abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91757637
Yes, kan ik eindelijk zeggen dat het niet vies is _O_

En iedereen maar zeggen dat het vies is, sukkels.

:')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_91760240
Er staat als goed is wel iets over de geurtjes...
  zondag 23 januari 2011 @ 18:52:58 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91760658
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef vault_tec het volgende:
Als je zelf zorgt dat je goed schoon bent, met andere woorden dagelijks doucht en dergelijke, lijkt het mij dat een broek ook niet heel erg vies kan worden, bacteriegewijs.

Maargoed, of het nou vies is of niet... Het is toch onderdeel van het break in proces. Anders kan je net zo goed een mooie prewash kopen en laten die nu net niet in grote getalen bestaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_91764319
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef vault_tec het volgende:
In de vreezaah!
  zondag 23 januari 2011 @ 20:37:13 #131
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91766321
Haha, nou tegen de tijd dat mijn Momo gaat stinken geef ik hem gewoon een soak met wat wasmiddel erbij. Vriezer en dat soort capriolen gaat mij toch echt te ver.

Hier trouwens de fit van mijn Momo na 3 maandjes. Pictures met flash.

Sorry voor de ass shot. Camera was niet gemakkelijk vast te houden zo achter je rug en een goede spiegel hier in huis is niet aanwezig.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_91766517
Die whiskers zien er altijd zo tof met dat electric blue.
Combs gaan ook al goed zo te zien

Echt retegeile broek, die cuff doet het 'em
pi_91767541
Nou kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hier mijn pics, na een volle 4 maand dragen.

Love the blue :D
Ook met flits

edit: best kut foto's maken als je niks hebt om hem op te zetten, zulke lange armen heb ik nou ook weer niet :')
  zondag 23 januari 2011 @ 20:56:33 #134
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91767825
Zo, dat blauw springt er bij jou al goed uit zeg. Heb je de broek al eens gesoakt of iets?

Ben benieuwd of ik ook al zoveel kan laten zien over een maandje, zou leuk zijn. In goed natuurlijk licht zullen ze er wel prachtig uitzien. Althans, op mijn Momo is dan ook voldoende te zien.
Blog
pi_91770287
Ja ik heb niet gesoakt, maar stuk of 5/6 door zware regen gefietst (ong 10-15 minuten met echt een doorweekte broek :o

Ik denk dat ik m'n royston ga soaken als die gefixed is (kruis gescheurd). Ben bang dat deze te licht wordt, zeker omdat dit eigenlijk mijn enige broek is die ik draag ( :') )
  zondag 23 januari 2011 @ 21:33:31 #136
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91771080
Je broek word niet zomaar te licht hoor. Als je hem gewoon onderdompeld en zorgt dat die op een plek onder water blijft liggen met behulp van wat zware hulpmiddelen en je hem er na een kleine 30 minuten weer uithaald, verlies je weinig tot geen indigo. Het is wel goed voor de katoenvezels en dergelijke.

Ik soak of was over 3 maanden, afhankelijk van de vorderingen. Al moet ik zeggen dat het gestaag gaat, valt me allemaal niet tegen.

Ik heb nog niet het geluk gehad een zware regenbui op mijn kop te krijgen. Komt het contrast van een broek altijd wel ten goede vind ik.
Blog
pi_91771468
Ja ik dacht aanvankelijk dat die regenbuien misschien teveel van het goede waren. Maar uiteindelijk vind ik het resultaat prima, heeft voor wat extra vorderingen gezorgd.

Och ik was even vergeten dat het gewoon sanforized is, ik associeerde soaken gelijk met nat dragen vanwege het shrinken. Maar hij gaat amper shrinken. Misschien doe ik het dan alsnog, als het verder geen kwaad kan.

Buienradar in de gaten houden en dan gaan fietsen :')

Je momo's gaan goed, ik zou het over 3 maanden nog eens bekijken!
  zondag 23 januari 2011 @ 21:42:48 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91771921
True, ik bedoel... Een hoop moeilijk te faden jeans laten vrijwel niets zien na 3 maanden draagtijd. Mijn Somet's bijvoorbeeld heb ik echt moeten trashen en zijn in de eerste 6 maanden al 2 keer gesoakt, maar het resultaat was er best naar, gezien de reputatie van de jeans.

Ik blijf gewoon lekker doordragen en zie wel wat er van komt.

By the way, hoe donker was die ALD van jou toen ie net nieuw was?
Blog
pi_91772737
Ja daar heb je gelijk in, ik merk bij mijn ALD's dat vooral het verschil in dikte meer uitmaakt wat betreft het faden dan de fit (slim/straight/worker etc..)

Ik heb geen eigen pics, maar zo ziet hij eruit als je hem koopt:

en ik hoop mijn royston zo te krijgen:
  zondag 23 januari 2011 @ 21:57:46 #140
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91773115
Zo, dat is nogal een verschil met een paar Momo's... Althans, de Vintage lijn dan. Maar dat zie je zelf wel wanneer je er een aanschaft. Dat zogenaamde trademark van Rampuya, Deepest Indigo Blue, is bij eerste blik zowat zwart, zo donkerblauw is het. Dat stond me in het begin overigens best tegen, dat hij zo donker was... Maar gaandeweg leer je daarvan te gaan houden.
Blog
  zondag 23 januari 2011 @ 22:25:00 #141
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_91775207
Props voor de foto's.

Ik ga denk dit jaar een Artist denim broek halen.
Die goser heeft een stuk of 20 verschillende denims en daar kun je dan uit kiezen.
Of/en een Naked and Famous.Maar dat komt omdat die lui ook van die knettergekke dingen doen..
Zoals een glow-in-dark broek of een reverse-to-fade broek..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_91779163
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef M1stral het volgende:
Zo, dat is nogal een verschil met een paar Momo's... Althans, de Vintage lijn dan. Maar dat zie je zelf wel wanneer je er een aanschaft. Dat zogenaamde trademark van Rampuya, Deepest Indigo Blue, is bij eerste blik zowat zwart, zo donkerblauw is het. Dat stond me in het begin overigens best tegen, dat hij zo donker was... Maar gaandeweg leer je daarvan te gaan houden.
Dus die momo's zijn nog donkerder? Ik vond deze al redelijk donker, vergeleken met Edwins Red Selvage en denham vjs

Ik vind donker juist tof!

edit: @Bokkepoot: zoiets dus
  zondag 23 januari 2011 @ 23:32:13 #143
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91779289
Ja, ze zijn SUPER donker. Ik denk dat dit plaatje van de Japan Blue website wel aardig overeenkomt.

Blog
pi_91779360
Ja I see :D!

Bij elke broek van ALD krijg je een repair setje, met 3 knopen en een lap stof, is wel tof. Ik zal eens een foto maken als ik die lap over mijn broek heb, dat is de originele kleur (over een tijdje dan, contrast is dan groter)
Als in een vergelijkingsfoto
  zondag 23 januari 2011 @ 23:37:16 #145
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_91779535
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef T_Fuff het volgende:
Ja I see :D!

Bij elke broek van ALD krijg je een repair setje, met 3 knopen en een lap stof, is wel tof. Ik zal eens een foto maken als ik die lap over mijn broek heb, dat is de originele kleur (over een tijdje dan, contrast is dan groter)
Als in een vergelijkingsfoto
Donker he, haha.

Als je een Momo koopt (tenminste Vintage Label), krijg je er ook een sample bij zodat je kunt zien hoe de denim uiteindelijk word qua kleur en zachtheid. Ikzelf heb dat dingetje niet meer, maar was wel een nice touch. Heel zacht en ontzettend rijk van kleur.

Ik heb de hems van mijn Momo nog wel, van na de soak. Die kan ik tegen de tijd dat ik hem was ook wel gebruiken als referentie. Goede tip.
Blog
pi_91780015
Ja man!

Ja dat soort dingen vind ik ook wel leuk ja, heb alle stof nog dus kan van allemaal wel referentiepics maken, ook leuk voor de verzameling natuurlijk!

Die vintage label trekt me wel man, nog even sparen, goed meten en kopen. Gekocht bij blueingreen? Douanekosten?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:06:04 #147
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_91796789
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dus die momo's zijn nog donkerder? Ik vond deze al redelijk donker, vergeleken met Edwins Red Selvage en denham vjs

Ik vind donker juist tof!

edit: @Bokkepoot: [ afbeelding ] zoiets dus
Die ja..
Alleen is dat denim #1 daar is ie eerst mee begonnen..
Hij heeft nu 20 verschillende..
http://www.superfuture.co(...)php?t=224236&page=52

Daarvan vind ik # 6,7,13 en 14 het beste eruit zien...
Maar het is ook nog wachten omdat hij nu nog alleen een skinny cut heeft
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_91798524
ik #2 en #7 erg vet.

Ik hou het in de gaten, zien er erg tof uit!
pi_91799589

APC toch? Is deze nog te koop zo ja waar? (Winkels : omgeving Amsterdam / Internet ook goed.)
  maandag 24 januari 2011 @ 15:07:14 #150
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91799619
APC hebben we wel in Amsterdam jaa. Precinct 5 of 290Sqm
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')