Het gaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:12 schreef Stuart het volgende:
Heey, deze vind ik mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Huh ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
Duur geintje als morgen en zondag alle winkels gesloten zijn. Belachelijk eigenlijk als ik eerlijk ben![]()
![]()
![]()
Eentje van Jip en Jannekequote:
Als winkels niet open zijn kunnen ze niets verkopen en dan komen er geen centjes binnenquote:
Die pas ik toch nietquote:
Ze hebben er heus wel in grotere maten hoorquote:
Jip en Janneke regenpakken voor volwassenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben er heus wel in grotere maten hoor
fijne jaarswisseling batsmanquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ben slapen laters
en diegene die ik niet meer zie een fijne jaarwisseling
Slaap lekker en fijne jaarwisseling meneer GFquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ben slapen laters
en diegene die ik niet meer zie een fijne jaarwisseling
Nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:21 schreef Giertje het volgende:
ik heb wel hele andere kleding die ik mooi vind maar dat ga ik niet hier posten
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slaap lekker en fijne jaarwisseling meneer GF![]()
[..]
Nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]Tof spul GiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
uhuh maar word beetje lastig om er mee over straat te gaanquote:
Ligt eraan welke het precies is natuurlijk. Kan me voorstellen dat zoiets niet kan als het een Duits WOII uniform betreft met de benodigde emblemen maar ach, verder zou het toch wel moeten kunnen als je dat leuk vindquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh maar word beetje lastig om er mee over straat te gaan
ik vind et machtig mooi spul dat zeer zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan welke het precies is natuurlijk. Kan me voorstellen dat zoiets niet kan als het een Duits WOII uniform betreft met de benodigde emblemen maar ach, verder zou het toch wel moeten kunnen als je dat leuk vind![]()
Dan moet je het maar niet dragen als je door die wijkjes gaat of een jas eroverheen zodat het niet wordt gezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind et machtig mooi spul dat zeer zeker
ik ken alleen wat wijkjes hier dan ga ik er aan als ik er zo bij loop
whehehee sowieso als ik zulk spul haal dan is dat puur omdat ik het verzamel niet omdat ik die ideen sympathiseerquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet dragen als je door die wijkjes gaat of een jas eroverheen zodat het niet wordt gezien
Dat lijkt me eigenlijk voor zich sprekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee sowieso als ik zulk spul haal dan is dat puur omdat ik het verzamel niet omdat ik die ideen sympathiseer
nou ja was paar jaar geleden wel andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk voor zich spreken
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja was paar jaar geleden wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |