deze komen van apc.frquote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef JulianoMM het volgende:
[ afbeelding ]
APC toch? Is deze nog te koop zo ja waar? (Winkels : omgeving Amsterdam / Internet ook goed.)
Nope, gewoon van Nederlandsche bodem. Tenue de Nimes. Ik heb hem gepast in plaats van meten en uiteindelijk toch nog op de gok kopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef T_Fuff het volgende:
Die vintage label trekt me wel man, nog even sparen, goed meten en kopen. Gekocht bij blueingreen? Douanekosten?
Nice die kleurenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef M1stral het volgende:
Haha, nou tegen de tijd dat mijn Momo gaat stinken geef ik hem gewoon een soak met wat wasmiddel erbij. Vriezer en dat soort capriolen gaat mij toch echt te ver.
Hier trouwens de fit van mijn Momo na 3 maandjes. Pictures met flash.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de ass shot. Camera was niet gemakkelijk vast te houden zo achter je rug en een goede spiegel hier in huis is niet aanwezig.
beide 40 cm.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
Meet eens een broek op die ongeveer net zo hoog zit?
De waist dan ?
Een woord, anti fit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef fespo het volgende:
[..]
beide 40 cm.
de kont maakt hem alleen te groot
als ik hurk en weer opsta krijg ik een uitstekende kont :wtf:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef fespo het volgende:
zal ik trouwens 1 of 2 maten kleiner gaan voor de levi's.
de waist heeft een kleine ruimte maar bij de achterzakken zit erg veel ruimte.
Ik zou zeggen gebaseerd op je measurments 2 naar beneden..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef fespo het volgende:
[..]
beide 40 cm.
de kont maakt hem alleen te groot
als ik hurk en weer opsta krijg ik een uitstekende kont :wtf:
Gewoon passend. De SJDJ was wel veel uitgelopen en zat toen baggy. Na de eerste wassing zat die passend. De SJODEE zit op zich wel goed en het denim is verkleurd en is heel soepel geworden maar draag em nooit meer omdat ik er flauw van ben en voorkeur geef aan de TFDS en AJDRS.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe zit de Slim Jim bij jou Don?
Ik zat ook een beetje te kijken, maar had gehoopt dat er een leuke denim winkel zat waar ik niet van af wist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef bokkepoot het volgende:
Op sufu stond deze guide http://maps.google.nl/map(...)b81e46f713&z=14&om=1
Zie er alleen niet echt denim shops tussen staan.
Ik heb net wel 2 winkels gevonden maar die zagen er erg rode-winkel achtig uit...
Zo, die beginnen er goed uit te zien zeg. History betreffende soaks/washes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef Eirick het volgende:
Skulls na een maandje of 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens mn ROY aantrekken, die ligt echt te verwaarlozen.
2 soaks. Eentje koud, eentje warm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo, die beginnen er goed uit te zien zeg. History betreffende soaks/washes?
Wanneer heb je voor het laatst gesoakt? Of tweemaal direct in het begin om alle krimp eruit te krijgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Eirick het volgende:
[..]
2 soaks. Eentje koud, eentje warm.
Heeft btw geen last van loskomende stiksels oid.
Eenmaal de 'initial' soak, en na nieuwjaar (hij was zo ranzig) dat ik hem voor de tweede keer gesoakt heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gesoakt? Of tweemaal direct in het begin om alle krimp eruit te krijgen?
Cool! Evo pics?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF beginnen nu ook langzaam alweer te faden.
Ja, die Copper Label ligt in de kast inderdaad, netjes verpakt overigens. Ik dacht eigenlijk dat ik wel een rotation kon beginnen, in de gedachte dat het allemaal wat langer zou duren. Maar die 0201 loopt nu zo lekker dat ik me daarop voorlopig even op focus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hehe, dat zou wel een goede regel zijn ja.
M1stral, ligt die Copper label van nu gewoon al een maand in de kast, of wat?
Haha, en dan opsturen en inruilen voor een 32quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef M1stral het volgende:
Je wou hem toch niet komen jatten he, als ik slaap?
Dat is mooi kut, maar goeie denimquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
Wel irritant, vanmiddag gestruikeld op de stationstrap, broek zie je niks aan, alleen m'n knie lag open, dus nu zit er aan de binnenkant van m'n broek allemaal opgedroogd bloed.
Jup, de kwaliteit is echt prima, niks te zien en op m'n knie zit toch een flinke schaafwond. Zal morgenmiddag eens kijken of ik het eruit kan kijken, gewoon eraf/eruit proberen te wrijven met een washandje en koud water dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, maar goeie denim
Ik maakte laatst een schuiver met de fiets, enige zichtbare schaafplek zit op de coinpocket of all places, en een kleintje op de knie.
Sowieso wel een leuke winkel met een paar onbekende merken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.tenuedenimes.com/shop/category/men/denim-pants/
Up and running, dat had ik even gemist.
Eerstvolgende keer als ik weer in Amsterdam ben maar even langs gaan. Ben nog nooit in de winkel geweest en zag 2 leuke Momo's ER007 waar mn oog een beetje op gevallen is. Wil de denim wel even irl aanschouwen en voelen etc etcquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sowieso wel een leuke winkel met een paar onbekende merken.
Zoals Momotaro, Mister Freedom , Raleigh Denim ,Real Japan Blues Triple Works
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |