewenst.
3 dagen niet of nauwelijks online geweest van wegen de verkoop van vuurwerk.
wat zullen er een boel mensen gebaald hebben, voor een kapitaal aan vuurpeilen gekocht.
en dan om 00:00 dichte mist.
Hier niet hoor, alles was opgeklaard rond middernacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef z80 het volgende:
De beste wensen en een goed Nieuwjaar gewenst.
3 dagen niet of nauwelijks online geweest van wegen de verkoop van vuurwerk.
wat zullen er een boel mensen gebaald hebben, voor een kapitaal aan vuurpeilen gekocht.
en dan om 00:00 dichte mist.
yes dat was het zeker. in het kruidenbad begon mijn litteken enorm te prikken dus daar ben ik maar uit gegaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef z80 het volgende:
[..]
ik begrijp hieruit dat de sauna goed bevallen is.
nog last gehad van de verwondingen of werkte alles goed mee?
Hier wel 1 hele groene jip&janneke variantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Balen van de slechte organisatie FF.
Hier zijn er 12 flessen champagne gesneuveld, 1,5 pp
Tzaziki moet ik ook eens maken. Is ergquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Geen mist gezien hier hoor
En wat is dat kikkererwten pellen een rotklus zegTzaziki is wel al klaar en lekker
Ja, dat kwam na een minuut of 10quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hier was er een mistgordijn van de rook
Mijn ballen en pegels mogen blijven hangen tot driekoningen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Slappe hap hoor, nu al die kerstboom wegDie hummus is trouwens erg lekker, DE
Wij hadden al zo weinig, dat mag nog wel even blijven staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ballen en pegels mogen blijven hangen tot driekoningen.
Ah. De bank is al verdeeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zeker in mijn hoekje vind ik dat wel erg knus.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al?? Dat was vanaf menuut 1 al geregeld hoor..
Ik heb ook niet veel, de rest haal ik wel weg. Maar ze hangen zo mooi, met de lampjes erbij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hadden al zo weinig, dat mag nog wel even blijven staan![]()
En ik denk dat ik de kitsch lamppiramides gewoon de rest van de winter in de vensterbank laat tot we wellicht een vast lampje daar voor gekocht hebbenZeker in mijn hoekje vind ik dat wel erg knus.
typoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En het is natuurlijk mInuut 1 he, juf
Kleine wijziging. Het wordt een rode portsaus met tropettes de morts.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond: knolselderijpuree, gewokte spuitjes, reebiefstukjes met rode wijn trompettes de morts-saus.
Gaat het lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
lekker fris gedoucht. nu straks eens nog wat dingen aan de thesis doen. Eind volgende week final opleveren
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleine wijziging. Het wordt een rode portsaus met tropettes de morts.
Mise-en-place is klaar.
Jij ook! Je zag er leuk uit!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef Aure het volgende:
hoi
Ik wil iedereen hier een heel fijn, gezond en liefdevol 2011 wensen![]()
En ik wil iedereen bedanken voor alle hulp tijdens mijn studietwijfels & voor alle steun toen het zoontje van mijn vriendin ziek werd![]()
Dan nog even een fotootje van mn verkleedpartij van gisteravond: Klik
Meer advies in ruil voor meer foto's?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef Aure het volgende:
hoi
Ik wil iedereen hier een heel fijn, gezond en liefdevol 2011 wensen![]()
En ik wil iedereen bedanken voor alle hulp tijdens mijn studietwijfels & voor alle steun toen het zoontje van mijn vriendin ziek werd![]()
Haha heb alleen die foto gemaakt gisterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer advies in ruil voor meer foto's?![]()
Heel goed gedaan hoor Aure, heb veel respect dat je van studie bent geswitched
Toch had je niet de eerste, maar de tweede post van 2011.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
En zal dit de eerste post van 2011 zijn?
Waarschijnlijk niet.
Dat is dan wel weer balenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch had je niet de eerste, maar de tweede post van 2011.Dit was de eerste:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:13 schreef Vork het volgende:
Dat ziet er wel heel erg sociaal gemankeerd uit zeg, om precies op 00:00 te posten.
Het is nu vooral schaven aan het rapport. En heb gelukkig een paar tegenlezers voor de verhaallijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef Aure het volgende:
Wij hadden ook trek, dus even 2 vietn. kiploempia's gegeten van die grote aziatische toko in Bwijk, heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:33 schreef freecell het volgende:
After-nap
Voel me een stuk frisser.
En ik heb hónger! Niet normaal! Vandaag normaal gegeten, maar mijn lijf blijft maar roepen dat ik moet snacken?
Tegenlezersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
Het is nu vooral schaven aan het rapport. En heb gelukkig een paar tegenlezers voor de verhaallijn.
Yep, tegenlezersquote:
Klinkt als iets van Marten Toonder. 'Tom Poes en de tegenlezers. 'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, tegenlezers
mensen die niet betrokken waren bij het onderzoek. Zij kunnen de beste input geven over de rapportage en de opbouw.
Ik las "gegeten"quote:
One track mind?quote:
ja en met haar eigen jas! en ze vond het een leuk feest en lekker drukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
En je zusje, nog zonder krassen thuis gekomen?
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en met haar eigen jas! en ze vond het een leuk feest en lekker drukmaar ze stond ook aan de 'goeie' kant van de zaal.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Zo, aangekleed gaat uit, inclusief scheurschoenen.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ojaaa gelukkig nieuwjaar iedereen(vind het alleen zo afgezaagd....
)
Sinds wanneer is fructosewater gezond?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef freecell het volgende:
Wat een gezonde avatar Steer! Goed voornemen?
Was gister nog docu van op TV, dat sportscholen in januari goede zaken doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Hi.
Ik doe niet aan goede voornemens, maar compleet incidenteel ben ik lid geworden van de sportschool.
Beetje grof persen, zitten er ook nog vezels in!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is fructosewater gezond?Zit wel relatief veel vitamine C en andere antioxidanten in, dat wel.
Ik ga mijn abo opzeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was gister nog docu van op TV, dat sportscholen in januari goede zaken doen.
Zuurstof. Zo rond een concentratie van 20%.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje grof persen, zitten er ook nog vezels in!
Niks mis mee
Gezondheidsmanie tegenwoordigZijn er nog dingen die volgens iederéén gezond zijn?
Dat eet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zuurstof. Zo rond een concentratie van 20%.
Dat is wel even wennen, zo'n nieuwe identiteit. Ga je nu ook je naam veranderen in Afrodite?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
En vanwege de afgzaagdheid heb ik ook besloten een nieuwe avatar te nemen zo voor een nieuw begin in 2011
Nee, eerst een wolven icoon nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel even wennen, zo'n nieuwe identiteit. Ga je nu ook je naam veranderen in Afrodite?![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel even wennen, zo'n nieuwe identiteit. Ga je nu ook je naam veranderen in Afrodite?![]()
http://www.imdb.com/title/tt0936501/quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: RED is een heeeeeeeeeeeele toffe film
Hij ligt hier klaar om binnenkort bekeken te worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: RED is een heeeeeeeeeeeele toffe film
Het gaat meer om de ontzettend droge en flauwe humorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0936501/
Als je 'een man schiet een heel leger overhoop'-films leuk vindt, moet je Taken ook eens bekijken met Liam Neesson.
Dat is niet gezond, maar nodig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zuurstof. Zo rond een concentratie van 20%.
quote:
Glaasje VitaDay Light hier.quote:
Oeh, ik heb er nog 1 liggen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ook top!
Wel triples, wordt vroeg tukken
gezond geschmondt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets met 'gezond eten' en 'niet zo'
Best een lekker ding op het eind! Mooie mond vooralquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag eens verder gemailed met die vriend van me, echt bizar hoe het is om in een 'verkeerd' lichaam opgesloten te zitten. Op YouTube vind je ook een paar geslachtstransities terug:
Mascara en eyeliner zijn echt killer-attributen om je in één klap 'vrouwelijker' te laten lijken, trouwens.![]()
Plaatst wel dingen in perspectief trouwens, loop soms ook te klagen over m'n leventje maar dit is toch wel van een andere orde.
Yep. Hormonale veranderingen worden geïnduceerd door een hormonenkuur, dat je rondingen op de juiste plekken krijgt enzo. Maar lijkt me alsnog erg lastig, als je iemand ontmoet van na je transitie, en dan verliefd op elkaar wordt: hoi, ik was vroeger een kerel, wil je nog met me trouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Best een lekker ding op het eind! Mooie mond vooral
In het begin trouwens ook wel, maarveel en veel en véél te veel spier.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was gezellig! Heerlijk gegeten!
Bami, pandanrijst en foe jong hai. Buurman is kok geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]mooi, wat heb je gegeten?
ik wat chips, 2 toastjes, bliksoep en een beetje slaatje
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Krak heb je romantisch gegeten bij de buurman?
mmm ik krijg trek hierdoor! lekker zegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bami, pandanrijst en foe jong hai. Buurman is kok geweest.
Oh, dat lijkt me geen eten voor jou!
op een ouwe fiets.............. ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen.![]()
Het was bij de buren van mijn moeder. En hij is gepensioneerd.
Hm.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen.![]()
Het was bij de buren van mijn moeder. En hij is gepensioneerd.
... zonder zadel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op een ouwe fiets.............. ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmm ik krijg trek hierdoor! lekker zeg
heb ook niet echt genoeg gegeten, ga zo nog wat eten. maar heb alleen een zakje (of 2) noodles of een broodje..
Dat kan jij als broekie zonder gevaar vragen natuurlijk....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm.
Val je niet op oudere mannen.
Wat ik dus wilde zeggen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmm ik krijg trek hierdoor! lekker zeg
heb ook niet echt genoeg gegeten, ga zo nog wat eten. maar heb alleen een zakje (of 2) noodles of een broodje..
Ik ken een broodje aap verhaal van iemand in China die z'n instant noodles graag al dente at (dus nog een beetje knapperig). Hij at er 15 pakjes van op, en ging daarna zuipen met z'n vrienden. Door al het vocht zwelden de noodles zo erg op dat z'n maag leeggepompt moest worden in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ik dus wilde zeggen...
Krijg je niet snel weer honger als je noodles eet? Ik wel.
nee hoor, ik neem altijd 2 zakjes. 1 is echt te weinig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ik dus wilde zeggen...
Krijg je niet snel weer honger als je noodles eet? Ik wel.
noodles worden toch alleen dikker/zachter van heet water?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken een broodje aap verhaal van iemand in China die z'n instant noodles graag al dente at (dus nog een beetje knapperig). Hij at er 15 pakjes van op, en ging daarna zuipen met z'n vrienden. Door al het vocht zwelden de noodles zo erg op dat z'n maag leeggepompt moest worden in het ziekenhuis.
Koolhydraten hier komt Krakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke daarom oliebollen uit de oven haalt
Ondanks de spekkoek na het eten.
Laat eens een zakje noodles in koud water staan voor een nachtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
noodles worden toch alleen dikker/zachter van heet water?
15 pakjes... gatverdamme! wel knap!
Daar heb ik nog een anneke dote overquote:
al die moeite.. heet water 3 min en danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat eens een zakje noodles in koud water staan voor een nachtje
Zelfs rijst zwelt op deze manier op!
En nu speelt hij mee in ABBA de musical?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een anneke dote over
We kwamen ooit lang geleden aanrijden bij het huis van mijn broer, mijn neefje van toen een jaar of 5 kwam al "hallooooo' roepend aanfietsen op een klein fietsje.... maar hij fietste zo raar![]()
Bleek er geen zadel op te zitten![]()
Er schuilt geen wetenschapper in jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al die moeite.. heet water 3 min en dan![]()
Niks mis met koolhydraten.quote:
In mij wel een beetje. Paracetamol lost beter op in warm water. Para/codeine gaat sneller dan gewone.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Er schuilt geen wetenschapper in je
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Niks mis met koolhydraten.![]()
Alles met maten. (Ja, anders rijmt het niet.)
zeker niet! en zo ontzettend lekker! pasta, noodles, bami, koekjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niks mis met koolhydraten.![]()
Alles met maten. (Ja, anders rijmt het niet.)
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de hele middag/avond met een neefje van 4-5 weken in mn armen gezetenen hij heeft alleen maar geslapen
er waren 4 baby's en in feb en april komen er nog 2 bij
heb nu 2 adressen waar ik kan oppassen
Proefjes doen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In mij wel een beetje. Paracetamol lost beter op in warm water. Para/codeine gaat sneller dan gewone.
Ik kan me serieus niet voorstellen dat jij ooit in een labjas + bril dingen hebt lopen pipetteren in een labquote:
Empirisch en toch proefondervindelijk uitgevonden. (De kraan was per ongeluk nog warmquote:
Ik wel! De bril heb ik al. Alleen kleedt wit niet zo af.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstellen dat jij ooit in een labjas + bril dingen hebt lopen pipetteren in een lab
geen zusjes/broertjes met kindjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat had ik dan weer niet, schattige baby's......
de kleding kan ik me wel voorstellen bij DH, het werk nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstellen dat jij ooit in een labjas + bril dingen hebt lopen pipetteren in een lab
Nee, ik ben enig kind sinds mijn zus is overleden. En neven en nichten zie ik nooit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen zusjes/broertjes met kindjes?
dat is jammer Krakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik ben enig kind sinds mijn zus is overleden. En neven en nichten zie ik nooit.
Dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Zitten de film Red te kijken, best grappig
En dat zijn al van die dure yuppenwoningen daar. Die hoeven het niet persé te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef borisz het volgende:
1019 LH, woonde ik maar op het KNSM eiland. Daar valt de Kanjer van de postcodeloterij.
Waterpolovrouwen zijn over het algemeen niet van die bevallige wijffies toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
GoedeavondEindelijk kennis gemaakt met het waterpoloteam van een vriendin / ex-collega. Dat was een avondje veel vrouwen, vier mannen
Wel prettig uitzicht over het algemeen btw
Jawel hoor:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Waterpolovrouwen zijn over het algemeen niet van die bevallige wijffies toch?
Dit team bevat enkele exemplaren die er best mogen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waterpolovrouwen zijn over het algemeen niet van die bevallige wijffies toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |