Jij veegt zonder papier?quote:Tijdens het afvegen van de aan mijn anus vastgekoekte poep, voelde ik iets mijn rechterhand kietelen.
Da's ook geen jailbait, maar een erg behaarde kleuter..quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Da's ook geen jailbait, maar een erg behaarde kleuter..
Ik ga dat echt niet uitgebreid bestuderen. En schadelijk zal het niet zijn tenzij je dinnetje haarluizen en neten heeft.quote:Zijn er meer Fokkers die wel eens een lange haar uit hebben gepoept? Vond jij het net zo spectaculair als ik? Kan het schadelijk zijn?
Neen en pedo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Elke morgen voer ik, net als de meeste nederlanders, min of meer hetzelfde ritueel uit: licht ontbijten, een peuk roken, een stevige bak koffie opslurpen en daarna lekker poepen. Tijdens het afvegen van de aan mijn anus vastgekoekte poep, voelde ik iets mijn rechterhand kietelen. Het bleek dus een lange haar te zijn die uit mijn anus hing. Blijkbaar was er een haar van mijn vriendin de avond ervoor in één van de pannen beland tijdens het koken en heb ik deze ongemerkt opgegeten.
Enerzijds fascineerde deze rariteit me, anderzijds deed het aanzicht me lichtelijk walgen.
Zijn er meer Fokkers die wel eens een lange haar uit hebben gepoept? Vond jij het net zo spectaculair als ik? Kan het schadelijk zijn?
Antiklacht: een foto van mijn vriendin:
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad een aanklacht waard.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Da's ook geen jailbait, maar een erg behaarde kleuter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |