Hoe romantisch!quote:
Ik sta er wel in, en vandaag waarschijnlijk weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:34 schreef Yuki het volgende:
Ik sta niet in de top100
Oh wacht, ik heb gewerkt
Mijn PR ligt daar nog wel bovenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sta er wel in, en vandaag waarschijnlijk weer.
Val namelijk mijn PR van 249 aan en ben hard op weg om daar flink overheen te gaan
Ja, ik ben nooit echt een veel poster geweest, vandaar ook mijn gemiddelde van ca 24/25. afgelopen jaar zit ik op 50 per dag. Maar dat kwam vooral door het begin van het jaar waar ik erg weinig postte. De laatste maanden zat ik wel aan de60-70 per dag.quote:
Lief hoor Bosjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:43 schreef Bos81 het volgende:
En dat jij er dus boven zit begrijp ik dus wel. Jij postte op een gegeven moment wel erg veel op een dag. wat op zich niet erg is.
Dat maakt toch niet uit. Je had het ook erg zwaar volgens mij en fokken was gewoon even een uitlaat klep. Niks mis mee, schijt aan de mensen die je toen een non-lifer noemdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief hoor Bosje
Ik had gewoon niet echt een leven toen
Huppel, dat je snel een eigen nestje kan vinden en dit rotjaar snel vergeetquote:
Ik noem mezelf een non-lifer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Je had het ook erg zwaar volgens mij en fokken was gewoon even een uitlaat klep. Niks mis mee, schijt aan de mensen die je toen een non-lifer noemde
Ja okee, maar er zullen vast mensen zijn geweest die iets dachten van die Yuki.. wat een ahum.. Terwijl dat niet waar is en jij gewoon een hartstikke lieve en goede meid bent.quote:
Je bent lief Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar er zullen vast mensen zijn geweest die iets dachten van die Yuki.. wat een ahum.. Terwijl dat niet waar is en jij gewoon een hartstikke lieve en goede meid bent.
Ja, niet aardig zijn zit gewoon niet in me, zonder te overdrijven. Ik hoop echt dat we elkaar een keer irl zullen zien, wanneer dan ook. Je lijkt me gewoon een erg tof persoon.quote:
quote:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er zijn mensen hier die dat nog steeds denken. Maar die denken maar lekker
Niet eens zo, meer vanwege ex enzol...quote:
Sorry dat ik zo stil benquote:
AI dat is kutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eens zo, meer vanwege ex enzol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |