Dat gaat prima ondertussenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Ik drink liever bier in die tijd.
En kam je haar ffquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef PeuRac het volgende:
vrouwenik trek zo een broek, blouse en jasje uit de kast en ik ben klaar
Zoveel heb ik niet meer over na gisterenquote:
nergens voor nodig johquote:
viva la mistquote:
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerkquote:
ik heb dr toch niks meequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals vandaag![]()
laat je make up es zien?
top. je jurk al uitgekozen nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Yuki straks een foto maakt ok?
Bij mij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet meer over na gisteren
lekker.. verse whiskeysausquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Whisky saus gemaakt! En bij mij is het dan ook echt whisky saus
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
top. je jurk al uitgekozen nu?
quote:
Genoeg vuurwerk al ondertussen hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man! Zo zie je toch niks van 't siervuurwerk
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
Ik doe dus echt niet moeilijk met kleren enzo.
Ik ben altijd simpel gekleed.. Alle kleren gaan makkelijk uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb meestal met uitgaan de leukste avonden als ik het simpelst gekleed ben![]()
Dus daar ga ik vanavond ook voor
Ach. Alcoholquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dit een kut avond, dus dan kan het me sowieso niets boeien. Het liefst zou ik gewoon om 10 uur slapen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |