'Leuke' vaderquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan mag hij waarschijnlijk niet.
Zet hem op 4chan, daar komen meestal weinig mensen en staat hij veilig om hem aan ons te laten zienquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn karaoke optreden is wel gefilmd, maar ligt ver verdiept ergens in de pc.
Bij ons is de radio de hele week aan geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb via de autoradio, de laptop en mijn iPhone geluisterd, maar de 'gewone' radio is niet aangeweest deze week. Dadelijk gaat ie dan toch aan, voor de katten
En aan de rest van de wereld. 4chan.. veilig... lolquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zet hem op 4chan, daar komen meestal weinig mensen en staat hij veiling om hem aan ons te laten zien
Ssssssstquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef Codiac het volgende:
[..]
En aan de rest van de wereld. 4chan.. veilig... lol
Don't think so. En Peace ligt even op de bank tv te kijken en leest nu niet mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zet hem op 4chan, daar komen meestal weinig mensen en staat hij veilig om hem aan ons te laten zien
Dat lijkt me duidelijk. Ik vroeg me wel af waarom je er mee getrouwd wasquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gescheiden ben.![]()
Tja... hij is in de loop der jaren nogal veranderd... laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Ik vroeg me wel af waarom je er mee getrouwd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |