2 soaks. Eentje koud, eentje warm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo, die beginnen er goed uit te zien zeg. History betreffende soaks/washes?
Wanneer heb je voor het laatst gesoakt? Of tweemaal direct in het begin om alle krimp eruit te krijgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Eirick het volgende:
[..]
2 soaks. Eentje koud, eentje warm.
Heeft btw geen last van loskomende stiksels oid.
Eenmaal de 'initial' soak, en na nieuwjaar (hij was zo ranzig) dat ik hem voor de tweede keer gesoakt heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gesoakt? Of tweemaal direct in het begin om alle krimp eruit te krijgen?
Cool! Evo pics?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF beginnen nu ook langzaam alweer te faden.
Ja, die Copper Label ligt in de kast inderdaad, netjes verpakt overigens. Ik dacht eigenlijk dat ik wel een rotation kon beginnen, in de gedachte dat het allemaal wat langer zou duren. Maar die 0201 loopt nu zo lekker dat ik me daarop voorlopig even op focus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hehe, dat zou wel een goede regel zijn ja.
M1stral, ligt die Copper label van nu gewoon al een maand in de kast, of wat?
Haha, en dan opsturen en inruilen voor een 32quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef M1stral het volgende:
Je wou hem toch niet komen jatten he, als ik slaap?
Dat is mooi kut, maar goeie denimquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
Wel irritant, vanmiddag gestruikeld op de stationstrap, broek zie je niks aan, alleen m'n knie lag open, dus nu zit er aan de binnenkant van m'n broek allemaal opgedroogd bloed.
Jup, de kwaliteit is echt prima, niks te zien en op m'n knie zit toch een flinke schaafwond. Zal morgenmiddag eens kijken of ik het eruit kan kijken, gewoon eraf/eruit proberen te wrijven met een washandje en koud water dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, maar goeie denim
Ik maakte laatst een schuiver met de fiets, enige zichtbare schaafplek zit op de coinpocket of all places, en een kleintje op de knie.
Sowieso wel een leuke winkel met een paar onbekende merken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.tenuedenimes.com/shop/category/men/denim-pants/
Up and running, dat had ik even gemist.
Eerstvolgende keer als ik weer in Amsterdam ben maar even langs gaan. Ben nog nooit in de winkel geweest en zag 2 leuke Momo's ER007 waar mn oog een beetje op gevallen is. Wil de denim wel even irl aanschouwen en voelen etc etcquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sowieso wel een leuke winkel met een paar onbekende merken.
Zoals Momotaro, Mister Freedom , Raleigh Denim ,Real Japan Blues Triple Works
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |