abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90685912
Wegens overlijden van mijn DV5 laptop overbodig geworden.
Iets meer dan een jaar oud, lichte gebruikssporen maar werkt nog perfect.

Geen foto van mijn db beschikbaar vandaar even de reclamefoto. geen muis / tobo / laptop inbegrepen.

Features:
Ingebouwde 2.1 speakers (dus incl subwoofer)
6 additionele usb aansluitingen
aansluiting voor koptelefoon, microfoon en externe speakers
RJ45 netwerkaansluiting (gigabit)
VGA port
SPDIF port

Nieuwprijs was ¤150,-
Vraagprijs ¤50,-

Op te halen in 's-Hertogenbosch, 3 x per week pendel ik tussen Den Bosch en Amsterdam dus kan ook afgeleverd worden in tussengelegen steden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 18:40:23 #2
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_90686831
30 euri incl. verzenden geboden.

R.I.P. voor je laptop. ;(
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_90690104
Nee sorry, 30 incl is toch echt ernstig aan de lage kant... ding weegt bijna 6Kg (dus 8,60 om aangetekend te verzenden).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 20:37:36 #4
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_90690376
mwah.....aangetekend vind ik niet nodig. 36,75 (dus 30 ex) dan maar....
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_90704938
Nog steeds te weinig sorry, op marktplaats gingen ze weg voor ¤60 tot ¤80 euro en op eBay staan ze voor $75 gemiddeld...
pi_90824820
*kick*
pi_91015380
*KICK* met wat foto's

pi_91469701
Hij kan dicht, is inmiddels verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')