Ja, waar je mee omgaat wordt je mee besmet wordt wel eens gezegd. Op zich is er niets mis met politiek 'rechts' zijn zolang het maar niet extreem is. Maar dat geldt natuurlijk ook voor linksquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen had ik wat skinheadvrienden en was ik wel veel meer rechtser dan nu
tegenwoordig ben ik niks meer politiek gezien
toen wel
tegenwoordig maakt het niks meer uit wat je stemt het is en blijf een puinzooi waarvan het einde nog lang niet inzicht isquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waar je mee omgaat wordt je mee besmet wordt wel eens gezegd. Op zich is er niets mis met politiek 'rechts' zijn zolang het maar niet extreem is. Maar dat geldt natuurlijk ook voor links
Maar politiek is sowieso wel een 'gevoelig' onderwerp dat ikzelf meestal probeer te vermijden
Overigens heb je natuurlijk altijd een bepaalde mening en/of voorkeur en zul je je dus ook altijd politiek gezien links, recht of ergens in het midden bevinden. Maar goed, allemaal niet zo belangrijk en soms kun je zaken beter prive houden![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jip en Janneke regenpakken voor volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind de blauwe mooierderquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:21 schreef Stuart het volgende:
Er bestaat ook een blauwe maar ik vind de rode denk ik toch mooierder
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit gezien dus denk dat ze niet bestaanquote:
inderdaad jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien dus denk dat ze niet bestaan![]()
Zou eigenlijk ook net zo fout zijn als kerels die met een stropdas lopen met Bugs Bunny o.i.d.
Ik vind ze allebei mooi en zou nu niet meer weten welke ik het mooist vind. Zijn allebei wel mooi eigenlijk. Blauw en rood zijn allebei mijn lievelingskleurenquote:
Kan je dat echt aan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooi en zou nu niet meer weten welke ik het mooist vind. Zijn allebei wel mooi eigenlijk. Blauw en rood zijn allebei mijn lievelingskleuren
De grootste maat is 176 maar dat pas ik wel![]()
![]()
![]()
jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef sararaats het volgende:
in elk geval, maak er allemaal een knaller van !
en uitkijken met vuurwerk hé
Ja, ik ben maar klein hoorquote:
164? Dat is mijn maat volgens mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben maar klein hoor
Trouwens jij past waarschijnlijk 164 nog wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks gezelschapsspelletjes spelen met de mama
Lach je rijk
dat ken ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks gezelschapsspelletjes spelen met de mama
Lach je rijk
uhuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Is het hier de hele dag al zo rustig?
wat voor soepquote:
Geyl toch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
Oh Mijn God![]()
Dit zet je toch niet op hyves?
[ afbeelding ]
okee waarom aan et afvallen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dieet-soep. Een hele berg groenten en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |