Skinny is gewoon in de mode. waait vanzelf weer overquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Heb een Levi's 514 (slim straight) laten overvliegen en hij zit erg lekker. Echter vind ik de jeans als ik om me heen kijk echt niet 'slim' vergeleken met wat ik andere mannen zie dragen. Is het misschien zo, dat ze in Amerika de broeken normaal wat baggier dragen, zodat bijv. een 501 daar juist als normaal wordt gezien, terwijl wij hier in Europa dat momenteel al richting baggy vinden neigen?
Beetje het Obama Jeans syndroom:
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=obama+jeans
Die winkel mijd ik voorlopig even als ik amsterdam ben...anders doe ik zomaar "rare" aankopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer als ik weer in Amsterdam ben maar even langs gaan. Ben nog nooit in de winkel geweest en zag 2 leuke Momo's ER007 waar mn oog een beetje op gevallen is. Wil de denim wel even irl aanschouwen en voelen etc etc
Je geeft teveel geld uit bedoel je? Kijkend naar de foto's van M1stral lijkt een momo me wel wat. Anders misschien een keer een ALD proberen of iets dergelijks. Nu twijfel ik of ik een APC voor 'erbij' moet kopen wat dan zonde kan zijn als ik het te weinig ga dragen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Skinny is gewoon in de mode. waait vanzelf weer over
[..]
Die winkel mijd ik voorlopig even als ik amsterdam ben...anders doe ik zomaar "rare" aankopen
Nou idd. *Alle* vrouwen hebben tegenwoordig van die stretch skinny legging dingen met jeansprint aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Skinny is gewoon in de mode. waait vanzelf weer over
Mag van mij nog wel even in de mode blijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou idd. *Alle* vrouwen hebben tegenwoordig van die stretch skinny legging dingen met jeansprint aan.
Ja veel te veel de laatste tijd..quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je geeft teveel geld uit bedoel je? Kijkend naar de foto's van M1stral lijkt een momo me wel wat. Anders misschien een keer een ALD proberen of iets dergelijks. Nu twijfel ik of ik een APC voor 'erbij' moet kopen wat dan zonde kan zijn als ik het te weinig ga dragen.
Ben je een vrouw dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou idd. *Alle* vrouwen hebben tegenwoordig van die stretch skinny legging dingen met jeansprint aan.
Ik heb 3 TF's, waarvan 2 dry's en 1 lichte pre wash, en die bevallen tot dusver prima.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Greebs het volgende:
Om dan maar in de slim/skinny sferen te blijven, lichte jeans gevonden die mij bevallen, toch weer bij Nudie uitgekomen: net http://shop.nudiejeans.co(...)t.asp?id=2042&rnum=2 besteldHopelijk zit de fit mij een beetje leuk, anders wordt het wel een gedoe met terugsturen of doorverkopen..
Ik was eerder ook beduidend meer 'buff' dan nu en toen was het überhaupt kut om een broek te kopen, maar tegenwoordig gaat het wel iig meer variatiemogelijkheden. (Al zijn m'n benen nog steeds niet dun ter info.)quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef BigSmurf het volgende:
Skinny's zijn aan mij niet besteed, heb door het waterpolo'en best wel gespierde bovenbenen en dat gaat niet goed samen met dat soort broeken. Plus dat ze me nog langer laten lijken dan dat ik al ben. Ik hou het lekker bij straight en hooguit slim jeans.
ER is Europe Label. Die broek die jij bedoeld heeft volgens mij dezelfde fit als de G007 van mij. Die kan je voor 280 (incl. shipping) bestellen bij Nordic Denim House. Dan heb je wel Copper Label. One Wash, 14.7 oz, mooie backpocket stitching en een ubergeile dikke lederen patch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer als ik weer in Amsterdam ben maar even langs gaan. Ben nog nooit in de winkel geweest en zag 2 leuke Momo's ER007 waar mn oog een beetje op gevallen is. Wil de denim wel even irl aanschouwen en voelen etc etc
Ik neem aan dat je die mooie donkerblauwe bedoeld? Staat bij TDN voor 280 op de site. Staat dat het een tight fit straight is, maar zo 'tight' ziet ie er niet uit. Weet je hier meer van af?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
ER is Europe Label. Die broek die jij bedoeld heeft volgens mij dezelfde fit als de G007 van mij. Die kan je voor 280 (incl. shipping) bestellen bij Nordic Denim House. Dan heb je wel Copper Label. One Wash, 14.7 oz, mooie backpocket stitching en een ubergeile dikke lederen patch.
Tight Straight is inderdaad wel wat strakker als de Slim Straight. Dit is vooral te merken in het topblock en de thigh area. Ook heeft de G007 een lagere rise (a la de 0705, waar de hele fit overigens op gebaseerd is, het strakste model dat Momotaro aanbied)quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die mooie donkerblauwe bedoeld? Staat bij TDN voor 280 op de site. Staat dat het een tight fit straight is, maar zo 'tight' ziet ie er niet uit. Weet je hier meer van af?
Klinkt als een tight fit indeed. Vind de 003 ook een mooie fit hebben, dus die ga ik ook even checken. True to size hanteren is een goede tip iig. Ga binnenkort gewoon naar Amsterdam en kijk wel even rond. Ben bang dat de 007 te strak bij de thighs wordt afgaand op jouw reactie, maar ik zie het wel. Heb immers ook de TF van Nudie die prima zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tight Straight is inderdaad wel wat strakker als de Slim Straight. Dit is vooral te merken in het topblock en de thigh area. Ook heeft de G007 een lagere rise (a la de 0705, waar de hele fit overigens op gebaseerd is, het strakste model dat Momotaro aanbied)
Ik heb overigens een 0201 in maatje 29 en heb op de one wash gedownsized (28). Met het oog dat deze nog zou stretchen, al is het minimaal want Momo denim is tight weave en rekt dus niet zo makkelijk op.
Ikzelf denk dat Momotaro andere meetmethoden gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |