Tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Mensen, ik ga wat andere dingen doen (eten enzo). Voor vanavond een fijne jaarwisseling en alvast een fijn 2011
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Mensen, ik ga wat andere dingen doen (eten enzo). Voor vanavond een fijne jaarwisseling en alvast een fijn 2011
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Hetzelde voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk lijstje dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef peaceman het volgende:
47 Pink Floyd Another brick in the wall
46 Beatles Let it be
45 Billy Joel Piano man
44 Supertramp School
43 Rolling Stones Sympathy for the devil
42 Procol Harum A whiter shade of pale
41 Moody Blues Nights in white satin
40 Wim Sonneveld Het dorp
39 Eagles The last resort
38 Billy Joel Goodnight Saigon
Het werd een dag later gedraaid op radio 3 toen Pim Fortuyn was vermoord.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om Van Dik Hout mooi te vinden?
Er werd wel meer gedraaid, maar jij hebt het dus aan de moord gekoppeld?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het werd een dag later gedraaid op radio 3 toen Pim Fortuyn was vermoord.
Ik zat toen in de auto en het gaf bepaalt gvoel waar je stil van wordt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er werd wel meer gedraaid, maar jij hebt het dus aan de moord gekoppeld?
Hmmm ja, apart hoe dan een nummer bij je kan blijven. Had zelf niets met Fortuyn of z'n ideeën verder, maar kan wel begrijpen dat het blijft hangen. Ik heb ook nummers, maar dan meer in de privésfeerquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik zat toen in de auto en het gaf bepaalt gvoel waar je stil van wordt.
Vreselijk nummer. 'Vroeger was alles beter'... sentimenteel gebrabbel, bahquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:04 schreef Wilskracht het volgende:
Wim Sonneveld - Het dorp (1974) komt volgend uur op gestemd.
Soms geeft een nummer een bepaald gevoel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm ja, apart hoe dan een nummer bij je kan blijven. Had zelf niets met Fortuyn of z'n ideeën verder, maar kan wel begrijpen dat het blijft hangen. Ik heb ook nummers, maar dan meer in de privésfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |