deze komen van apc.frquote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef JulianoMM het volgende:
[ afbeelding ]
APC toch? Is deze nog te koop zo ja waar? (Winkels : omgeving Amsterdam / Internet ook goed.)
Nope, gewoon van Nederlandsche bodem. Tenue de Nimes. Ik heb hem gepast in plaats van meten en uiteindelijk toch nog op de gok kopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef T_Fuff het volgende:
Die vintage label trekt me wel man, nog even sparen, goed meten en kopen. Gekocht bij blueingreen? Douanekosten?
Nice die kleurenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef M1stral het volgende:
Haha, nou tegen de tijd dat mijn Momo gaat stinken geef ik hem gewoon een soak met wat wasmiddel erbij. Vriezer en dat soort capriolen gaat mij toch echt te ver.
Hier trouwens de fit van mijn Momo na 3 maandjes. Pictures met flash.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de ass shot. Camera was niet gemakkelijk vast te houden zo achter je rug en een goede spiegel hier in huis is niet aanwezig.
beide 40 cm.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
Meet eens een broek op die ongeveer net zo hoog zit?
De waist dan ?
Een woord, anti fit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef fespo het volgende:
[..]
beide 40 cm.
de kont maakt hem alleen te groot
als ik hurk en weer opsta krijg ik een uitstekende kont :wtf:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef fespo het volgende:
zal ik trouwens 1 of 2 maten kleiner gaan voor de levi's.
de waist heeft een kleine ruimte maar bij de achterzakken zit erg veel ruimte.
Ik zou zeggen gebaseerd op je measurments 2 naar beneden..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef fespo het volgende:
[..]
beide 40 cm.
de kont maakt hem alleen te groot
als ik hurk en weer opsta krijg ik een uitstekende kont :wtf:
Gewoon passend. De SJDJ was wel veel uitgelopen en zat toen baggy. Na de eerste wassing zat die passend. De SJODEE zit op zich wel goed en het denim is verkleurd en is heel soepel geworden maar draag em nooit meer omdat ik er flauw van ben en voorkeur geef aan de TFDS en AJDRS.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe zit de Slim Jim bij jou Don?
Ik zat ook een beetje te kijken, maar had gehoopt dat er een leuke denim winkel zat waar ik niet van af wist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef bokkepoot het volgende:
Op sufu stond deze guide http://maps.google.nl/map(...)b81e46f713&z=14&om=1
Zie er alleen niet echt denim shops tussen staan.
Ik heb net wel 2 winkels gevonden maar die zagen er erg rode-winkel achtig uit...
Zo, die beginnen er goed uit te zien zeg. History betreffende soaks/washes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef Eirick het volgende:
Skulls na een maandje of 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens mn ROY aantrekken, die ligt echt te verwaarlozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |