Je stopt met dit account, of..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Boudibou het volgende:
Het Bou-tijdperk is bijna over. Een dankwoord richting jullie, jullie waren leuke mensen om mee te lachen, maar ook om mee te twisten. Het was kort, maar krachtig, net als dit.
Iedereen een fijne jaarwisseling en tot een volgende keer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee..................!!!!!!! Ik hoef voorlopig geen kleine erbij...ben ik veels te jong voor met mijn 24 jaartjesHeb nog veel te veel te stappen, te leren, te werken en en een groot deel van mijn overgeslagen jeugd in te halen eer ik aan de kleintjes wil beginnen.
Dan trek ik die woorden weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven![]()
daar ga ik gewoon voor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan trek ik die woorden weer in
Maar hoe dan ook, 2011, voor jou het jaar van jezelf leven
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar ga ik gewoon voor.
Maar februari wordt in ieder geval de beste februari maand van mijn leven
Precies, ik kijk wel rond mijn 30e hoe de situatie is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En januari kom je dan wel door omdat je dat vooruitzicht hebt.
Overigens ben ik 27, woon dan niet bij mijn ma, maar ik hoef ook nog geen kinderen, zit zo op zich prima
veel plezier alvast. Ik ga straks ff bij de deur staan en daarna op rtl5 naar het vuurwerk uit rotjeknor, mijn woonplaats kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
alvast allemaal n gelukkig nieuwjaarwij gaan naar het grote vuurwerk kijken
Tot ziensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef cafpow het volgende:
Jij ook bos! En voor iedereen die dit later nog leest. Ik ben nu weg
Slaap lekker Joequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:40 schreef JoeBravo het volgende:
De beste wensen voor iedereen hier
En nu ga ik het voorbeeld van m'n ventje volgen:
*springt*quote:
*duikt weg maar m'n reflexen worden niet beter van de wijn*quote:
rare vanond...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |