Halloquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon 2 en een half uur geslapenNiet meer wow-en
Hallo allemaalHoe is het hier?
Heb het al vaker gezegd,. GNR heeft veel mooiere nummers gemaakt. Sweet child, Estranged, WElcome to the Jungle...quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
November Rain in de top 500 van Arrow Classic Rock![]()
![]()
Ooooh die solo![]()
Ik vind het echt zo'n geweldig nummerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd,. GNR heeft veel mooiere nummers gemaakt. Sweet child, Estranged, WElcome to the Jungle...
Maar ik begrijp je adoratie wel voor dit nummer..
Ik heb van ca 11 tot 17.00 uuur op bed gelegen en veel geslapen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
slapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker tochquote:
Sweet child is mijn favoriet, maar dat is om hele andere redenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd,. GNR heeft veel mooiere nummers gemaakt. Sweet child, Estranged, WElcome to the Jungle...
Maar ik begrijp je adoratie wel voor dit nummer..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb van ca 11 tot 17.00 uuur op bed gelegen en veel geslapen..
Het liefst was ik blijven liggenquote:
Ga je geen oud en nieuw vieren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst was ik blijven liggenMaar ja, dan word ik vannacht weer zo vroeg wakker
Nee, ik had dit jaar geen zinquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je geen oud en nieuw vieren?
mja ik ga zometeen naar een vriendin en dan de kroeg inquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had dit jaar geen zinEn ik ben ziek, dus dat kwam mooi uit
![]()
Ik kan heel slecht tegen oud en nieuw, vind dat altijd zo'n "weer een jaar voorbij zonder iets te presteren" moment![]()
Nou, ik doe dat gewoon wel vaker (eigenlijk te vaak). Heb dan gewoon geen energie om de dag door te komen, dus ga maar op bed liggen en kom er dan gewoon met moeite uit. Zeker als ik geen concrete plannen heb. Hoort denk ik wel bij de depressie.quote:
Blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten en komt misschien nog terug. Anders iedereen een heel fijne jaarwisseling![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga zometeen naar een vriendin en dan de kroeg in
anders was ik ook liever in bed gekropen
oud en nieuw van mij hoeft het niet meer zo nodig
Ik vind de blauwe het allermooistquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten en komt misschien nog terug. Anders iedereen een heel fijne jaarwisseling![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt wel goed een ouwe vriend van me die ik in 5 jaar al niet heb gezien is in apeldoornquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligVeel plezier strakjes
[..]
Ik vind de blauwe het allermooist![]()
En Stu, een hele fijne jaarwisseling, dat we elkaar volgend jaar wel zien![]()
Ja, dat is inderdaad wel een kenmerk van depressiequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ik doe dat gewoon wel vaker (eigenlijk te vaak). Heb dan gewoon geen energie om de dag door te komen, dus ga maar op bed liggen en kom er dan gewoon met moeite uit. Zeker als ik geen concrete plannen heb. Hoort denk ik wel bij de depressie.
Martquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
Ik doe verder ook weinig aan oud en nieuw dit jaar. Het vuurwerk heb ik wel weer gezien, en er zijn zoveel momenten in het nieuwe jaar die ik met vrienden en familie kan delen, dat ik het nut niet inzie om dat precies vandaag te doen.
Ik heb net gegeten. Patat met frikandellen.... gezond voer omdat ik me ook niet optimaal voelquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MartNee, wij gaan samen niets doen vanavond
Misschien ga ik nog even wow-en, maar eerst even wat eten, dan zie ik wel weer
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten. Patat met frikandellen.... gezond voer omdat ik me ook niet optimaal voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |