abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90916339
In Australië heeft een getrouwd koppel eens per vergissing een gigantisch bedrag gekregen. Het waren vele miljoenen. Ze zijn ermee naar het buitenland gevlucht, maar later gearresteerd.

Ik vraag me af af je het niet als een gift kunt beschouwen, maar ik vrees dat een rechter daar anders over zou denken.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:01:29 #52
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_90944228
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:47 schreef brandlex het volgende:
In Australië heeft een getrouwd koppel eens per vergissing een gigantisch bedrag gekregen. Het waren vele miljoenen. Ze zijn ermee naar het buitenland gevlucht, maar later gearresteerd.

Ik vraag me af af je het niet als een gift kunt beschouwen, maar ik vrees dat een rechter daar anders over zou denken.
In Nederland heeft een vrouw dit ook eens gedaan, belastingaangifte zo ingevuld dat ze enkele miljoenen kreeg.
Mevrouw heeft dit echter opgenomen en op een niet op te sporen plaats opgeslagen.

Mevrouw is opgepakt, is gegijzeld voor in totaal 2 jaar, en al haar bankrekeningen zijn bevroren, en veroordeeld tot terugbetaling.
De mogelijkheden zijn echter nu uitgeput, ze kan niet nog meer dagen in gijzeling (gevangenis) genomen worden dus ze kan van haar opgeslagen geld nu genieten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')