ik zit eigenlijk in een gevoelensstrijd van de ene kant heb ik zin om de profvoetballer uit te hangen in FIFA en om lekker op de bank te zitten en wat te gamen. Ook is het zo dat ik mezelf wil verbeteren in dat spel omdat ik nu vaak verlies van vrienden en zelfs mijn broertje. En misschien is het wel de laatste keer dit jaar dat ik nog kan FIFA'en. maar van de andere kant wil ik nog fokken en heb geen zin om de xbox helemaal aan te gaan sluiten wat weer als nadeel heeft dat ik dat een andere keer moet doen. En dat is dan misschien vanavond als er nog een vriend langskomt.quote:
Laat het hem dan aansluitenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk in een gevoelensstrijd van de ene kant heb ik zin om de profvoetballer uit te hangen in FIFA en om lekker op de bank te zitten en wat te gamen. Ook is het zo dat ik mezelf wil verbeteren in dat spel omdat ik nu vaak verlies van vrienden en zelfs mijn broertje. En misschien is het wel de laatste keer dit jaar dat ik nog kan FIFA'en. maar van de andere kant wil ik nog fokken en heb geen zin om de xbox helemaal aan te gaan sluiten wat weer als nadeel heeft dat ik dat een andere keer moet doen. En dat is dan misschien vanavond als er nog een vriend langskomt.
hij kan hem niet aansluitenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat het hem dan aansluiten
Volg je hart, laat de energiestromen vanuit je chakra je derde ogen binnen en kies wat goed voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk in een gevoelensstrijd van de ene kant heb ik zin om de profvoetballer uit te hangen in FIFA en om lekker op de bank te zitten en wat te gamen. Ook is het zo dat ik mezelf wil verbeteren in dat spel omdat ik nu vaak verlies van vrienden en zelfs mijn broertje. En misschien is het wel de laatste keer dit jaar dat ik nog kan FIFA'en. maar van de andere kant wil ik nog fokken en heb geen zin om de xbox helemaal aan te gaan sluiten wat weer als nadeel heeft dat ik dat een andere keer moet doen. En dat is dan misschien vanavond als er nog een vriend langskomt.
Jaaaaaaa ik las het!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte! :
[AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit!
Jaaaaa, ik stuiter helemaal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor je dat er nu leuk op gereageerd wordt
k probeer je alleen te helpen door tegenargumenten te vinden tegen die zeikerds die komen zeuren dat ze het niks vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik stuiter helemaal.En het voelt nu best wel als ons projectje.
Ik denk dat het er echt om gaat hangen, en dat de doorslag gaat geven of het het waard is dat het mensen trekt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
k probeer je alleen te helpen door tegenargumenten te vinden tegen die zeikerds die komen zeuren dat ze het niks vinden
Benny is poepen denk ik...quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef tdrone het volgende:
waar blijft benny??
als jullie nog een tegenargument nodig hebben... meestal ben ik wel goed in het bedenken van zon dingen
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef tdrone het volgende:
ik ben altijd lief dat weten jullie toch
Nu heb ik het redelijk opgelost, maar als er dalijk wat 'hardere' mensen komen klagen zou ik het erg waarderen als je helpt met argumenten bedenken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef tdrone het volgende:
waar blijft benny??
als jullie nog een tegenargument nodig hebben... meestal ben ik wel goed in het bedenken van zon dingen
Harder mensen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu heb ik het redelijk opgelost, maar als er dalijk wat 'hardere' mensen komen klagen zou ik het erg waarderen als je helpt met argumenten bedenken.
Dirkhquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als dirkh en Dagonet vanmiddag.
Nee dat zijn alleen verschillende subfora zoals MEN enzo...quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef Lutte het volgende:
Nu heeft hij zichzelf vastgeluld, want er is niks onder Hobbies waar het echt past.
aawh, met wat ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:47 schreef Lutte het volgende:
Ik heb die enthousiaste OUD-poster een PM gestuurd.
aawh wat ben je toch schattigquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of ze misschien wilde polsen in OUD.Ik heb netjes U gezegd hoor.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat ben je toch schattig
Beter een oldbie die enthousiast is dan een jonge zeikerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is wel een enorme oldbie zie ik nu.
Omdat ze dat nodig vinden...quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn er 6 centrale topics om je nagels te showen?
Lifestyle
Wat een wijsheid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beter een oldbie die enthousiast is dan een jonge zeikerd
Het zijn er tien, voor elk nageltje één.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn er 6 centrale topics om je nagels te showen?
Lifestyle
Misschien wordt ze wel actiever als dit speeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een wijsheid.
Maar iemand met zo'n laag userID zo'n PM sturen... Het is goed dat ik het pas erna zag.
Maar dat is dan ook een van de leukste mensen van FOK!.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
08gnoT is trouwens ook enthousiast en die is ook niet oud..
Ze is wel grappigquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een van de leukste mensen van FOK!.
Erg hè, hoe meer je ermee bezig bent...quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze is wel grappig
Ik hoop echt dat het er komt
Ja ik kreeg goddomme weer een FOK!droom hieroverquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Erg hè, hoe meer je ermee bezig bent...
Ik blijf toch maar thuisquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:17 schreef ElmoFan het volgende:
duss.... waar gaan jullie nieuwjaar vieren?
Gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik blijf ook gezellig bij mijn ouders thuis
Neuh, gewoon tv kijken en fokkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gezellignog wat leuks doen?
wij maar een klein beetje, ik ga zo gourmetten en daarna nog even FOK!kenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Neuh, gewoon tv kijken en fokkenWe hebben geen vuurwerk dit jaar
toen ik 17 was heb ik ook thuisgevierd geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij maar een klein beetje, ik ga zo gourmetten en daarna nog even FOK!ken
Ik was van plan weg te gaan, maar ben best wel moequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
toen ik 17 was heb ik ook thuisgevierd geloof ik
OMG, kkautist!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
toen ik 17 was heb ik ook thuisgevierd geloof ik
WoWquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
OMG, kkautist!!
Nee grapje, dat is de reactie van een gemiddeld fokker die in WoW Nieuwjaar gaat vieren
Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:32 schreef iBenny het volgende:
laatste dag om te stemmen voor de FOK!verkiezingen
Ja ik ga ook denk ik nog wat wijzigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:32 schreef iBenny het volgende:
laatste dag om te stemmen voor de FOK!verkiezingen
Tuurlijk wel! Ik moet alleen nog even finetunen.quote:
Mijn tekstquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het mooie van Brabant dat ben jij ja jij...
In dat geval.... eens!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoorde hem net ja! en ik vond het nodig om m te posten
Echt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... jij bent de baas vandaag
JEEEHquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
Weetje he... over 3 weken ben ik jarig
Fuckquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeeh, dat wil ik want ik kreeg geen kerstkaart van jou
Nu wil ik een extra leuke verjaardagskaart van jou, dan maak ik er een voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fuck![]()
![]()
Ik ben die hele kerstkaarten vergeten![]()
Okquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu wil ik een extra leuke verjaardagskaart van jou, dan maak ik er een voor jou
Das nog niks vergeleken met wat ik écht kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik heb je tekenskills gezien
Oehh dat moet ik een keer zienquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das nog niks vergeleken met wat ik écht kan
De beste was een leeg blaadjequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oehh dat moet ik een keer zien
Dat is ook creabeaTiedroonquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:51 schreef tdrone het volgende:
ik bent totaal niet goed met mijn handen
ga wel als mijn minor (dat is een deel van mijn opleiding dat je zelf mag inrichten) creatief denken volgen
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu eindelijk gourmetten![]()
Tot laterrr
Nee... wie is dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:07 schreef Lutte het volgende:
Ik was trouwens RiKker93 vergeten in mijn speech. Maar iedereen weet wel waarom we hem heel dankbaar zijn.
Dat was echt super.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat hele 'de Bus' gedeelte niet meegekregen weet je dat?
Dat laatste wist ik wel, maar ik heb dat hele Bus gedoe -helaas- gemistquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was echt super.
En zonder de Bus waren we nooit hier naartoe gegaan, had ik CC, Honkey, Mich en PD niet zo goed leren kennen, en en en... De Bus.
Best leuk om te lezen als je je verveelt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik wel, maar ik heb dat hele Bus gedoe -helaas- gemist
Zijn aardig wat delen toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Best leuk om te lezen als je je verveelt.
Vooral de ruzies met SwJ en murp.
Ik zal me er eens een keer in verdiepenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Negen delen bus en drie delen straat denk ik...
Je hebt gevraagd of ze ook mensen wilde optrommelen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
En wat toevallig, allemaal mensen uit OUD! Ik denk dat die PM toch geholpen heeft.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gevraagd of ze ook mensen wilde optrommelen?
Mensen die veel/alleen maar in OUD komen zien zo'n topic in FB niet. Zou zonde zijn als er wel vraag is, maar mensen gewoon niet wisten dat het ideetje er was.quote:
Misschien ook in de SC, of in het punnik topic zelf een link plaatsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mensen die veel/alleen maar in OUD komen zien zo'n topic in FB niet. Zou zonde zijn als er wel vraag is, maar mensen gewoon niet wisten dat het ideetje er was.
Goed plan!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien ook in de SC, of in het punnik topic zelf een link plaatsen
Ooooohw, das nog beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Lutte het volgende:
Degene die ik had gepmd heeft dat al gedaan!!![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
Chocolate-chick
honkeytonk
iBenny
Michhas
Ploertendoder
Kally
Bos81
Oceanview
tdrone
Koen66
Symphonic
NBT
PatriQue89
-Miauw-
Zeroku
eNGine10
JustinK
Stuart
Graseter
92Merel
charmed_angel
DevilsWhore
JJH
-Vaduz-
Bellatrix
Pisces29
DeZwabber
ElmoFan
L.no
Boudibou
Crazy-M
Kaasknabbeltje
Snaavel
chufi
Socios
Huppelmuts
goldfinger1963
Ezechielk
Myraela
Jojoortje
dakraam
045represent
SuperwormJim
Patje1987
8108139dpths
BONG4002
MaleDuck
Rauzer
naatje_1
lipjes
Daar sta jij bij mij eerste... je bent heel snel gestegen, want eerst stond je in jaar nog onder ccquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sst.
Bij week en maand sta je tweede, CC is één.
Hoe zou het toch komen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar sta jij bij mij eerste... je bent heel snel gestegen, want eerst stond je in jaar nog onder cc
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog 1x...waar kan je je forumvriendjes vinden?
Dankuuquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
honkeytonk
Lutte
Ploertendoder
iBenny
Michhas
Oceanview
Stuart
tdrone
chufi
goldfinger1963
NBT
Koen66
Boudibou
L.no
Symphonic
Panzermaus
92Merel
Zeroku
Huppelmuts
DevilsWhore
tomtomaat
045represent
Bos81
ElmoFan
Ezechielk
dakraam
PatriQue89
eNGine10
Kont--Haar
trolololo
Kaasknabbeltje
Graseter
Tilboy
Myraela
Crazy-M
Kally
JJH
charmed_angel
DeBassist
SuperwormJim
Het_Fenomeen
lipjes
08gnoT.
Buffalo-Soldier
Hooidraad
8108139dpths
Klinkerbotsing
Socios
Penisbaard
JanPiraat
Lutte heeft Benny ingehaaldquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Lutte
iBenny
chufi
Zeroku
goldfinger1963
NBT
Huppelmuts
Stuart
Bos81
Symphonic
Koen66
Oceanview
92Merel
tomtomaat
PatriQue89
tdrone
Michhas
JJH
honkeytonk
Crazy-M
Ezechielk
Klinkerbotsing
Boudibou
Tha_Erik
justforher
banaantjeEE
Kally
EvilCole
DeZwabber
8108139dpths
Hooidraad
joers1
Chocolate-dick
aloa
Rauzer
BrandX
Wienskloontje
PiRANiA
Pugg
crv
Zero17
charmed_angel
Grunge.
Panzermaus
ElmoFan
Bellatrix
Graseter
Pisces29
BONG4002
Snackie017
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte heeft Benny ingehaald
Het gaat toch om wie je het meest gequote hebt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het deze week redelijk rustig aan gedaan eigenlijk
Dat.... en met wie je uberhaupt in een topic zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het gaat toch om wie je het meest gequote hebt?
Ik quote je even. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat.... en met wie je uberhaupt in een topic zit
Hoger dan 1 kan niet hequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik quote je even. Gewoon omdat het kan.
Ik kan ergere dingen verliezen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uiteraard, je wilt dat niet verliezen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dat gebeurt echt niet
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te stuiteren door dat Creabeading
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OUD lijkt me de laatste plaats voor zo'n forum?
Oh, en goed idee!
In LIF hoort het ook niet echt en breien slaat in UVT natuurlijk ook als een tang op een varken.
Ik ga even een linkje voor je zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef tdrone het volgende:
waar kan je dat zien van forumvriendjes??
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef tdrone het volgende:
waar kan je dat zien van forumvriendjes??
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Chocolate-chick
Lutte
NBT
chufi
iBenny
bork
Huppelmuts
tong80
92Merel
fanneke
Michhas
Kresj
Pugg
honkeytonk
Oceanview
aloa
Koen66
Bos81
Stuart
Its-Jojo-4you
Ezechielk
redunzl
JDude
Tenano
Symphonic
Flippiee
MaleDuck
Pisces29
Boudibou
HappyBob
the_legend_killer
Temlin
charmed_angel
JJH
FrankRicard
pgrferrari
ViezeFreddiey
Driepink
SawIt
aight1
_dirkjan_
dan13lv
Guppyfriend
JustinK
Bellatrix
ecktebaas
Da_Sandman
PiRANiA
Balisto
Hooidraad
Neee, dat ben jij meer. Ik ben de de de... Knuffelkleuter ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte is de baas hier
Zij is de ruggengraat van de SC
Heey Michhasquote:
Knuffelkleuter? Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee, dat ben jij meer. Ik ben de de de... Knuffelkleuter ofzo.
Omdat dat zo mooi allitereert.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heey Michhas
[..]
Knuffelkleuter? Hoezo dat nou weer
Je bent wel om te knuffelen, daar geef ik je gelijk in, maar een kleuter ben je zeker nietquote:
Ik snapte de post niet, dus ik dacht, huh, de gordijnen zijn dicht, ja nou en.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb jij tegenwoordig![]()
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor ook niet zo, waardoor er weinig van het vuurwerk te zien wasquote:
Jawel, daar had ik het vandaag nog over met muttie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar of het jaar daarvoor ook niet zo, waardoor er weinig van het vuurwerk te zien was
Hormonen spelen op. Nog even en ze is een echte vrouwquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb jij tegenwoordig![]()
Vorig jaar regende het toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, daar had ik het vandaag nog over met muttie!
Ja, maar was dat nu vorig jaar of het jaar dáárvoor ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, daar had ik het vandaag nog over met muttie!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hormonen spelen op. Nog even en ze is een echte vrouw
Ik snap het, komt er een offerfeest?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hormonen spelen op. Nog even en ze is een echte vrouw
Publieke ontmaagding.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik snap het, komt er een offerfeest?
En naderhand plats Michhas de boel onder en krijgen we een snoepzakje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik schrijf me in!
Orgie bij Yvonne?
Ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
En naderhand plats Michhas de boel onder en krijgen we een snoepzakje.
Volwassen en zo en volgroeid qua vrouwelijke vormenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een echte vrouw?
Dan ben ik nog geen vrouw mag ik hopen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volwassen en zo en volgroeid qua vrouwelijke vormen
Doei Tiedroonquote:
Ik ben bang dat ik er volgend jaar aan moet gelovenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik nog geen vrouw mag ik hopen.
Nee, okee, blijf de komende jaren nog maar Lutte, het lieve meisjequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik nog geen vrouw mag ik hopen.
Schattig ben ik he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee, blijf de komende jaren nog maar Lutte, het lieve meisje
Op mij kom je wel lief over. Je zal heus wel wat puberale trekjes hebben, je bent tenslotte 15.quote:
Je moest eens weten, mijn ouders worden gek van me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op mij kom je wel lief over. Je zal heus wel wat puberale trekjes hebben, je bent tenslotte 15.
Okee, minder danquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten, mijn ouders worden gek van me.En ik van hen, het gaat er dus heel normaal aan toe hier.
Een erge adolescentquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet zo;n erge puber geweest. Ik had meer ruzie met mijn vader/ouders toen ik 21 + was
Goed alleen zijn vingers wat zwart omdat mijn goeie aansteker kapot is en zo'n standaard ding moet gebruikenquote:
wat moet je met een aansteker buiten oud en nieuw ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goed alleen zijn vingers wat zwart omdat mijn goeie aansteker kapot is en zo'n standaard ding moet gebruiken
iets met vuurwerk afstekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet je met een aansteker buiten oud en nieuw ?
Nee maar wel af en toe in de zomerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij steekt het hele jaar vuurwerk af?
Valt wel mee. VOoral kort voor ik het huis uitging, en toen ik eigenlijk al wat minder lekker in mijn vel zat. Botste ik en mijn vader nogal. Ik was toen 27quote:
Stout jongetjequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar wel af en toe in de zomer
Ow oke, wel balenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. VOoral kort voor ik het huis uitging, en toen ik eigenlijk al wat minder lekker in mijn vel zat. Botste ik en mijn vader nogal. Ik was toen 27
Ooh, okay, veel plezier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:11 schreef Michhas het volgende:
Lutte ik kom niet op TC, Dania is er
En nee, ik wil mijn haar niet showen, Michieltje doet lekker de hele avond een muts op
aawhquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:11 schreef Michhas het volgende:
Lutte ik kom niet op TC, Dania is er
En nee, ik wil mijn haar niet showen, Michieltje doet lekker de hele avond een muts op
noem me niet stout dat klinkt verkeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stout jongetje
[..]
Ow oke, wel balen
Ach ja, leuk is anders. het is daarna nog even wat minder geweest, maar dat kwam door de vervelende depressie. Toen leek het wel of we/ik het contanct wilde verbreken. Nu gaat het wel weer goed tussen ons.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stout jongetje
[..]
Ow oke, wel balen
Je bent het of je bent het nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
noem me niet stout dat klinkt verkeerd
Fijn dat het nu weer goed gaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, leuk is anders. het is daarna nog even wat minder geweest, maar dat kwam door de vervelende depressie. Toen leek het wel of we/ik het contanct wilde verbreken. Nu gaat het wel weer goed tussen ons.
Dat kloptquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent het of je bent het niet
[..]
Fijn dat het nu weer goed gaat
Je gaat nu best vaak met je vader eten doen en boodschappen doen of niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, leuk is anders. het is daarna nog even wat minder geweest, maar dat kwam door de vervelende depressie. Toen leek het wel of we/ik het contanct wilde verbreken. Nu gaat het wel weer goed tussen ons.
rond deze tijd ben ik meer dan stoutquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is wel fijn als je het soms bent
Veelbelovend....quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
rond deze tijd ben ik meer dan stout
Ja, dat deden we ervoor ook al vaak. Na de dood van mijn moeder vooral. Dat we af en toe vrijdag avond op koopavond Eindhoven ingingen en wat leuke dingen gingen kopen. Toen ik net op mezelf wonen hebben we dat niet meer gedaan, tot kort geleden. Wel gingen we vaak iedere zaterdag gewoon boodschappen doen. Dat bleven we wel doen, maar toen was het boodschappen doen en wegwezen, omdat ik me zo rot voelde.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat nu best vaak met je vader eten doen en boodschappen doen of niet?
Dat is alleen maar fijn lijkt me, zeker na het overlijden van je moeder. Dat je toch een betere band met je vader hebt gekregen, en met je broer kun je het ook wel goed vinden nietwaar? Ome Bos.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat deden we ervoor ook al vaak. Na de dood van mijn moeder vooral. Dat we af en toe vrijdag avond op koopavond Eindhoven ingingen en wat leuke dingen gingen kopen. Toen ik net op mezelf wonen hebben we dat niet meer gedaan, tot kort geleden. Wel gingen we vaak iedere zaterdag gewoon boodschappen doen. Dat bleven we wel doen, maar toen was het boodschappen doen en wegwezen, omdat ik me zo rot voelde.
Nu voel ik me nog steeds niet altijd even fijn, maar anders niet fijn dan toen.
En nu ik zo'n Laplace kaart als kerstgeshcenk heb besteld gaan we zeker snel weer eten en winkelen. De kaart is al binnen, dus eventueel komende vrijdag al, maar dat moeten we nog even zien.
Valt wel mee helaas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is alleen maar fijn lijkt me, zeker na het overlijden van je moeder. Dat je toch een betere band met je vader hebt gekregen, en met je broer kun je het ook wel goed vinden nietwaar? Ome Bos.
Huum, das wel jammer. Ik heb gelukkig ons Ron als praatpaal/steun/toeverlaat/maatje als ik zin heb wat mensen hier thuis iets aan te doen.quote:
Nee dat is zo. Maar S, heeft zijn eigen leven, zijn eigen vrienden zijn vrouw en kind enzo. We zijn ook zo anders..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, das wel jammer. Ik heb gelukkig ons Ron als praatpaal/steun/toeverlaat/maatje als ik zin heb wat mensen hier thuis iets aan te doen.
Maar het is nooit te laat hè Bos.
Dat kan natuurlijk, wel jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Maar S, heeft zijn eigen leven, zijn eigen vrienden zijn vrouw en kind enzo. We zijn ook zo anders..
Ja dat misschien wel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, wel jammer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik verheug me hier het hele jaar op
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als ik wist dat dit zo'n kutjaar was had ik 'm overgeslagen
Mooi... dan slaan we dit jaar niet overquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet
en we gaan wel meetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... dan slaan we dit jaar niet over
Ik ben neit bang voor de boze wolf, ben niet bang. Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet baaaahaaaangquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas op ik ben de grote boze wolf!
maar...maar ik bijt jequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben neit bang voor de boze wolf, ben niet bang. Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet baaaahaaaang
Ik moet een ander imago krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat in zo'n korte tijd!
To obvisious enzo
Nee hoor... deze is primaquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet een ander imago krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |