Dan zit ik heftig te zoenen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je had nog ff drie minuten moeten wachten![]()
Maar niet met mijquote:
Ik ga met je mee doen. Althans...met de whiskyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
Edradour straight from the Cask 57 % ingeschonken.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga met je mee doen. Althans...met de whiskyEen Dalwhinnietje hier
Denk dat de mensheid tegen die tijd al uitgestorven is vanwege overbevolkingquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik ga even wat coquilles de pan in gooien.
Heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Mijn enige doelstelling in 2011 is mijn bachelor afronden
Het spreekt natuurlijk voor zich dat hetzelfde geldt voor jou en Mr. DE hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
Culliefjens!!! Dat t maar een goed jaar mag worden voor jullie allemaal. Met hopelijk veel lekkers, liefde, gezondheid , vriendschap en geluk.
Ik blijf niet bezig hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Een heel erg gelukkig 2011 toegewenst aan iedereen hier!
Idem voor jou en je mannetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
Culliefjens!!! Dat t maar een goed jaar mag worden voor jullie allemaal. Met hopelijk veel lekkers, liefde, gezondheid , vriendschap en geluk.
Lieve iSasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Een heel erg gelukkig 2011 toegewenst aan iedereen hier!
Gaan we filosofisch worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
Best raar, nooit staan wij stil bij een overgang van tijd behalve tussen jaren. Geen seizoensovergangen (behalve in de winter, dan rijden de treinen ineens niet meer), niet tussen dagen. Ach ja...
Hey grappig, die gedachte heb ik ook al jarenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
Best raar, nooit staan wij stil bij een overgang van tijd behalve tussen jaren. Geen seizoensovergangen (behalve in de winter, dan rijden de treinen ineens niet meer), niet tussen dagen. Ach ja...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik heb tenslotte nog even een paar grote zoetwatergarnalen met knoflook en cayennepeper de pan in gegooid.
Tot zover wat vreten van de buit van de Oosterse Super.
Nu weer gewoon over op ander snaaiwerk.
ff kijken of je pc wel het 5.1 ondersteundquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerste klusjes voor 2011 zijn uitgevoerdMijn stereo is weer aangesloten op mijn PC. Helaas lijkt een luidspreker overleden
Ik krijg mono-geluid. En mijn telefoon is netjes overgezet naar IP-telefonie
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff kijken of je pc wel het 5.1 ondersteund
Eh ben je er klaar voor?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Bloes, had je je streefgewicht nog gehaald?
Ik sta op 64.8 kg. Toen ik half mei begon met afvallen woog ik zo'n 76.5 en wilde ik op 1 januari 2011 62 kg wegen, dat komt dus aardig in de buurt, 11.7 kg eraf in iets meer dan 7 maanden
BMI voor het eerst sinds VWO ook weer op 'gezond'![]()
Goed werk, manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Bloes, had je je streefgewicht nog gehaald?
Ik sta op 64.8 kg. Toen ik half mei begon met afvallen woog ik zo'n 76.5 en wilde ik op 1 januari 2011 62 kg wegen, dat komt dus aardig in de buurt, 11.7 kg eraf in iets meer dan 7 maanden
BMI voor het eerst sinds VWO ook weer op 'gezond'![]()
+3 op min heelveel is niks hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ben je er klaar voor?
Ben sinds sept. +3
Maar ben blei voor jei![]()
En als de portomonnee iets minder centen heeft, eet je net zo lekker maar iets minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
Bij mij is er sinds september 4 af.
Maar dat is volkomen onbelangrijk. Ik blijf gewoon snaaien en lekker eten zolang de portemonnee nog een paar centen heeft.
En DH ook een goed 2011!
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Goed voor de portemonnee en voor de lijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:29 schreef PdeHoog het volgende:
En als de portomonnee iets minder centen heeft, eet je net zo lekker maar iets minder
Welterusten watje!quote:
Het zal niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:04 schreef Den_Haag het volgende:
Zit hier gewoon in een huis vol vrouwen!
zeker weten meeeeeggaaaadruk daar! leuk hoor! ik had de skihut on tour hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een slechte organisatie inderdaad. Blij dat het met jou goed gaat!
Ik ben al naar zoveel feesten geweest, maar zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig. Vanavond was het ook weer leuk en vol is vol gelukkig (wat helemaal niet zo vol was).
Trouwens, ik ben ook nog in de skihut geweest vanavond, jaja.Dat dat ooit nog mocht gebeuren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker weten meeeeeggaaaadruk daar! leuk hoor! ik had de skihut on tour hier
Dat zeg ik nu wel, maar ik was in Hoek van Holland op het beruchte strandfeest, bedenk ik me net.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef rijsttafel het volgende:
maar zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig.
Moggequote:Op zaterdag 1 januari 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Ochtendploeg meldt
Gelukkig nieuwjaar!
Wat een grappenmakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:26 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vanaf 9u niet meer geslapen. Er was hier een gek die om 4u, 5u, 6u en 8u weer moest knallen. Hele straat is rood, dat viel begin deze nacht nog wel mee.
Ja verder was het leuk, rustig maar gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat een grappenmakerflikken ze hier ook vaak, gelukkig nu niet meegemaakt.
Verder leuk gehad?
Komt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb mijn gewichtsdoelstelling dus mooi niet gehaald
Balen
Ah well... die 800 gram werken we de komende week wel weg
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
Komt goed. Iedere dag een uurtje extra lopen en het is eraf
.
Ah nu heb je weer een heel jaar om te proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb mijn gewichtsdoelstelling dus mooi niet gehaald
Balen
Ah well... die 800 gram werken we de komende week wel weg
Yesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah nu heb je weer een heel jaar om te proberen![]()
![]()
Mogguh DEquote:
Balen van de slechte organisatie FF.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:06 schreef FutureFairytale het volgende:
oja mijn drank van vnv: 1 thee, 2 jus d'orange en 2 water
En DH, ik hou van je want je bent de enige man waar ik het bed ooit mee heb gedeeld waar ik nog steeds dol op ben op een vriendschappelijke manierquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En DH, ik hou van je want je bent de enige man waar ik het bed ooit mee heb gedeeld waar ik nog steeds dol op ben op een vriendschappelijke manier
Erwtensoep is het plan geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
En wat schaft jullie pot vanavond of zitten jullie allemaal nog bomvol na de kerst/oud en nieuwbachanalen?
ah ja tuurlijk! gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Erwtensoep is het plan geloof ikSamen met salades, dipjes en tapenades. Verjaardag van een vriendin iig
je gaat helemaal over op facebook?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb net in het kader van de grote schoonmaak fijn mijn Hyves-profiel opgedoekt
Ja. Was ik al. Ik kom nog zelden op Hyves. Alleen als mensen me daar gaan lopen respectenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je gaat helemaal over op facebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |