Serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, ik zit met Watertornado in de trein
Hij is een baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
En is dat ook leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Nu niet meer, want ik ben net uitgestapt, maar jaquote:
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alonequote:
Hola.. losers alom hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Morgen eens kijken wie de echte losers zijn in Singles en dus Gelukkig Nieuwjaar posten voor 01:00
Hai mensen
Mja, ok, dat zou nog net kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Niet om 12 uur.. dan ben ik aan het zuipen natuurlijkquote:
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebiedquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met inet op je foon is dat niet zo moeilijk natuurlijk
Daar woon ik toevalligquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan een verbinding krijgt, woon je echt in een uitgestorven gebied
Ik ben om 0:00 bij vrienden (anders waren ze hier, sowieso MET vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou hier prima kunnen posten vanavond aangezien ik tot 12 uur thuis ben en daarna pas richting de kroeg ga. Dan ben ik dus een loser en toffe gast tegelijk
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werktquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ok, dat zou nog net kunnen
Zwakkelingquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
Ik ook (misschien zelfs al vanaf 20:30quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar moet vanaf ongeveer 9 uur aan de zuip...dus ik weet niet of ik dan nog weet hoe mn foon werkt![]()
van dezelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Nou mensen, zodra m'n bloedneus gestopt is, ga ik ervandoor.
Fijne avond en de beste wensen voor 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |