Serieus?quote:
In ieder geval een leven zonder een papa die me iets verbiedtquote:
Net of jouw papaaaaa nooit bezorgd is geweest, en btw, mijn pa verbied mij niks. Maar om even on-topic te blijven: Wie gaat er nou nieuwjaar vieren op WoW?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:46 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
In ieder geval een leven zonder een papa die me iets verbiedt
Inderdaad, wat voor zielige, kansloze mensen zijn jullie wel niet? Zoek eens vrienden ofzo, wat een kneuzen bestaan er toch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:48 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Net of jouw papaaaaa nooit bezorgd is geweest, en btw, mijn pa verbied mij niks. Maar om even on-topic te blijven: Wie gaat er nou nieuwjaar vieren op WoW?
Lijkt me inderdaad de enige oplossing voor deze nietsnutten, denken jullie wel is na, hoe zielig jullie zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:53 schreef Boekenwurm het volgende:
Mocht het ooit zover komen ->
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Inderdaad, wat voor zielige, kansloze mensen zijn jullie wel niet? Zoek eens vrienden ofzo, wat een kneuzen bestaan er toch.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Inderdaad, wat voor zielige, kansloze mensen zijn jullie wel niet? Zoek eens vrienden ofzo, wat een kneuzen bestaan er toch.
Die pijlen worden gwn afgeschoten in de lucht mang!quote:
Niet haten, jochie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:13 schreef Gelebadeend het volgende:
Dat is echt zo kansloos, pleeg dan gewoon zelfmoord.
Hihi, Gelebadeend is zo kansloos dat hij niet eens vrienden heeft op WoWquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:13 schreef Gelebadeend het volgende:
Dat is echt zo kansloos, pleeg dan gewoon zelfmoord.
Is goed. Welken server?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:16 schreef Eclaire84 het volgende:
Misschien kunnen we ff snel een fokniewjaarsmeet in WoW organiseren. Gezellig samen naar het vuurwerk kijken
Haomarushquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:16 schreef Eclaire84 het volgende:
Misschien kunnen we ff snel een fokniewjaarsmeet in WoW organiseren. Gezellig samen naar het vuurwerk kijken
You decidequote:
Waarom ga je niet buiten vuurwerk kijken? Dat is toch veel gezelliger?quote:
Even gezellig waarschijnlijk...wel gevaarlijker. Binnen zit je veilig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet buiten vuurwerk kijken? Dat is toch veel gezelliger?
Met andere woorden, je bent bang voor vuurwerk? Of je stelt je erg aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Even gezellig waarschijnlijk...wel gevaarlijker. Binnen zit je veilig.
Die 2de, 3de optie is dat hij contactgestoord is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent bang voor vuurwerk? Of je stelt je erg aan.
Daar is mijn stalker weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Die 2de, 3de optie is dat hij contactgestoord is...
truely cancer patheticquote:
Theoretisch gesproken: Kerstmis uitvoeren op enen en nullen.quote:
Jij hebt verstand van programmacode. Dan ben je pas FUCKING zieligquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef shintek het volgende:
[..]
Theoretisch gesproken: Kerstmis uitvoeren op enen en nullen.
Je viert kerstmis op een spel wat bestaat uit plaatjes en plakken code,
Dan ben je echt FUCKING zielig
Moet je nagaan dat jij ervoor betaaltquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:05 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van programmacode. Dan ben je pas FUCKING zielig
Ok, dat zal ik nagaan. Momentje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:06 schreef shintek het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat jij ervoor betaalt
Hihi shintek is onzekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef shintek het volgende:
[..]
Theoretisch gesproken: Kerstmis uitvoeren op enen en nullen.
Je viert kerstmis op een spel wat bestaat uit plaatjes en plakken code,
Dan ben je echt FUCKING zielig
quote:
quote:Welkom in mijn fotoboek!
Maurizio | 19 jaar | Nederlander | Werkzaam bij een bekende supermarktketen op het station | Droogkloot | Muziekfreak | Bourgondiėr | Gadgetfreak | Chaotisch | Druk |
Jah?? Misschien dan daar proberen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:10 schreef netflanders het volgende:
Jezus. Wie viert er in Godsnaam nieuwjaar in WoW?![]()
![]()
Ik vier het in EVE-Online. Groot feest in Jita!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |