Ja, ik heb mijn rust hard nodig dus neem wat tijd voor mezelfquote:
En, heb je ervan genoten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
en dat was mijn laatste joint van dit jaar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een paar laatste berichten en dan blijf ik weg tot volgend jaar![]()
fijne jaarwisseling wokquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
visite komt nu dus dit was het ook voor mij wel weer dit jaar denk ik![]()
tot volgend jaar lui, doe geen dingen die ik ook niet zou doen (wat dat ook zou mogen zijn)
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
tot volgend jaar lui, doe geen dingen die ik ook niet zou doen (wat dat ook zou mogen zijn)
Tot volgend jaar en goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
Doeiiquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
Wordt nog een drukke dag voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
voedselquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de voorbereidingen zijn klaar![]()
nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
Hoop dat het een leuke avond zal worden GFquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de voorbereidingen zijn klaar![]()
nou even nog wat gaan uitrusten en dan om half 7 beginnen met het buffet neer te zetten
Shoarmaburgersquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
De 2 shoarmaburgers van de Febo waren trouwens lekker
Ghehe, die is vetquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
Wok, ik heb jouw slogan ook even geleend.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik moet eerst wat inhoud hebben hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef Trevland het volgende:
Hey DM maak je er nu ook een topic over?
Ook een goedequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb deze al gemaakt:
[ afbeelding ]
Hier nietquote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst wat inhoud hebben he.
Ja, dat is inderdaad wel handig, goed puntquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Weetje hoe handig met dat vuurwerk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |