I started 2011 with a huge smile on my facequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
OoK van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
Jij ook Zeusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
E_K niet in de buurt?quote:
quote:
Ik nog veul langerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E_K niet in de buurt?
Ik moet nog 8u wachten
Ja maar jij kan je uitleven op Yukiquote:
klottequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Dat is waar, maar toch...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klottet is og geen sure bet voor me;
mi o+
Maar toch wat?quote:
Ja, same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
ik voel met je mee, ik zal mn frustratie delen als t niet zo isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
Babe!!!quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!!
Gelukkig nieuwjaar en dikke kus enz
Groot gelijk!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde
Ik heb niemand iets gestuurd ik heb gelezen en tel terug in zak gestoken
Bon apetit babequote:
Zie je dat nu pasquote:
quote:
Cheers matequote:
Hoe doe je die tag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook een tag aangevraagd, hoop dat dat nog lukt
Aanvragen in dat kleurtjestopic en hopen dat je hem krijgtquote:
Ik en anders MissB ook vast welquote:
Ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en anders MissB ook vast wel
Ik ook al dagen zelfsquote:
Nee normaal ben ik helemaal niet knuffeligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Al weken.
Al maanden.
Mijn hele leven
Mja..
Slaap lekker huppeltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee normaal ben ik helemaal niet knuffelig![]()
Maar mn peuk is op, ik ga plat
Nog meer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Al weken.
Al maanden.
Mijn hele leven
Mja..
Geef jij die mooie vrouw naast je even een superdikke knuffel van me?quote:
I willquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef jij die mooie vrouw naast je even een superdikke knuffel van me?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en anders MissB ook vast wel
Beterschapquote:
Slaap lekker huppeltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik doe stiekem toch nog een peukie
Veel plezier, snuitjelief!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
WINTERBERGGGGGGGGGGGDaag popjes!
Zo lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Ik wil een maand op vakantie met mijn Peuter. Iemand een leuk idee?
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.quote:
Lekker in bad (je had toch een bad?) ?quote:
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
True!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog. Over een jaar gaat hij naar school, dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties.
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |